FAQ: Rintaan lihaa oikealla tekniikalla

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Joo toki se on mahdollista :) Nimittäin koskaan en ole minkään sortin hierojalla käyny joten siellä voi olla montakin jumia.

Toinen vaihtoehto on myös kiropraktikko. Itse menin yhden vaivan takia kiropraktikolle ja sieltä tultiin ulos 10 vaivan kanssa mitkä tunnistin kun hän tunnusteli paikkoja mitä en ollut koskaan varsinaisesti ajatellut :)

Zone-sarja -42%
SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
25 täytin viimevuoden lopulla ja tuntuu että kaikki paikat on hajalla :D Kiropraktikoista voin suositella Roope Rinta-Seppälää. Ottaa asiakkaita vastaan mm. Helsingin keskustassa tietääkseni mannerheimintiellä? Kai se olis hyvä käydä sillon tällön kattelemassa paikkoja ennen kuin joku jumi hajottaa paikat :)

Useimmiten noille mennään kyllä sillo ku on jotai onkelmaa. Ei siinä mitään sen kummempaa oo ku hierojalle menemisessäkään. Aikoinaan kun lenkkeili niin alaselkä kipeyty ja oli myöskin järkyttäviä migreenikohtauksen tyyppisiä niin kiropraktikko ohi mennen vaan kyseli että onko mulla niitä ollu samalla kun tunnusteli alaselkää ja kallonpohjanlihaksia vaikka niistä en mitään maininnutkaan :) Kyllä sitä käsittelyjen jälkeen selvästi huomas salillakin että punnerrukset alkoivat tuntumaan vakaammilta yms. Kai noitaki löytyy moneen junaan.

Viimeksi muokattu:
Hei, onko kenelläkään semmoista ongelmaa penkissä, kun alkaa nostaa niin oikea puoli on AINA korkeammalla, eli tanko on vinossa vasemmalle. Treeniä on takana 5v ja tästä syystä ole penkkiä tehnyt tangolla. Nyt kuitenki tullut päähänpistos ja hirvee hinku tehdä sitä penkkiä, mutta pitäisi ensin ongelma korjata, eli neuvoja kaipaisin. Olen kokeillu KAIKKI eri tekniikat läpi ja tämä tapahtuu myös pelkällä tangolla jos joku miettii millä painoilla teen.
Kiitos vastauksista näin etukäteen.

Oletko varma että penkki ja sen alusta ovat 100 % vaaterissa? Vatupassi salille ja mittaamaan. Itsellä on käynyt niin, että penkin taso on ollut muutamia millejä kalteva koko pituudelta. Se riittää omituisiin tuntemuksiin ja jos lattia ei ole suora niin sama homma. Suoristuuko molemmat kätesi samalla tavalla eli ei ole esim. kyynärtaipeessa ojennusrajoitteita verrattuna toiseen käteen?

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom