Ai, sekö nyt on sitten automaattisesti tämän jätkän vika? Entä jos se ex-tyttö ei halunnut tätä ex-jätkää enää "oikeaksi" isiksi?JohnnyB sanoi:Vittu mikä jätkä. :curs:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ai, sekö nyt on sitten automaattisesti tämän jätkän vika? Entä jos se ex-tyttö ei halunnut tätä ex-jätkää enää "oikeaksi" isiksi?JohnnyB sanoi:Vittu mikä jätkä. :curs:
JohnnyB sanoi:Vittu mikä jätkä. :curs:
Muay sanoi:Kyllä pistäisin enemmän muijan piikkiin jos pitää lapsen tollaisessa tilanteessa, kun vaihtoehtojakin on... siinä varmaan lapsen parasta ajateltu ja silleen...
Tomi sanoi:Ai, sekö nyt on sitten automaattisesti tämän jätkän vika? Entä jos se ex-tyttö ei halunnut tätä ex-jätkää enää "oikeaksi" isiksi?
kohtaan, kuten varmasti, tomi, ymmärsitkinmuay sanoi:Vittu mikä muija. :curs:
Muay sanoi:Kyllä pistäisin enemmän muijan piikkiin jos pitää lapsen tollaisessa tilanteessa, kun vaihtoehtojakin on... siinä varmaan lapsen parasta ajateltu ja silleen...
..tu mitä urpoja molemmat. :jahas:Hgu sanoi:Kaverini oli eronnut silloisesta tyttöystävästään jo aikoja sitten, mutta päiväkahvit johtiva villiin paljaspyllyseksiin. Lopputuloksena nainen jäi raskaaksi joka sitten päätti pitää lapsen. He eivät ole enää missään väleissä, mutta kaverini maksaa elatusapua vielä noin 15 vuotta... :thumbs:
Ai sekö oli nyt sitten automaattisesti molempien vika. Kyllä minä menisin osoittamaan syyttävällä sormella kahvipapujen maahantuojaa. ;)vilma-liina sanoi:..tu mitä urpoja molemmat. :jahas:
...tu mikä kahvipapu!onion sanoi:Ai sekö oli nyt sitten automaattisesti molempien vika. Kyllä minä menisin osoittamaan syyttävällä sormella kahvipapujen maahantuojaa. ;)
:jahas:Juha1 sanoi:Ei vaan eiköhän se molempian yhteinen "moka" ollut kuitenkin.
protsku sanoi:Otan osaa. Olisiko kuitenkin realismia se että ne vakavat aikuisten oikeesti suhteet solmitaan vasta siinä 22 ikävuoden jälkeen?
Hitot! MINÄ KERRON MISSÄ ON VIKA! Se on väärä suodatinpaperi sanon minä! :DJuha1 sanoi:...tu mikä kahvipapu!
Ei vaan eiköhän se molempian yhteinen "moka" ollut kuitenkin.
Tässä tapauksessa se suodatinpaperi tais unohtua kokonaan. Siinä ei silloin vanha kunnon Moccamasterikaan auta.onion sanoi:Hitot! MINÄ KERRON MISSÄ ON VIKA! Se on väärä suodatinpaperi sanon minä! :D
Okei. Sovitaan sitten että on parempi siirtyä kokonaan tee-linjalle.vilma-liina sanoi:Tässä tapauksessa se suodatinpaperi tais unohtua kokonaan. Siinä ei silloin vanha kunnon Moccamasterikaan auta.
Ai "Kuppi teetä ja sympatiaa"... tietäähän sen miten siinä sitten taas käy.onion sanoi:Okei. Sovitaan sitten että on parempi siirtyä kokonaan tee-linjalle.
treenaisko sanoi:Pahinta on jos ex on työkaveri ja on pakko olla ainakin puheväleissä