Espoon pakkislaiset

Oon tykänny myös että ihan mukavaa sakkia, sekä henkilökunta että kanssatreenaajat, toki poikkeuksiakin mukaan aina mahtuu. Ja välillä tuntuu et kävelis hupatossutehtaalle, saa säätää ihan rauhassa. Tosin en oo ikinä viiden jälkeen paikalla ollutkaan, joten en tiedä millanen meno siellä iltasella on.

Jostain luin, että remppaisivat kesällä puku/suihkutiloja ja vissiin salinkin puolelle tulossa jotain muutoksia. Muutosten suunnasta en sitten mitään tiedäkään, pitäs vissiin vähän kysellä..

Ja itse kuulun ryhmään, joka ei laita ollenkaan pahaks niitä ruutuja mitä tapittaa, kun välillä tulee juostua tunti matolla tai rullailtua crossarissa. Ainakin nyt keväällä paskakelien aikaan ollu ihan jees. :D

Kyllä mäkin teen crossarilla monta tuntia viikossa aerobista mutta siinä vaiheessa kun tapitan salilla jotain vitun ruutua niin kysyn iteltäni että oonko mä nyt ihan oikeassa paikassa tai treenaanko varmasti tarpeeks kovaa ;D

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Katohan.. näinkin monta pakkislaista samalla salilla :) Itsehän tuijottelen ihan mielelläni tv:ta horisontin sijaan kun otan alkulämpöjä crossarilla tai matolla, mut Comodo lienee sen luokan HC-jumppailija ettei vaivaudu pahemmin ketään moikkailemaan tai katselemaan maisemia ettei keskittyminen itse treeniin vain häiriinny. Siksiköhän Fressilläkin on pari fillaria ilman screeniä? Tribaalitatuoidut tosimiehet ottaa lämpöjä niillä ja kynäniskat & muut marjanpoimijat voi sit samalla seurata tunteita ja tuoksuja cardiota tehdessään.. :rolleyes:

^^ No joo, oikeasta paikasta en tiiä, mut tehoista ei tarvi olla huolissaan (tai ainakaan omalla kohdalla), vaikka pointin ymmärrän täysin. :) Ja oikeeseen aikaan kun sattuu salille, ni on kyllä muutakin tuijoteltavaa kuin se ruutu siinä eessä. Nimimerkillä. crossari muuten niin perkeleen tylsä.

^ Näinpä, kukin tavallaan.

Katohan.. näinkin monta pakkislaista samalla salilla :) Itsehän tuijottelen ihan mielelläni tv:ta horisontin sijaan kun otan alkulämpöjä crossarilla tai matolla, mut Comodo lienee sen luokan HC-jumppailija ettei vaivaudu pahemmin ketään moikkailemaan tai katselemaan maisemia ettei keskittyminen itse treeniin vain häiriinny. Siksiköhän Fressilläkin on pari fillaria ilman screeniä? Tribaalitatuoidut tosimiehet ottaa lämpöjä niillä ja kynäniskat & muut marjanpoimijat voi sit samalla seurata tunteita ja tuoksuja cardiota tehdessään.. :rolleyes:

Kyllä mä jengiä moikkailen aina, paitsi jotain nirppanokkia jotka ei moikkaa takas ;) Mutta en kyllä kävis itse salilla missä o jotain screenejä :D Kaikki tollanen vie vaan fokusta pois siitä itse asiasta.
En mä ainakaan kaipaa crosstrainer viihteeksi muuta kun heviä. Käy meidänkin salilla niitä ketkä laittaa iphonen kuntopyörän eteen ja alkaa tapittamaan jotain miehen puolikkaita, sen oon huomannu että lehdenlukijat ja muut viihdetreenaajat on aika laiskoja polkijoita ;)

Mut kukin tavallaan, ei kaikkien tarvii ottaa tätä juttua niin perkeleen tosissaan.

Olevvai.. Hitto, noinkohan sitä pitää alkaa ryhdistäytyä ennenkuin leimautuu pelkäksi sunnuntaijumppailijaksi? :)
Näinpä. Onhan se nyt äärimmäisen tärkeää, ettei aerobista tehdessä ole mitään ulkopuolista häiriötä tai muuten samantien mind-muskulus-connectionit kärsii ja ei gluteus maximuxet supistu optimaalisesti jokaisella pyörän polkasulla! ;)

Näinpä. Onhan se nyt äärimmäisen tärkeää, ettei aerobista tehdessä ole mitään ulkopuolista häiriötä tai muuten samantien mind-muskulus-connectionit kärsii ja ei gluteus maximuxet supistu optimaalisesti jokaisella pyörän polkasulla! ;)

Noh noh.. Viihde kuuluu olkkariin (ja makkariin), salille mennään treenaamaan, ei kattomaan telkkaria, kas kun ette pleikkaria samalla pelaa ;) Mut se siitä offtopicista :D

Aika paljon värikynää on kyl nyt käytetty noissa jutuissa koskien meikän treenejä Classicilla. Välillä saattaa kuulua huuto, kun treenaan isommilla painoilla ja teen liikkeet huolella. Perse ei kyl oman muistin mukaan oo noussu melkeen koskaan penkistä. Vika toisto saattaa mennä päin vittua, koska en halua tankoa naamalleni. Mul on aika usein huppari päällä ja silloin, kun "tuijotan vihasesti" niin imen vaan happea, koska hengästyminen. Painot saattaa joskus vähän pudota, mutta vittujako sillä on väliä. Harvoin heilun, kun teen liikkeitä. Classicilla ei oikein naisia käy eikä ne parit jotka käy sillä oo mun makuun, en halua niiden huomiota. Ikinä.

Elixia on siinä ihan classicin lähellä. Sinne saa mennä ja nauttia hiljaisuudesta sekä suomenruotsalaisten narukäsien hymystä. Imekää paskaa. Jos on jotain valittamista, tulkaa mielummin sanomaan se päin naamaa älkääkä itkekö tänne. PS: Oon se jätkä varustelekan mainoksesta.

Aika paljon värikynää on kyl nyt käytetty noissa jutuissa koskien meikän treenejä Classicilla. Välillä saattaa kuulua huuto, kun treenaan isommilla painoilla ja teen liikkeet huolella. Perse ei kyl oman muistin mukaan oo noussu melkeen koskaan penkistä. Vika toisto saattaa mennä päin vittua, koska en halua tankoa naamalleni. Mul on aika usein huppari päällä ja silloin, kun "tuijotan vihasesti" niin imen vaan happea, koska hengästyminen. Painot saattaa joskus vähän pudota, mutta vittujako sillä on väliä. Harvoin heilun, kun teen liikkeitä. Classicilla ei oikein naisia käy eikä ne parit jotka käy sillä oo mun makuun, en halua niiden huomiota. Ikinä.

Elixia on siinä ihan classicin lähellä. Sinne saa mennä ja nauttia hiljaisuudesta sekä suomenruotsalaisten narukäsien hymystä. Imekää paskaa. Jos on jotain valittamista, tulkaa mielummin sanomaan se päin naamaa älkääkä itkekö tänne. PS: Oon se jätkä varustelekan mainoksesta.

Joo ei tuolla kovin kummosia kissoja käy. Ja ne narukädet on siirtyny classicille :D

Ei kai sua ole tässä haukuttu kuin yhdessä viestissä, johon parikin henkilöä, minä mukaanlukien, todettiin että meitä sun treenitapasi ei ole häirinnyt. Älä siis suotta käske kaikkien "imeä paskaa".

Sinänsä mä en ihmettelisi lainkaan löytäessäni itsenikin jostain vastaavasta nettiavautumisesta joku kaunis päivä.

e:
Joo ei tuolla kovin kummosia kissoja käy.

Kohta tänne alkaa pukkaamaan naisilta viestejä "mä käyn classicilla, enks mä muka ole hot, tulisit päin naamaa sanomaan":D.

Ei kai sua ole tässä haukuttu kuin yhdessä viestissä, johon parikin henkilöä, minä mukaanlukien, todettiin että meitä sun treenitapasi ei ole häirinnyt. Älä siis suotta käske kaikkien "imeä paskaa".

Sinänsä mä en ihmettelisi lainkaan löytäessäni itsenikin jostain vastaavasta nettiavautumisesta joku kaunis päivä.

e:

Kohta tänne alkaa pukkaamaan naisilta viestejä "mä käyn classicilla, enks mä muka ole hot, tulisit päin naamaa sanomaan":D.

Joo tiedän kyllä vituttavani monia tuolla, mutta en mä siellä olekaan ketään miellyttämässä.. No joo on siel ehkä tasan pari ihan soivaa peliä ;)

Nyt on ekat treenit vedetty lepuskin Fit1:sellä ja tottakai unohtui lukko matkasta. Ihan ok fiilis mutta voi perse miten paska musiikki siellä oli.

Siis kyllähän tuo vihaviesti sai oikeasti meikän hymyilemään, hyvin piristi muuten vähän tylsähköä työpäivää. Se viesti on muuten tulostettuna työpaikan seinällä. Tarkotus oli selventää parit asiat vaan. Paskan imeminen oli vaan kehotus, jotkut saattaa jopa nauttia siitä. On tullut nähtyä semmosiaki videoita ja kyllä niitä kahta tyttöäkin hymyilytti kuppinsa kanssa.

Meen taas tänään huutamaan, tuijottamaan vihasesti, pudottelemaan painoja, nostelemaan alaselällä (jossa on muuten välilevyn pullistuma, rappeutunu nikama ja jotain muuta jännää), käyttämään liian isoja painoja sekä vastaavasti myös liian pieniä painoja. Yritän myös samalla hakea huomiota niiltä parilta naiselta, toivottavasti sattuvat olemaan silloin salilla. Tänään on selkätreenit ja teen varmaan kaiken väärin, silti jostain syystä lihas vaan kasvaa.

Mul ei oo muuten oranssia paitaa, shortsit kyl. Tosi hikinen adidaksen huppariki löytyy, en pese sitä IKINÄ. Saa tulla höpöttelee. Oon siellä joskus seittemän aikoihi.

Siis kyllähän tuo vihaviesti sai oikeasti meikän hymyilemään, hyvin piristi muuten vähän tylsähköä työpäivää. Se viesti on muuten tulostettuna työpaikan seinällä. Tarkotus oli selventää parit asiat vaan. Paskan imeminen oli vaan kehotus, jotkut saattaa jopa nauttia siitä. On tullut nähtyä semmosiaki videoita ja kyllä niitä kahta tyttöäkin hymyilytti kuppinsa kanssa.

Kyllähän sulla on täysi oikeus antaa palautetta tuollaisista viesteistä ja mä oikeasti odotan mielenkiinnolla, tuleeko alkuperäisen viestin kirjoittaja vielä kommentoimaan koko hommaa suuntaan tai toiseen... Kunhan vain muistutin siitä, että ei kaikki sua tai sun treenityyliäsi täällä sen kummemmin haukkunut ekan viestin perään, niin helppoa kuin se nettikeskustelussa olisikin.

Olit muuten ~viikko sitten varmistamassa mun kanssa yhden nuoren jannun prässisarjaa ja eilenkin oltiin salilla samaan aikaan, ihan sillä vaan että mä en omasta mielestäni kirjoittanut susta mitään, minkä takia en uskaltaisi kertoa kuka täällä kirjoittelee.

No tulinki sit joskus vähä ennen kasia sinne, keitin liikaa teetä ja pakkoha ne oli pois juoda. Pidin tosi kireetä ja inhottavaa hihatonta paitaa päällä, iha vaa et joku suuttuis.

Huh huh, kyllä olis kiva tietää ketkä henkilöt näiden muutamien nimimerkkien takana on, ku nyt pari viimistä sivua oon lukenu!:D Ketään menossa huomenna aamupäivästä reenaa? Itse ajattelin näin tehdä, eli saa tulla moikkailee, jos luulee tunnistavansa..:jahas:

(Sellanen vajaa 100kg sänkitukka rilleineen hikoilemassa ku sika...)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom