Toisaalta jos sitten sinun ajattelutapasi mukaan olisin tällaisella tilanteella treenipäivinä lievästi miinuskaloreilla, niin omasta mielestäni sekin on toimivaa, koska kuiten silloin nautin treenien jälkeen parin kolmen tunnin välein reilusti proteiineja se on tärkeämpää lihaskasvulle ja hiilihyraatithan olen tankannut etukäteen lepopäivänä joten niistä ei voi olla minkäänlaista vajausta treenien aikana ja uusia varastoja ei ole kiire tankata, koska seuraaviin treneihin on aikaa yleensä minimissäänkin 24h.
Tuo on se pointti miksi en itse halua mennä noilla tasakaloreilla, viikkotasolla tasotetut kalorit pikkusen plussalle vetää käytännössä treenipäivien energiansaannin miinukselle. Varmasti omat hyvät juttunsa siinäkin mutta itse uskon enempi päivätasolla kalorien suhteuttamiseen kulutuksen mukaan.
Eipä se pieleen mene teki kummalla tavalla vain, kunhan viikkotasolla on plussalla niin kyllä se lihasten pitäsi kasvaa. Itse valitsen massakaudelle kuitenkin sen tavan millä TEORIASSA olen koko ajan plussalla ja tulee kalorivaihteluita viikkotasollakin josko siitä jotakin hyötyjäkin saisi.