Facebook

Mikäs juttu tämä on kun varmaan puolella kavereista on joku sarjakuva- tai elokuvahahmo profilikuvanaan?

Tällainen siellä kiersi:
"vaihda profiilikuvasi 18.-21.11. välisenä aikana lapsuuden suosikkihahmoosi ja kannusta muita tekemään samoin. Tarkoituksena korvata naamakuvat lapsuusmuistoilla sunnuntaihin saakka."

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Vittu vituttaa ihan vitusti toi fb:n uusi viestimerkkiääni. Ei voi edes musiikkia kuunnella samaa aikaan, kun vituttaa niin vitusti... Voiko sitä saada mitenkään pois?

Vittu vituttaa ihan vitusti toi fb:n uusi viestimerkkiääni. Ei voi edes musiikkia kuunnella samaa aikaan, kun vituttaa niin vitusti... Voiko sitä saada mitenkään pois?
Kyllä. Avaa se chattilista, ylälaidassa pitäs olla asetukset tms (enkuks options) ja siellä voi ottaa ruksin pois ruudusta.

Pystyykö nykyään facebookissa piilottamaan oman kaverilistan? Siis myös omilta kavereilta. Ainakaan ennen ei pystynyt. Nyt löysin tuolta yksityisyysasetuksista kohdan "kaverilistasi" ja siihen voi laittaa ketkä näkevät kohtaan "vain minä". Ainakaan ennen en tuollaista kohtaa ollut huomannut.

Mä mietin et pystyyköhän tota päivitystä estämään? Hemmetin ruma, liikaa juttuja näkyvillä (kuvia ym), sekava jotenkin ja itse en halua päivittää. Vaan tuskinpa pysyy entisellään... :(

Joidenki profiilit on päivittyny aivan erinäköisiksi. Kuinka saan omani päivitettyä?

mulla ainakin näkyy ruudun yläreunassa kun meen sellasen kaverin profiiliin joka on sen uudeksi vaihtanut että "topias nönnönnöö on vaihtanut uuteen profiiliin ja heti alapuolella että hanki uusi profiili tästä tjsp

Saako Facebookissa poistettua kaiken tavaran omalta seinältä yhellä kertaa vai pitääkö alkaa poisteleen yksitellen?

Ainakaan sitä, kuka profiiliasi katsoo ei pysty (tietääkseni) seuraamaan. Profiilin "katselukertojen" tarkasteluun oli tehty sovellus, mutta en menisi takuuseen sen tiedon paikkaansapitävyydestä. Nopealla haulla en löytänyt tuota sovellusta, mutta eiköhän se jostain löydy =)

Ainakaan sitä, kuka profiiliasi katsoo ei pysty (tietääkseni) seuraamaan. Profiilin "katselukertojen" tarkasteluun oli tehty sovellus, mutta en menisi takuuseen sen tiedon paikkaansapitävyydestä. Nopealla haulla en löytänyt tuota sovellusta, mutta eiköhän se jostain löydy =)
Kaikki tollaset ovat vaan arpakoneita.

Saako tota uutta facebookprofiilia palautettua takaisin entiseen? Toi on ihan paska!!!!!!
Mietin tässä ihan samaa.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom