Facebook

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mä oon onnistunu vielä pitämään profiilin entisellään. Toivottavasti se ei väkisin muutu. Puolella, tai no yli puolella kavereista on se uusi käytössä ja ei ihan mikään selkein. Mä uin vastavirtaan ja pidän vanhan jos suinkin vaan mahdollista...

^Ja se näyttää muutenkin sekavalta. Kuvia vitusti ympäriinsä ym. Minne ne "omasana"-laatikotkin on kadonneet mitkä oli ennen oman profiilikuvan alla ja niissä aina luki jtn? Mä en nää kellään sellaisia keillä uusi profiili.

Jos joku haluaa uuden profiilin niin omiin yksityisyys asetuksiin ja siellä ylhäällä on "oma mainos" että tutustu uuteen profiiliin..

E: Pystyykö mistään estään että kukaan ei voi tägätä mua sen kuviin?

Mä oon onnistunu vielä pitämään profiilin entisellään. Toivottavasti se ei väkisin muutu. Puolella, tai no yli puolella kavereista on se uusi käytössä ja ei ihan mikään selkein. Mä uin vastavirtaan ja pidän vanhan jos suinkin vaan mahdollista...

^Ja se näyttää muutenkin sekavalta. Kuvia vitusti ympäriinsä ym. Minne ne "omasana"-laatikotkin on kadonneet mitkä oli ennen oman profiilikuvan alla ja niissä aina luki jtn? Mä en nää kellään sellaisia keillä uusi profiili.

Sama homma. En vielä laittanut, ja en laita. Tosin kai ne sen väkisin muuttaa kaikille vielä... ?

E: Pystyykö mistään estään että kukaan ei voi tägätä mua sen kuviin?
Tietääkseni ei, mutta voit estää feediin tulevat ilmoitukset täggäyksistä. Siten vain sä saat siitä ilmoituksen, ja voit pyytää poistaa tägin/kuvan ennen kuin kukaa sinne löytää.

Tietääkseni ei, mutta voit estää feediin tulevat ilmoitukset täggäyksistä. Siten vain sä saat siitä ilmoituksen, ja voit pyytää poistaa tägin/kuvan ennen kuin kukaa sinne löytää.
Mun mielestä taggauksen voi ite poistaa.

Jahas... fb näemmä iski tuon uuden profiilin pakolla kaikille, sen jälkeen fb on hidastunut aika rankasti sekä itsellä että muutamalla kaverilla. Meneepä putkeen taas nää muutokset :)

No voi vittu. Väkisin muuttui profiili... Ja ei mtn hajua millaisena se muille näkyy... Esim siinä päällä kun on niitä kuvia, niin osa mulle näkyvistä kuvista on sellaisia joita muut ei nää, joten en tiedä millä se ne korvaa muille. Fucking great. Ruma ja sekava paska ja nyt se tuli pakolla. Kaiken lisäksi valkoisena koko FB eikä pääse tällä hetkellä enää sisään... PRKL!!!

Miksei se äijä voi mennä eläkkeelle niiden 5 miljardin dollarinsa kanssa ja jättää Facebook sellaseks kun se on... ei tarvis joka viikko tottua uuteen facebookkiin :P

No voi vittu. Väkisin muuttui profiili... Ja ei mtn hajua millaisena se muille näkyy... Esim siinä päällä kun on niitä kuvia, niin osa mulle näkyvistä kuvista on sellaisia joita muut ei nää, joten en tiedä millä se ne korvaa muille. Fucking great. Ruma ja sekava paska ja nyt se tuli pakolla. Kaiken lisäksi valkoisena koko FB eikä pääse tällä hetkellä enää sisään... PRKL!!!

Kuvat voi asettaa niin että kaverit ei nää mitään sun kuvia mihin sut on tagattu sun profiilissa. Vaikka ne kuvat mitkä olet piilottanut näkyy sulle niin ne ei näy niille joilta oot piilottanut ne.

FB heittää mulle ainakin nyt valkoista ruutua :<

Kuvat voi asettaa niin että kaverit ei nää mitään sun kuvia mihin sut on tagattu sun profiilissa. Vaikka ne kuvat mitkä olet piilottanut näkyy sulle niin ne ei näy niille joilta oot piilottanut ne.

FB heittää mulle ainakin nyt valkoista ruutua :<

Joo siis tiedän ettei näe. Siinä kun on muutamia sellaisia mitkä on yhden kaverin kansiosta ja se on salannut ne, kukaan ei oo koskaan niitä nähnyt. Mua ei haittaa vaikka näkisi, mutta nyt mua vituttaa se että kun mulla on niissä pikkukuvissa esim 1 sellainen kuva esillä, ja tiedän että kukaan muu ei niitä näe, niin minkähän ne näkee sen kuvan sijaan siinä? Eli haluaisin tietää mitkä kuvat on muille siinä profiilin ylhäällä, mikä on se näkymä. Nythän se näyttää sitä mun silmin mun tunnuksella, joka on väärin. Se ei vastaa todellisuutta.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom