FAQ: Massan kasvatus ja suht kireänä pysyminen

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Timba79
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
hienot henkselit hermanni!

Heh, nuo oli pirun käytännölliset, ennen kuin sain vyötäröni takaisin, typerää se on vyön käyttökin jos joutuu läskinä sen vetämään jonnekkin purseiden väliin. :)

Löytyy kyllä, mut se kova treeni ja kurinalainen elämä ei poissulje sitä et ei voi lähteä frendien kaa pariks päiväks mökille dokaamaan.

Jos ottaa saunabissen tai pari, ja välil käy ulkona snagarin kautta, ni on ikibulkilla oleva läski? Haista nyt pitkä vittu oikeesti.

Ei tokikaan, mutta antoi hieman erillaisen kuvan toi ensimmäinen kirjoitukses.

Jos nyt joku päättää jättää dokaamiset ja snägärit pois, oli se syy mikä tahansa niin ei sen pitäisi olla sulta pois.

Paljon sulla oli Archey rinnanympärys nuorena teininä? Nimittäin toi 140cm on aika tajuton luku kelle tahansa. Aika iso rintakehä luonnostaan jo vaaditaan.

Paljon sulla oli Archey rinnanympärys nuorena teininä? Nimittäin toi 140cm on aika tajuton luku kelle tahansa. Aika iso rintakehä luonnostaan jo vaaditaan.

Hitto kun en muista, mutta mulla on mielikuva että 18 vuotiaana laskuvarjojääkärikoulun testeissä aikoinaan mitattiin ja se olisi ollut jotain 125cm ja olin hoikka poika, vyötärön ja rinnanympäryksen eroitus oli silloin 45cm :)

Sitähän se yleensäkin on, ja ehkä itsesäätelyn kannalta suurempi ongelma onkin itsekurin syklittely. Vedetään pitkä dieetti ja sen loputtua ajatellaan, että nythän on varaa vähän lihoakin ja annetaan itselle lupa paisua samaan kuntoon kuin mistä aloitettiin, yleensä vielä dieettiä paljon nopeammin. Ollaan ensin niin bodyninjaa ja sitten taas syödään lihapiirakat ja juodaan kaljat kun pitkään aikaan ei olla saatu. Siitä on fitness-elämäntapa kaukana

Näin se menee, mutta taas jos ei tuota dieettiä vetäisi välissä niin meikäläinen olisi varmasti aika kaljamaha kuitenkin. Että edes kevätdieetin kun saa vedettyä läpi niin on siedettävässä kuosissa kuitenkin vuodesta toiseen rasvojen suhteen. Optimia? Vitut, mutta ei todellakaan ole mitään elämää suurempia tavoitteita.

Helpommalla pääsee ku vedetään välillä lihikset ja muutama bisse. Itteä ainaki naurattaa nää bodyjumalat, jotka vetää niin tiukasti joka vitun päivä. Siinä ei mitään menetä jos vaikka kerran viikossa löysäilee, poislukien tietty ammattilaiset jotka saa elantonsa kisaamalla siitä et kenellä on tiukin perse.

Juuri näin. Joskus useampi vuosi sitten tuli huono omatunto jos veti vähän sipsiä tai karkkia. Mietin jälkikäteen että loppupelistä aika sairasta tuokin kun olen siis vain normi saliläski joka tykkää reenata ja tykkää olla vähän normi kaljamahaa paremmassa kunnossa. Ehkä mulla ns. geenien puolesta voisi olla lajille mahdollisuuksia, mutta ei kiinnosta niin paljon että "koko elämäni" lajille pistäisisin. Ei siksikään että tällä lajilla eläminen on vähän kuin kuvittelisi elävänsä shakin peluulla tässä maassa, että ihan on marginaalinen porukka joka tällä elantonsa ottaa.

Ja toisaalta huvittaa sitten se, että jos mainitset säästäväsi rahaa, niin se on sitten elämän haaskaamista mutta samasta näppiksestä tulee sitä juttua että ei voi sitä lihistä syödä kun menee bodyelämä vituiksi. Niinpä. Kukin valitsee mitä tekee, mutta yleensä tässä pata kattilaa soimaa että vois aina vähän miettiä milloin avautuu ja mistä.

Mulle riittää että ruokailut on 80% kunnossa, loput 20% syön ja juon mitä huvittaa ja milloin huvittaa.

Tänään kun duunista pääsen kympiltä niin se on kotona sauna tulille ja bisse auki!

Moi elikkäs mun rasvaprossa on siinä 12-15 paikkeilla ja haluaisin sinne 6-7 sen ja massaa pitäis saada samalla lisää. onko tämä mahdollista jos on niin kuinka pitäisi syödä ja reenata ?? :))

Moi elikkäs mun rasvaprossa on siinä 12-15 paikkeilla ja haluaisin sinne 6-7 sen ja massaa pitäis saada samalla lisää. onko tämä mahdollista jos on niin kuinka pitäisi syödä ja reenata ?? :))

Jos rasvat noin alas haluat ja samalla massaa kasvattaa niin on aika mahdoton yhtälö. Diettaamaan tossa pitäis alkaa ja vasta sitten kasvatella niitä massoja maltillisesti esim. syklittelemällä tai vain hieman plussan puolella olevalla bulkilla.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%

Oot vissiin lähössä kisoihin tai jotain kun noin helvetin alas pitää se rasvaprossa vetää.

Dieettaa ja ala sen jälkeen maltillisille plussille. Syö ja treenaa oikein ja peridiosoidusti, äläkä aseta itsellesi ristiriitaisia tavotteita.

Painat sen jälkeen 45 kiloa :)

Nyt tulee iso mutu, mutta väittäisin että noissa mitoissa olevalla kaverilla ei ole kuuden pinnan rasvoissa tarpeeksi rasvaa kropassa tärkeiden elintoimintojen pyörittämiseksi. Jos sulla olisi painoa noissa rasvoissa vaikkapa 54 kiloa niin rasvaa olisi kropassa hiukka yli kolme kiloa. Se on aika vähän se.

Siinä 10% luokkaa on sellanen kireän näköinen eli vatsapalat näkyy samoin kuin suonet, muttei ole vielä epäterveellistä. Ja must on aika tyhmä alkaa miettimään noita prosentteja. Kuka niitä sult kysyy tai onko sillä väliä onko sun rasvat 10 vai 9, kunhan näytät omasta mielestäs hyvältä ja pystyt elämään sen kropan kanssa. Ei kisoissakaan kukaan kysy rasvaprosentteja tai voita sen takia, että rasva prosentti on 4 sen 5 prosentin sijaan. Se ulkonäkö ratkaisee, ei joku numero.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom