Facebook

Mitä varten porukka levittää jonkun pienen vuokramökin ilmoitusta oikotieltä? Onko se jotenkin hauska juttu?

Kai se lähinnä hauska on tarkotus olla, kun kyseessä vielä omakotitalo ja kokoa ei ole ku 10m^2.

E: mikäli siis sama hökkeli kyseessä, minkä omalta seinältä bongasin...

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Harvemmin noita jaksaa, hyvin harvoin, mutta kerran oli ihan hauska setti mis piti ohjeiden mukaan etsiä sanoja ja kuva. Niistä sitten sai photaroida oman "levyn", eli sanoista tuli sun artistinimi, levyn nimi, ja levykannen kuva. Ohjeet oli siis tyyliin mene flickr, ja kolmas kuva uusimmissa kuvissa on kansi jne.

Siis kaikki "lisää tämä statukseesi", on vammaisten hommaa.

Kyllä, olet oikeassa. Vielä kun siihen lisätään sellainen oikein oikein syyllistävä sävy ja tungetaan ihan vitusti niitä saatanan perkeleen vitun helvetin sydämiä, niin koko homma on viety äärimmäiseen typeryyteen. Mua ylipäänsäkin vituttaa tuo jatkuva sydänten viljely. Mä ymmärrän, että naiset sen tekee mutta niin tekee vittu karvaiset äijätkin. Se ei vaan mene mun jakeluuni.

Ugh, Lomax on avautunut.

Mikäs helvetin juttu tää on kun yhtäkkiä toi seinä on täynä "Xxxx and 11 other friends like link tässä-joku-vuokrattavana-oleva-kohde" ja noita siis tulee paljon nyt parin päivän sisään. Joku etuovi.comin jippo et voit mainostaa sun ilmotusta tykkäämällä tästä facebookissa?

Ei jumalauta kun menee välillä hermot koko veispuukin kanssa. Lagaa ihan saatanasti joka välissä ja sillon ku ei lagaa ni ei toimi ollenkaa.

Ei jumalauta kun menee välillä hermot koko veispuukin kanssa. Lagaa ihan saatanasti joka välissä ja sillon ku ei lagaa ni ei toimi ollenkaa.
Tahtoo olla enemmän sääntö kuin poikkeus. Toki jos on 600 miljoona käyttäjää, ja kuukaudessa jaetaan yli 30,000,000,000 linkkiä/kuvaa/ym.sisältöä, niin eiköhän se lagaa. Uskomatonta että ylipäätään toimii. :D

Silti, toki se rasittaa. Tyhjiä sivuja latautuu, joskus jotain sivua ei voida tavoittaa, notificationeita ei tule jostain mihin vastausta odottaa, jne.

Mikäs helvetin juttu tää on kun yhtäkkiä toi seinä on täynä "Xxxx and 11 other friends like link tässä-joku-vuokrattavana-oleva-kohde" ja noita siis tulee paljon nyt parin päivän sisään. Joku etuovi.comin jippo et voit mainostaa sun ilmotusta tykkäämällä tästä facebookissa?

Se liedossa oleva 10 neliön mökki? Kai jengi diggaa siitä.

Mielestäni tuo uusi kuva systeemikin on paska. Vituttaa tuo jatkuva kehitys. Antaisivat edes viikon olla samanlainen.
Joku pop-up setti vai? Mul ei edelleen ole tota, löysin kyllä kuvia siitä.

Tosin jos meinaat tota oman profiilin kuva "streamiä", niin sen saa pois.

Joku pop-up setti vai? Mul ei edelleen ole tota, löysin kyllä kuvia siitä.

Tosin jos meinaat tota oman profiilin kuva "streamiä", niin sen saa pois.

Siis joo, tarkoitin tuota eilen vai toissapäivänä tullutta pop-up juttua, kun katselee toisten kuvia siihen aukeaa sellainen mustataustainen selaus juttu.

Miten saan uuden profiilin käyttöön? En halunnut sitä aiemmin kun naamakirja kysyi, mutta nyt tahdon sen.

Kysymys tuosta uusimmasta facebook-versiosta. Millä perusteella se näyttää juuri noiden tiettyjen kavereiden kuvat tuossa profiilin vasemmassa reunassa? Eli näyttääkö se just ne kaverit esim. sillä perusteella, että kenen kanssa kyseinen ihminen on eniten jutellut?

Ihan randomisti tuntuu näyttävän. Yhteisillä kavereilla saattaa olla myös jotain vaikutusta, koska kavereiden sivuilla yleensä siinä vasemmalla on ainakin 1-2 sellaista, jotka minäkin tunnen.

Ihan randomisti tuntuu näyttävän. Yhteisillä kavereilla saattaa olla myös jotain vaikutusta, koska kavereiden sivuilla yleensä siinä vasemmalla on ainakin 1-2 sellaista, jotka minäkin tunnen.

En usko tohon, että näyttää randomisti. Ei voi olla sattumaa, että joillain tyypeillä, joilla nyt ois esim. 500 kaveria, se näyttää tuossa yleensä aina sellasia, jotka on sen parhaita kavereita.

Nyt kun vähän aikaa päivittelin omaa naamakirjaani ja tsekkasin ton listan, niin siinä näkyy hyvin paljon samassa yliopistossa olevia (eli siis meillä on sama asuinpaikka, sama koulu, useimpien kanssa myös sama asuntola, jonka fb-ryhmään kuulutaan). Lisäksi siinä näkyy usein jompikumpi mun siskoista ja mun paras Amsterdamin aikainen kaveri, joka muuten taitaa olla viimeisin mun seinälle kirjoittanut. Eli joo, eipä taida sittenkään olla ihan sattumanvaraista. En kuitenkaan usko, että se monitoroisi mitään yksityisiä chattikeskusteluja.

Nyt kun vähän aikaa päivittelin omaa naamakirjaani ja tsekkasin ton listan, niin siinä näkyy hyvin paljon samassa yliopistossa olevia (eli siis meillä on sama asuinpaikka, sama koulu, useimpien kanssa myös sama asuntola, jonka fb-ryhmään kuulutaan). Lisäksi siinä näkyy usein jompikumpi mun siskoista ja mun paras Amsterdamin aikainen kaveri, joka muuten taitaa olla viimeisin mun seinälle kirjoittanut. Eli joo, eipä taida sittenkään olla ihan sattumanvaraista. En kuitenkaan usko, että se monitoroisi mitään yksityisiä chattikeskusteluja.

Onko noi kuitenkin sellasia joiden kanssa oot viime aikoina käynyt yksityisiä keskusteluja?

Onko noi kuitenkin sellasia joiden kanssa oot viime aikoina käynyt yksityisiä keskusteluja?

Ei. Useimpien kanssa en ole varmaan ikinä jutellut yksityisviesteillä tai chatissa. Ootko sä taas stalkkaamassa? :D

Ei. Useimpien kanssa en ole varmaan ikinä jutellut yksityisviesteillä tai chatissa. Ootko sä taas stalkkaamassa? :D

No oon stalkkaamassa ja ärsyttää kun jokikinen kerta kun meen kattoo mun exän profiilia nii tohon sivupalkkiin ilmestyy aina saman ämmän naama. Ja toi periaatteessa on sellanen, kenen kanssa sillä vois ollakin jotain juttua, joten mietinpä vaan..

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom