Facebook

Itse poistin yhden vanhan inttikaverin kavereista, kun ei vaan jaksanut enää lukea sen päivityksiä, miten "ihana sen tyttöystävä on" ja miten "ihana ilta oli". Joka viesti oli tuon tyylinen, niin ei vaan enää pää kestänyt. Lisäksi harkinnassa on muutava nykyään intissä oleva, jotka jaksavat kirjottaa sitä inttistooria siihen seinälleen ja - totta kai - aina perjantaisin "LOMILLE LOMPSIS" -viesti. Päätin kuitenkin kestää ja pyrkiä olemaan lukematta kyseisten herrojen viestejä niin kauan, kunnes pääsevät pois intistä.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Itse poistin yhden vanhan inttikaverin kavereista, kun ei vaan jaksanut enää lukea sen päivityksiä, miten "ihana sen tyttöystävä on" ja miten "ihana ilta oli". Joka viesti oli tuon tyylinen, niin ei vaan enää pää kestänyt. Lisäksi harkinnassa on muutava nykyään intissä oleva, jotka jaksavat kirjottaa sitä inttistooria siihen seinälleen ja - totta kai - aina perjantaisin "LOMILLE LOMPSIS" -viesti. Päätin kuitenkin kestää ja pyrkiä olemaan lukematta kyseisten herrojen viestejä niin kauan, kunnes pääsevät pois intistä.

Kai olet tietoinen, että voit myös piilottaa näiden "kavereiden" tilapäivitykset tuolta etusivulta? Eli jos et halua ko. henkilöitä poistaa, muttet myöskään jaksa katella noita turhia päivityksiä niin suosittelen tätä vaihtoehtoa.

Joku MîîŞs Asmaah tahtoisi olla mun kaveri. Outoa on etten voi ignoorata, blokata tai ilmoittaa tuota spämmiksi. Voin vain joko "accept" tai "not now"... en uskalla painaa kumpaakaan.

No siis näyttää viralliselta "friend requestilta".

Olen ollut huomaavinani että tuo hyväksymis-/hylkäämismalli muuttui vähän aikaa sitten. Minulla ongelma ratkesi kun painoin "not now". Ilmoitti että ystäväpyyntö menee piiloon, mutta sen jälkeen aukesi vaihtoehto "do not know this person?". Sitä kun klikkasi niin ilmoitti että pyyntö on hylätty ja tämä ihminen ei voi enää lähettää ystäväpyyntöjä.

Yksityisyysasetukset -> Hakemiston perustiedot -> Oman profiilin esikatselu

Tuolta kun kattelee omaa profiilia "toisten silmin", niin kuvien määrä osiossa "Kuvia, joissa Turisas esiintyy" vaihtelee, riippuen siitä kenen silmin profiiliani kattelen.

Mitä ihmettä?

Yksityisyysasetukset -> Hakemiston perustiedot -> Oman profiilin esikatselu

Tuolta kun kattelee omaa profiilia "toisten silmin", niin kuvien määrä osiossa "Kuvia, joissa Turisas esiintyy" vaihtelee, riippuen siitä kenen silmin profiiliani kattelen.

Mitä ihmettä?

Onko sulla jotain kuvakansioita joiden katseluoikeiksia olet rajannut tyyliin, kaverit, kaverien kaverit tms.? Toi vois selittää muuttuvat määrät.

Onko sulla jotain kuvakansioita joiden katseluoikeiksia olet rajannut tyyliin, kaverit, kaverien kaverit tms.? Toi vois selittää muuttuvat määrät.
Tuo toisten silmin katseluhan on suoritettu vain omilla kavereillani, eli siinä mielessä kaikki heistä ovat samalla viivalla.

Yhtään kuvakansioo en oo ite tehny, löytyy vaan "Profiilikuvat", "Seinäkuvat" ja "Kuvat, joissa Turisas esiintyy"

Hmm.. voiskohan tuossa olla kyse siitä, että näissä kuvissa, missä esiinnyn on tagattuna muita ihmisiä, jotka ovat sitten omissa asetuksissaan kieltäneet näiden kuvien näkymisen ulkopuolisille? Eli en itse voi vaikuttaa siihen, kuinka monta kuvaa kukakin kavereistani näkee.

Perstuntumalla vaikuttaisi menevän just siihen tyyliin, että mitä tutumpi kaveri (mitä enemmän yhteisiä kavereita), niin sitä enemmän se myös näkee meikäläisestä (ja samalla muista kavereista) tagattuja kuvia.

Joo kyllä palautuu. Itse olin pari kuukautta poissa, kun palasin niin kaikki oli entisellänsä.

Tuleeko muille miehille vierailta naisilta kaveripyyntöjä + viestejä Facebookissa? Minulle tulee ja kyselenkin, että onko tämä joku vitsi tai jokin uusi huijaus.

Mä en tajua yhtään näitä tuntemattomien laittamia kaveripyyntöjä. Suurin osa vielä ilman mitään viestiä tms. mukana, mistä voisi edes päätellä, että tunteeko jotain kautta vai ei. Miksi ihmiset tekee tollasta, vai olenko minä nyt taas vaan itse se omituinen, joka ei käsitä?

Mä en tajua yhtään näitä tuntemattomien laittamia kaveripyyntöjä. Suurin osa vielä ilman mitään viestiä tms. mukana, mistä voisi edes päätellä, että tunteeko jotain kautta vai ei. Miksi ihmiset tekee tollasta, vai olenko minä nyt taas vaan itse se omituinen, joka ei käsitä?

Eiköhän ne ole sitä porukkaa jotka yrittää hommatta itselleen mahdollisimman paljon kavereita, eli kyselee ihan randomeita kavereiks.. Tässä tapauksessa sinut :D

Et ole omituinen, heitä on vain vaikea ymmärtää :rolleyes:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom