Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
nämä jäi vähän epäselviksi (tyhmä kun olen) -> Kuuluuko penkkiä tehdä kun tehdään sarjaa selkä kaarella vai ei ? kantapäät maassa vai ei? Täällä jotkut sanoo että selkä kaarella ja joku sanoi taas salilla että ilman kaarta ja kantapäät maassa (tein silloin kaarella) sarjapainoihin itsellä ei tämä kaari tai ilman ole vaikuttanut yhtään. Ja onko järkeä kun teen penkissä viimesen sarjan aina 100% loppuun sillain että kaveri takana saattaa auttaa viimesissä toistoissa jotkut sanovat että ei kannata loppuun asti vetää... penkkiä tulee tehtyä 1-2 kertaa viikossa 4kk kehitys penkissä max. 45 -> 60 hyvä vai huono? ARVOSTAN SUURESTI JOS JOKU JAKSAA VASTAILLA
Tähän haluaisin itsekin vastausta, ite en oo flyeseja tehny mutta silti tuntuu että rinta kasvanu lähinnä ulkoreunoista.eli onko mitään hyvää liikettä, millä saisi kohdistettua rasitusta enemmän lihasten keskelle?
Itse saan tuntuman keskelle ristikkäistaljassa aika mukavasti, eri kulmista ja käden asennoilla kun lähdet hakemaan niin eiköhän se polte sieltä löydy. Teen liikkeen lähinnä supistukseen/pumppiin vaan, venyttävät liikkeet sitten erikseen.Tähän haluaisin itsekin vastausta, ite en oo flyeseja tehny mutta silti tuntuu että rinta kasvanu lähinnä ulkoreunoista.
Tähän haluaisin itsekin vastausta, ite en oo flyeseja tehny mutta silti tuntuu että rinta kasvanu lähinnä ulkoreunoista.
Vähän on ruvennut askarruttamaan oma tekniikka, kun rintaa vertaa muihin lihaksiin treenin jälkeen. Minkäänlaista kovin huomattavaa pumppia kun en ole saanut aikaan.
Oteleveys on yli hartioiden, siinä tangossa on sellainen "viiva", jonka ulkopuolelle nyrkki jää. Olen sijoittunut tangon alle niin, että tanko on noin kaulan kohdalla, mutta nostossa lasken sen rinnan päälle. Keskellä rintaa oikeastaan. Selkä on kaarella, mutta jalkapohjat eivät ole maassa, ainoastaan päkiät. Onko tässä vaiheessa tullut yhtään suurempaa virhettä mainituksi?
Pitäisi ehkä kuvata tuo, mutta hetkeen en saa sitä aikaiseksi. Voin toki yrittää mahd. pian.