- Ikä
- 28
Voiks rypsärii ottaa 2dl tai 2rkl ettei tuu yliannistusta
- - - Updated - - -
Annostusta siis
? Öljyn yliannostus uusi juttu minulle... Tosin en suosittele, että ihan 2dl kuitenkaan menet ottamaan.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Voiks rypsärii ottaa 2dl tai 2rkl ettei tuu yliannistusta
- - - Updated - - -
Annostusta siis
Ok....tosta öljystä tulee melkein puolet sun päivän kaloreista ja olettaen et muussakin sapuskassa on ainakin vähän rasvoja , niin varmasti yli puolet päivän kaloreista tulee rasvasta. Tulee varmaan kakka liukkaasti? Ruoka-annokset on ainaskin aika pieniä ku niitä on 7 eri syöntikertaa ja niistä tulee max n. 2000kcal .....alle 300 kcal per satsi paitsi ne kaks ruokaa mihin tulee sitä öljyä 1dl=810kcal.....hyvinkö toimii moinen ruokavalio?
Hei eli syön sen listan mukaan??Ei toki kaikkee tarvi korvata , mut on toi kauhee määrä rasvaa. Enkä toki mitään vittuile....ihmettelen vaan . Kauanko oot tollasella dieetillä vetäny?
Sullahan ontuolla aikaisemmin mainittu ruokavalio missä on 4000kcal ,josta rasvaa 90g.
Hei eli syön sen listan mukaan??
Kun teen treeniohjelmaa niin kannattaako mun miettiä mitä liikkeitä siihen pistän vai sitten ihan ma:selkä-olkapäät Ti:etureidet-pohkeet To:Kädet-rinta Pe-takareidet-vatsat? Ja kun olen salilla niin mietin mitä teen?
Mikä ohjelma sopii dieetille parhaiten? olen itse aattellut 2-jakoista ohjelmaa 4 krt viikossa tai 4-jakoista ohjelmaa. Mitä ohjelmaa täällä porukka suosittelee?
Kun teen treeniohjelmaa niin kannattaako mun miettiä mitä liikkeitä siihen pistän vai sitten ihan ma:selkä-olkapäät Ti:etureidet-pohkeet To:Kädet-rinta Pe-takareidet-vatsat? Ja kun olen salilla niin mietin mitä teen?
aa joo :D Mut eikös ne painot tietenki valita toistojen mukaa? esim. hauiskääntö tangolla 35kg 4-6 toistoo ja toisena kertana 30kg 6-12 toistoo