Facebook

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
S*atanan s*atana kun ei voi pelata. Nyt sitä huomaa, miten paljon tuosta pa*kasta on riippuvainen.

Facebook kaatui

Torstai 23.9.2010 klo 23.13 (päivitetty klo 23.26)

Yhteisöpalvelu Facebook on kaatunut.

Internetin yhteisöpalvelu Facebookin toiminnassa on ilmennyt pahoja häiriöitä torstai-iltana.

Facebookin virallisilla Twitter-sivuilla, että ihmisillä on paikoin ollut vaikeuksia päästä palveluun. Ongelma johtuu yhtiön mukaan ulkopuolisesta verkkopalvelun tarjoajasta.

Noin tunti sitten yhtiö tiedotti, että ongelmat on korjattu, mutta palvelu ei edelleenkään näytä toimivan kunnolla.

Ongelmat ovat myös kaataneet Facebookin Like-painikkeet useilla sivustoilla.

Facebookissa oli vastaavanlaisia ongelmia myös eilen.

IL

http://www.iltalehti.fi/digi/2010092312400251_du.shtml

Ottakaa nyt jumalauta ihmiset itseänne niskasta kiinni, jos ilmoittautudaan johonkin tapahtumaan niin silloin tullaan paikalle. Yleensä ehkä max 20% ihmisistä ilmestyy paikalle.

The Facebook Data Center FAQ

Facebook is currently the world’s most popular web site, with more than 690 billion page views each month, according to metrics from Google’s DoubleClick service. Facebook currently accounts for about 9.5 percent of all Internet traffic, slightly more than Google, according to HitWise.

Perussetti.

Paskan suodattaminen

Elikkäs tarkoitus olisi säätää asetuksia niin, ettei kaikkien henkilöiden tyhjänpäiväiset tilapäivitykset (luokkaa "taidanpa avata ölpön") päätyisi uutiset-sivulle viemään tilaa ja näin haittaamaan luettavuutta.
Mistä saisi esim. jonkin kaveriryhmän blokattua uutiset-osiolta? Tämän luulisi olevan ihan perusjuttu, mutta en kissojen ja koirienkaan avustuksella löytänyt oikeaa paikkaa muuttaa tuo homma. Tiedän, en osaa käyttää facebookkia :D

Mitä helvettiä tuolla FB:ssä nyt tapahtuu? Eri ihmiset mun listalla, eivät toisiaan tunne, kirjoittelevat samanlaisia statuksia tyyliin "lattialla, kaikkialla", "keittiön pöydällä tai tuolilla", "ruokapöydällä!". Mikä jekku tää nyt on? T. Utelias

En tiedä eikä kiinnosta. :D
Ajattelin laittaa päivitykseksi että puonsilmässä.

Mitä helvettiä tuolla FB:ssä nyt tapahtuu? Eri ihmiset mun listalla, eivät toisiaan tunne, kirjoittelevat samanlaisia statuksia tyyliin "lattialla, kaikkialla", "keittiön pöydällä tai tuolilla", "ruokapöydällä!". Mikä jekku tää nyt on? T. Utelias

"Peli", lähtöisin varmaankin tuolta Amerikan Yhdysvalloista. Ovat suomenkielisen väännöksen tuosta keksineet.

its a game. You forward this email to all the your woman friends and they put "i like it on the..." as their status.

Ok ladies here's another game, like the bra color game which was a total success and we had men wondering for days what was with the colors and it made it to the News. Well this game has to do with your handbag, where we put our handbag the moment we get home for example "I like it on the couch", "I like it on the kitchen counter", "I like it on the dresser" well u get the idea. Just put your answer as your Status with nothing more than that and cut n paste this message and forward to all your FB female friends to their inbox. The bra game made it to the news. Let's see how powerful we women really are!!! REMEMBER - DO NOT PUT YOUR ANSWER AS A REPLY TO THIS MESSAGE, SIMPLY PUT YOUR ANSWER AS YOUR STATUS, THEN FORWARD THIS MESSAGE TO YOUR FRIENDS ."

e: http://voices.washingtonpost.com/blog-post/2010/10/i_like_it_on_your_facebook_sta.html

Unohdin vielä mainita että mua häiritsee erityisesti se, ettei noi voi viitata seksiin... ::think

Edit: kiitos kuitula, jotain tommosta epäilinkin.

Joko pissisten juttu, että missä ne pitää käsilaukkua. Ideana kai on, että joku mies luulis, että ne on tehny sitä siinä ilmottamassaan paikassa hihihihi.

Ja uusi chat ei toimi taas kunnolla. Onneksi elämässä on paljon muutakin.

Pidemmän aikaa onkin haitannut se, että chatti on toiminut ihan ok. Ei ole bugittanut viimeaikoina juuri millään lailla. Siksi kai se on pitänyt uusia...

Eiks nuita hurjan salaperäisiä tyttöjen juttuja aina välillä pyöri. Kai noilla jotain huomiota keräillään...

Tykkään itse kyllä Facebook: ista. Saa pidettyä yhteyttä kavereihin ja sukulaisiin helpommin sekä tietää mitä he puuhaavat. Onhan se totta että pitää olla aika tarkka mitä sinne itsestään pistää. Lisäksi facebookissa leviää usein viruksia, jotka saa jos avaa sovelluksia. Melkein kaikki työnantajat etsivät työntekijöitään jo facebookissa ja tämä kannattaa ottaa huomioon, jos ei halua potkuja tyhmien kirjoitusten takia.

Tykkään itse kyllä Facebook: ista. Saa pidettyä yhteyttä kavereihin ja sukulaisiin helpommin sekä tietää mitä he puuhaavat. Onhan se totta että pitää olla aika tarkka mitä sinne itsestään pistää. Lisäksi facebookissa leviää usein viruksia, jotka saa jos avaa sovelluksia. Melkein kaikki työnantajat etsivät työntekijöitään jo facebookissa ja tämä kannattaa ottaa huomioon, jos ei halua potkuja tyhmien kirjoitusten takia.

Mun pomo on mun facebook-kaveri :D Ei oo ainakaan sanonu mitään mun tyhmistä kirjoituksista.

Suositut

Back
Ylös Bottom