Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mä olen joku 177cm ja mulla on aina etusormet merkkien kohdalla. Tuntuu sopivan mulle.Kuinka leveällä otteella teette yleensä penkkiä? Olen 197cm ja syliväli on suunnilleen 2m. Olen tehnyt keskisormet merkeissä, mutta voi perkele kun rauta painaa paljon. Sitten kun kaventaa otteen pikkurillit merkkeihin, on vähän parempi nostaa. Kuitenkin kapealla penkillä, jossa etusormi on aivan karhennuksen reunalla, saa eniten rautaa ylös. Tekniikka on muuten kunnossa, mutta oteleveys on iiiso ongelma. Apuja?
Kyllä se tavan tankopenkki nyt vaan vääntää sitä olkapäiden liikerataa epäluonnolliseksi vaikka miten olisi hyvä tekniikka, jos esimerkiksi siis verrataan neutraalilta otteella tehtyyn variaatioon. Ei ole mitään sattumaa että niin monella pidempään treenanneella on liike pannassa. Hyvä liikkuvuus olkapäissä ja riittävä lihashuolto auttaa tosin tässäkin asiassa.Ei se penkki mitään myrkkyä ole, jos sen osaa tehdä. Useimmat vaan ei osaa.
Kyllä se tavan tankopenkki nyt vaan vääntää sitä olkapäiden liikerataa epäluonnolliseksi vaikka miten olisi hyvä tekniikka, jos esimerkiksi siis verrataan neutraalilta otteella tehtyyn variaatioon. Ei ole mitään sattumaa että niin monella pidempään treenanneella on liike pannassa. Hyvä liikkuvuus olkapäissä ja riittävä lihashuolto auttaa tosin tässäkin asiassa.
Mä en tekis ikinä, enkä koskaan suosittelisi normaalia tankopenkkiä kenellekään pidemmän päälle, jos joka salilta löytyisi sellainen tanko, missä on mahdollista ottaa neutraali ote. Ainakin meijerillä on tällainen, soisi yleistyvän muuallakin.
Mitäs korvaavia liikkeitä suosittelette? nyt kun en penkkiä/vinopenkkiä pysty tekemään niin mitäs liikkeitä mun kannattaa rinta päivänä tehdä? pec deckiä voi joten kuten tehdä mutta ei isoilla painoilla...
Kokeile alavinopenkkiä kapeahkolla otteella. Tai käsipainopenkkiä kapealla otteella kämmenet vastakkain. Myös tavan kehonpainolla punnertaminen, kädet kapealla ja kämmenet vastakkain jalkoja korkeammalla, esimerkiksi penkin reunalla. Liikerata sama kuin alavinopenkissä.Mitäs korvaavia liikkeitä suosittelette? nyt kun en penkkiä/vinopenkkiä pysty tekemään niin mitäs liikkeitä mun kannattaa rinta päivänä tehdä? pec deckiä voi joten kuten tehdä mutta ei isoilla painoilla...