exän kanssa kaverina

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja roskilde
  • Aloitettu Aloitettu
JohnnyB sanoi:
Vittu mikä jätkä. :curs:
Ai, sekö nyt on sitten automaattisesti tämän jätkän vika? Entä jos se ex-tyttö ei halunnut tätä ex-jätkää enää "oikeaksi" isiksi?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
JohnnyB sanoi:
Vittu mikä jätkä. :curs:

Kyllä pistäisin enemmän muijan piikkiin jos pitää lapsen tollaisessa tilanteessa, kun vaihtoehtojakin on... siinä varmaan lapsen parasta ajateltu ja silleen... :rolleyes:

Tomi sanoi:
Ai, sekö nyt on sitten automaattisesti tämän jätkän vika? Entä jos se ex-tyttö ei halunnut tätä ex-jätkää enää "oikeaksi" isiksi?

Ai, sekö nyt on sitten automaattisesti tämän muijan vika?

Yleensä siihen lapsentekoon tarvitaan kaksi ja heittoni oli suunnattu tätä
muay sanoi:
Vittu mikä muija. :curs:
kohtaan, kuten varmasti, tomi, ymmärsitkin :rolleyes:

Muay sanoi:
Kyllä pistäisin enemmän muijan piikkiin jos pitää lapsen tollaisessa tilanteessa, kun vaihtoehtojakin on... siinä varmaan lapsen parasta ajateltu ja silleen... :rolleyes:

Jep, vaihtoehtoja on aina, kummallakin...

Hgu sanoi:
Kaverini oli eronnut silloisesta tyttöystävästään jo aikoja sitten, mutta päiväkahvit johtiva villiin paljaspyllyseksiin. Lopputuloksena nainen jäi raskaaksi joka sitten päätti pitää lapsen. He eivät ole enää missään väleissä, mutta kaverini maksaa elatusapua vielä noin 15 vuotta... :thumbs:
..tu mitä urpoja molemmat. :jahas:

vilma-liina sanoi:
..tu mitä urpoja molemmat. :jahas:
Ai sekö oli nyt sitten automaattisesti molempien vika. Kyllä minä menisin osoittamaan syyttävällä sormella kahvipapujen maahantuojaa. ;)

onion sanoi:
Ai sekö oli nyt sitten automaattisesti molempien vika. Kyllä minä menisin osoittamaan syyttävällä sormella kahvipapujen maahantuojaa. ;)
...tu mikä kahvipapu!

Ei vaan eiköhän se molempian yhteinen "moka" ollut kuitenkin.

:offtopic:

protsku sanoi:
Otan osaa. Olisiko kuitenkin realismia se että ne vakavat aikuisten oikeesti suhteet solmitaan vasta siinä 22 ikävuoden jälkeen?

Isä ja äiti aloittivat seurustelun noin 16 ikäisinä ja ovat vielä tälläkin hetkellä naimisissa.

Juha1 sanoi:
...tu mikä kahvipapu!

Ei vaan eiköhän se molempian yhteinen "moka" ollut kuitenkin.
Hitot! MINÄ KERRON MISSÄ ON VIKA! Se on väärä suodatinpaperi sanon minä! :D

Käyttäkää hyvät ihmiset moccamasteria!

onion sanoi:
Hitot! MINÄ KERRON MISSÄ ON VIKA! Se on väärä suodatinpaperi sanon minä! :D
Tässä tapauksessa se suodatinpaperi tais unohtua kokonaan. Siinä ei silloin vanha kunnon Moccamasterikaan auta.

Tjah... taitaa olla kuitenkin lopulta arabien vika... nehän sen koko kahvinkin keksi... ;)

Parin noita-akan, siis eksän, raahaisin välittömästi roviolle jos vastaan tulis...

Mut pääsääntösesti hyvin tuun toimeen. Miks sitä turhaan kiukutella, ei siit oo enää mitää hyötyy

vilma-liina sanoi:
Tässä tapauksessa se suodatinpaperi tais unohtua kokonaan. Siinä ei silloin vanha kunnon Moccamasterikaan auta.
Okei. Sovitaan sitten että on parempi siirtyä kokonaan tee-linjalle. :)

onion sanoi:
Okei. Sovitaan sitten että on parempi siirtyä kokonaan tee-linjalle. :)
Ai "Kuppi teetä ja sympatiaa"... tietäähän sen miten siinä sitten taas käy.
Jos vaan vettä. Tai sitten ei.. "Vesi vanhin voitehista".

:wanha: :aa ja väsynyttä juttua, anteeksi.

treenaisko sanoi:
Pahinta on jos ex on työkaveri ja on pakko olla ainakin puheväleissä :nolo:

Mun pitää myös olla jatkuvasti tekemisissä exän kanssa.
Toisaalta ei mitään ongelmaa,
koska en mä osaa pitää sitä ihmisenä kaiken paskan jälkeen.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom