Facebook

Mun mielestä ne kuvat näkyy vaan harmaana ruutuna.

No onpa tosi "tyylikästä" sitten. Muutenkin niin paska muutos ettei tosikaan. Yritin vältellä mutta ei saatana... Väkisin tulee tuollainen huononnus. Mitä ihmeen järkeä on tehdä profiilista noin sekavan näköinen? En tajua.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
WUHUU! FB toimii taas ja ainakin toistaiseksi vanha kaunis ja selkeä, siistiäkin siistimpi profiili on takaisin, ennallaan sellaisena kuin sen kuuluukin :haart:

(Vaan kuinkahan kauan...)

Piilotin tuossa kesällä ja syksyllä noita kavereitten ilmoituksia. "Piilota kaikki käyttäjältä x" tuota näpsäytin tuossa etusivulla kavereitten kohdalla olevista risti napeista. Saako noita takaisin näkymään mitenkää?

^ Rullaa sun etusivu alas, siinä oikeella on "muokkaa asetuksia". Siitä saapi.

On ollut jo 1kk tenkka poo: Olin ennen fb ku joku apina tiesi salikseni joten vaihdoin salikseni jonka sitten näköjään kirjoitin väärin varmistukseen sitten mun sähköposti joka oli käytössä tolla mun fb ukolla on vanha jonka salista en muista(osan kyllä) :/. mä oon ottanu yhteyt facebookin teamiin/ylläpitoon että voisi poistaa ukkoni hyvin todistein mutta eipä ole pihaustakaan tullut.... Mikä neuvoksi koska mielummin pitäisin yhteyttä kavereihini kun en ollenkaan? (KIITOS JA KUMARRUS JOS joku vastaa tähän)

^^ Pitäis varmaan käyttää hieman enemmän aikaa tohon kirjoittamisen opetteluun

Siis mä en ainakaan tajunnut yhtään mitään tosta sun viestistä, joten vähän paha auttaakaan.

Siis mä en ainakaan tajunnut yhtään mitään tosta sun viestistä, joten vähän paha auttaakaan.

Facen passu hukassa, samoin emailin passu, joka on liitetty facen profiiliin. Haluaa poistaa koko profiilin, jotta voi duunaa uudestaan.

Japanilaiset tarjoavat kylmää kättä Facebookille

"Facebook lähestyy 600 miljoonaa käyttäjää, mutta yksi houkutteleva markkina on suurelta osin valloittamatta. Japanissa alle kaksi miljoonaa ihmistä käyttää Facebookia, New York Times kertoo. Määrä on kaksi prosenttia maan nettikäyttäjistä."

On kyllä hurjan vähän. Itselle tuli kyllä yllätyksenä... onkohan mun yksi ainoa japanilainen Facebook kaveri sitten outo. :rolleyes:

Voi perkele!!!! :mad:

"Coming Soon: Your New Profile
In the next few days, you'll be upgraded to the new profile, which offers more ways to show and tell your story."

Miksei tossa voi enää ite valita... En HALUA.

In the next few days, you'll be upgraded to the new profile, which offers more ways to show and tell your story."

No voi vittu, mäkään en oo siirtyny tohon uuteen. Hanurista jos siirtyy automaattisesti.

Sama.

Mietin just että kai kytken sen nyt, ja muokkaan heti miten saa.

Mitä varten porukka levittää jonkun pienen vuokramökin ilmoitusta oikotieltä? Onko se jotenkin hauska juttu?

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom