Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kyynärpäät lähellä kylkiä on olkapäitä säästävämpi tyyli vrt. kyynärpäät "auki". Kyynärpäiden pito lähellä kylkiä siirtää myös työtä rinnalta ojentajille. Eli jotain siltä väliltä on varmaan useimmille hyväksi.Pitääkö käsien olla kropassa kiinni, niinkuin kapeessa penkissä, jos ote on levee? (siinä "merkkien" kohdalla) Vai onko ihan sama onko ne siellä erillää?
Oon tehny nyt penkkiä niin 2kertaa noin 2kk viikkon niin, että 2x6x70%, 2x4x80% ja 2x2x90-100% ja siihen perään vinopenkkiä käsipainoilla toistoja 8-12. tulos on noussut jonkun verran, mutta lihaa ei oikein näytä tulevan. pitäisikö jotain muita rintaliikkeitä lisätä vielä vai alkaako rinnat kasvamaan kun jatkan samalla treenilä?
Millä saisi penkkipunnerruksessa treenattua ns. heikkoa kohtaa itselläni eli noston alkaessa n. 10-20cm etäisyydellä rintakehästä? Luin jostain topicista juuri tästä ongelmasta, mutta en nyt kirveelläkään löydä sitä mistään.
Mulla on siis ongelmana se, että jos nostan esim. maksimia tai pitkää sarjaa, niin jos romut eivät nouse, ne jäävät juuri tuolle 10-20cm etäisyydelle, josta en saa niitä puristettua ylös. Saan kuitenkin aina painot nousemaan jos pääsen tuosta 10-20cm rinnasta olevasta "vyöhykkeestä" ylös. Minkälaisella otteella mun kannattais treenata penkkiä tai mitä muita liikkeitä kannattaisi tehostaa, jotta saisin tuon noston tasaisemmaksi.
Jos joku löytää topicin juuri tästä aiheesta, niin voisi kiltisti linkittääkin.
E: Löysinkin treeniosiosta tuon topicin, vaikka haulla en löytänytkään.
no niin.kertokaas mitäs nyt tehdään kun oon useemman kuukauden ottanu tätä penkkiohjelmaa ja nyt tökkäs todella!110kg ei tuu ylös ku 2x4 ja oon useemman viikon yrittäny.mitä tehdä?
Ite oon saanu käsityksen, että ei lukittais ojentajia sielä yläasennossa, vaan pidettäis jännitys koko ajan lihaksessa. Itellä viel semmonen kysymys, että päteekö samat asiat käsipainoilla tehtäessa ja onko vielä jotain erityistä mitä pitäis tietää käsipainoilla tekemisessä?suoristatteko kädet täysin sarjaa tehdessä toistojen ylä-asennossa?
Minulla alkaa tanko "nousemaan" kasvoja kohti raskailla painoilla.