Sitten vähän doggcrapp -tyylistä näkemystä: Uskon vakaasti että kasvaminen ja suht kireänä pysyminen on mahdollista ilman syklityksiä (jotka varmasti ovat omalla tavallaan toimivia - sitä en kiistä).
Ruuan ja erityisesti proteiinin määrästä (dc:ssa n. 4-5g/painokilo) ei missään nimessä saa tinkiä. Lihaskasvu, varsinkin tietyn "normaalitason" yli, vaatii ruokaa. Se vaatii myös progressiivisuutta sarjapainoissa (joiden täytyy kasvaa, yritettiin sitten pysyä kireänä tai ei).
Muutamia "kikkoja" rasvaprosentin siedettävänä pitämiseen suurilla ruokamäärillä:
-
Aamuaerobinen (itsellä kävely ympäri helsinkiä kuuden aikaan aamulla mp3-soittimen tahdissa - on muuten tosi mukavaa imo)
Aamuaerobinen 2-3 kertaa viikossa EI syö kehitystä, kunhan syö riittävästi (ei ennen aerobista - itse otan n. 20g prot.+5g glut.) ja pitää sykkeen kohtuullisena.
-
Ei hiilihydraatteja klo.16.00 jälkeen. Paitsi vihanneksista ja tietyistä hedelmistä (ei esim. banaanista).
-
Thermogeenit. Vihreää teetä menee itsellä n. litra päivässä. Monia muitakin toimivia on.
Näistä ehkä tärkein on tuo hiilihydraattien katkaisu. Itse nassuttelen illalla puolisen kiloa kanaa, ehkä proteeinijuomaa ja tomaatteja, parsakaalia tms.
Eli minun mielestä ei ole ollenkaan sama asia lihaskasvun kannalta syökö 3500 kcal päivässä, vai syökö 4000 ja kuluttaa 500. Jälkimmäinen on parempi vaihtoehto. Itse ajattelen prosessin niin, että kehoon tungetaan lihaksia varten valtavasti ravinteita, joista ne sitten ottavat tarvitsemansa ja lopuksi turhat kulutetaan pois. Hienommin en osaa selittää.
Danten mukaan kehonrakentajasta olisi tultava "food prosessing factory" tai jotain sinne päin.
Eli koko idea on että teet kaiken jotta kasvaisit ja samalla kaiken mahdollisen jotta kiristyisit.
Ja vaikka nyt dc:n tässä mainitsinkin, niin varmasti virheitä Danten juttuihin on, mutta tämä on se miten itse kehoa rakennan. Eli sori Hulkki asiavirheistä. Tule läksyttämään :whip:
Vähän raskastahan tämä homma on välillä mutta kaikkeen tottuu (paitsi edelleenkään siihen jääpuikkoon hanurissa)
.