FAQ: Treeniohjelmat lihaksen kasvatukseen ja ruokavalioesimerkkejä

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Timba79
  • Aloitettu Aloitettu
Ok....tosta öljystä tulee melkein puolet sun päivän kaloreista ja olettaen et muussakin sapuskassa on ainakin vähän rasvoja , niin varmasti yli puolet päivän kaloreista tulee rasvasta. Tulee varmaan kakka liukkaasti? Ruoka-annokset on ainaskin aika pieniä ku niitä on 7 eri syöntikertaa ja niistä tulee max n. 2000kcal .....alle 300 kcal per satsi paitsi ne kaks ruokaa mihin tulee sitä öljyä 1dl=810kcal.....hyvinkö toimii moinen ruokavalio?

Ok....tosta öljystä tulee melkein puolet sun päivän kaloreista ja olettaen et muussakin sapuskassa on ainakin vähän rasvoja , niin varmasti yli puolet päivän kaloreista tulee rasvasta. Tulee varmaan kakka liukkaasti? Ruoka-annokset on ainaskin aika pieniä ku niitä on 7 eri syöntikertaa ja niistä tulee max n. 2000kcal .....alle 300 kcal per satsi paitsi ne kaks ruokaa mihin tulee sitä öljyä 1dl=810kcal.....hyvinkö toimii moinen ruokavalio?

Mitä sä tarkotat?:O

- - - Updated - - -

Pyysin neuvoo enkä vittuilua-.-

Ei toki kaikkee tarvi korvata , mut on toi kauhee määrä rasvaa. Enkä toki mitään vittuile....ihmettelen vaan . Kauanko oot tollasella dieetillä vetäny?
Sullahan ontuolla aikaisemmin mainittu ruokavalio missä on 4000kcal ,josta rasvaa 90g.

Ei toki kaikkee tarvi korvata , mut on toi kauhee määrä rasvaa. Enkä toki mitään vittuile....ihmettelen vaan . Kauanko oot tollasella dieetillä vetäny?
Sullahan ontuolla aikaisemmin mainittu ruokavalio missä on 4000kcal ,josta rasvaa 90g.
Hei eli syön sen listan mukaan??

hihhey,

Joo elikkäs kokemusta salilla reenaamisesta on nolla (0). Ja tässä vähitellen olen miettinyt sitä salilla käymistä, Pituus sen 182 paino 75, Läskiä ei juurikaan ole, vaikka en ole reenaillu ollenkaan, joskus lenkillä häärännyt.
Mietin tässä vähän että mistä sitä aloittaisi, luin kyllä aloituspostauksen yms.
Tarkoitus oisi tehdä 3-jakoisella ihan ajan takia myös. Lähinnä nuista liikkestäkin en hirveästi tiedä mitään, toki suurinosa löytyy googlettamalla :D Jotakin myös lukenu arnoldin kultasesta sixsitä yms.
Pitäsikö suoraa alottaa aloituspostauksen 3-jakoisella vai? ja näin aloittelija kysymys mitä kp tarkoittaa...? Ajattelin ottaa vähän selvää ensin kun menen salille kirjaimellisesti pyörimään... Myös oilisi kiva tietää miten ryhtiä voi parantaa..?

MUN mielestä alottelijan kannattaa lähtee liikkeelle tosiaanki just tolla golden sixillä, sillä saa suht hyvin tehtyy koko kroppaa ja saa vähä tuntumaa siihen reenaamiseen. KP meinaa käsipainoa.

Jos sulla ei oo ketään kaveria tjsp. joka sua pystys neuvomaan alkuun liikkeissä, niin kannattaa alussa ihan rohkeesti kysyy kokeneemmilta kanssatreenaajilta neuvoa liikkeisiin, että tulis alusta asti tehtyä oikein. Ihmiset varmasti neuvoo mielellään kun vaan kysyy.

Ja tuolla on jotain vinkkejä tuohon ryhdin parantamiseen: http://www.pakkotoisto.com/aloittelijoiden-osio/48929-ryhti/

Mikä ohjelma sopii dieetille parhaiten? olen itse aattellut 2-jakoista ohjelmaa 4 krt viikossa tai 4-jakoista ohjelmaa. Mitä ohjelmaa täällä porukka suosittelee?

Kun teen treeniohjelmaa niin kannattaako mun miettiä mitä liikkeitä siihen pistän vai sitten ihan ma:selkä-olkapäät Ti:etureidet-pohkeet To:Kädet-rinta Pe-takareidet-vatsat? Ja kun olen salilla niin mietin mitä teen?

Kun teen treeniohjelmaa niin kannattaako mun miettiä mitä liikkeitä siihen pistän vai sitten ihan ma:selkä-olkapäät Ti:etureidet-pohkeet To:Kädet-rinta Pe-takareidet-vatsat? Ja kun olen salilla niin mietin mitä teen?

Se on ihan susta kiinni. Mun mielestä on kivampi, ettei oo jokasta liikettä etukäteen määrättynä ja saa ite päättää mitä liikkeitä tietylle lihakselle aina tekee, mut jotkut tykkää taas mennä ihan suoraan paperin mukaan ja tehdä niin kuin käsketään.

Mikä ohjelma sopii dieetille parhaiten? olen itse aattellut 2-jakoista ohjelmaa 4 krt viikossa tai 4-jakoista ohjelmaa. Mitä ohjelmaa täällä porukka suosittelee?

Älä turhaan laita samaa kysymystä joka paikkaan.

Kannattanee valita jokaiselle lihasryhmälle ne pääliikkeet, jotka ainakin jollain tavalla säännöllisesti toistuvat, jotta voit rakentaa niille järkevää progressiota ja siten seurata niiden kehitystä. Esim. tuossa maanantaille vaikka kulmasoutu, leuat, pystypunnerrus, tiistaille etukyykky, torstaille penkki/kapea penkki ja perjantaille SJMV. Sitten muut liikkeet voipi vaihdella enempi fiiliksen mukaan. Noin minä tekisin.

Miten teidän mielestä kannattas 2-jakoisessa ohjelmassa pitää raskaat ja kevyet päivät? Oisko se tyylii näi et esim.
ma:työntävät(raskas),toistot 4-6
ti:vetävät(raskas), toistot 4-6
to:työntävät(kevyt), toistot 6-12
pe:vetävät(kevyt), toistot 6-12

ei mitään kevyitä päiviä vaan ihan yhtä raskaita, pidemmpillä sarjoilla vaan just tuollein. Kevyt viikko sit tarpeen mukaan vaikka joka 5. viikko

aa joo :D Mut eikös ne painot tietenki valita toistojen mukaa? esim. hauiskääntö tangolla 35kg 4-6 toistoo ja toisena kertana 30kg 6-12 toistoo

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom