Espoon pakkislaiset

No tulinki sit joskus vähä ennen kasia sinne, keitin liikaa teetä ja pakkoha ne oli pois juoda. Pidin tosi kireetä ja inhottavaa hihatonta paitaa päällä, iha vaa et joku suuttuis.

Veikkaan et mul on kireempi paita ku sulla. Pitää moikata kun satutaan samaan aikaan ;)

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
saa tulla moikkailee, jos luulee tunnistavansa..:jahas:

Mä en luule vaan tiedän tunnistavani;). Ei oo kyllä hetkeen satuttu mestoille samaan aikaan ja muutenkin mä olen treenatessani välillä sen verran jäässä, ettei moikkailu tai puhuminen oikein luonnistu:D.

Mä en luule vaan tiedän tunnistavani;). Ei oo kyllä hetkeen satuttu mestoille samaan aikaan ja muutenkin mä olen treenatessani välillä sen verran jäässä, ettei moikkailu tai puhuminen oikein luonnistu:D.

Sopii turhan moneen jätkään kuvaus :D Onko partaa?

Sopii turhan moneen jätkään kuvaus :D Onko partaa?

On partaa jonkin verran. Ja ne samat mustat gaspin housut reenistä toiseen.. Tosin omistan kahdet samanlaiset, ja toiset on aina pesussa ku toiset jalassa..:arvi: Ja saman merkin valko/musta/oranssi reenikassi.. Nyt luulis olevan jo tuntomerkkejä riittämiin!:D

Itekin kyllä haahuilen siellä välillä niin nollat taulussa, että ei aina tuu moikattua niitä tuttuja naamojakaan, vaikka sattuisivat tervehtimään jossain välissä..:D

Janil85:n osalta en muista, ei tainnut olla.

Jos muuten mut haluat tunnistaa, niin nyt se on ihan helvetin helppoa, koska löin eilen treenipäivyriin videon yhdestä penkkisarjasta;).

Taitaa olla vaan vippien nähtävillä noi treenipäivyrit? "Pakkislaisten omia reenivideoita" -threadiin vaan..:puntti:

"Pakkislaisten omia reenivideoita" -threadiin vaan..:puntti:

Ei muuten tulisi mieleenkään laittaa kyseiseen ketjuun yhtään penkkivideota. Vituttaa muutenkin lukea sitä jauhantaa mikä jokaisesta hyvästäkin penkkileffasta siellä tulee, niin ei hirveästi kiinnosta kuulla, millaista palautetta ko. ketjun "spesialistit" mun kynisrunkutuksestani jakaisivat :D.

On partaa jonkin verran. Ja ne samat mustat gaspin housut reenistä toiseen.. Tosin omistan kahdet samanlaiset, ja toiset on aina pesussa ku toiset jalassa..:arvi: Ja saman merkin valko/musta/oranssi reenikassi.. Nyt luulis olevan jo tuntomerkkejä riittämiin!:D

Itekin kyllä haahuilen siellä välillä niin nollat taulussa, että ei aina tuu moikattua niitä tuttuja naamojakaan, vaikka sattuisivat tervehtimään jossain välissä..:D

Joo tiedän hyvin, gasp paljasti.. Ja tribaalitatskoja löytyy myös ;)

Siinä threadissa on aika ajoin aika mielenkiintoista ruikutusta joo..:D Ja joo, kummastakin kädestä löytyy "leimat"... Nyt siis joku on tunnistanut sentään..:D Mistäs herra Comodon ja NouPadin vois tunnistaa?

Tuolta "pakkislaisten reenivideot" -ketjusta bongasin No-bodyn kovan kyykky/vala suorituksen.. Yritin tihrustaa, että onko tuttu naama, mutta en kyllä jumankauta saa millään mieleeni, että oltais törmäilty joskus Classicilla(tai missään muuallakaan:D )... Ja comodosta ei oo hajuukaan kuka vois olla..:D

Tuolta "pakkislaisten reenivideot" -ketjusta bongasin No-bodyn kovan kyykky/vala suorituksen.. Yritin tihrustaa, että onko tuttu naama, mutta en kyllä jumankauta saa millään mieleeni, että oltais törmäilty joskus Classicilla(tai missään muuallakaan:D )...

Ollaan törmätty useampaankin kertaan, joskaan nyt ei tosi pitkään aikaan. No, ens kerralla tunnistat ainakin jos samaan aikaan satutaan...

Tuolta "pakkislaisten reenivideot" -ketjusta bongasin No-bodyn kovan kyykky/vala suorituksen.. Yritin tihrustaa, että onko tuttu naama, mutta en kyllä jumankauta saa millään mieleeni, että oltais törmäilty joskus Classicilla(tai missään muuallakaan:D )... Ja comodosta ei oo hajuukaan kuka vois olla..:D

Tuun paiskaan kättä seuraavan kerran kun satutaan pelipaikoille seuraavan kerran ;) Käyt vissiin iltasin ja viikonloppusin reenaamassa pääasiassa.

Tuun paiskaan kättä seuraavan kerran kun satutaan pelipaikoille seuraavan kerran ;) Käyt vissiin iltasin ja viikonloppusin reenaamassa pääasiassa.

Tuu ihmeessä!:D Käyn nykyisin pääsääntöisesti siinä puolenpäivän pintaan, kun on toi aamupäivän kk-kortti...

Ootko tänää menossa puoliltapäivin?

Olin joo.. Törmäiltiinkin!

Herkkää =)

Ei älkää ymmärtäkö väärin, olen kohta naisen kanssa naimisissa oleva mies ;)
Pitäähän nyt oman salin jengiä moikata, tuollakin käy pääsääntöisesti niin homoa jengiä muuten. :D

Joo, ja meikäläinen on puolestaan vähän aikaa sitten tullut isäksi, joten ei kai tässä homostelusta voi puhua!:D Ja nyt ei siis ole kyseessä mikään homojen adoptiolapsi..:D Kivahan se on ku joku moikkaa! Ite vaan tuppaan olee salilla aina niin "nollat taulussa" ettei tuu oikein juttua, ja tänään oli vielä jotenkin aivan saatanan väsyny fiilis ku treenailee lähin, niin eipä tullu oikein juttua joo..:rolleyes: Comodon melkein arvasinkin sit loppujen lopuks kuka nicin takana on.. Kovia reenejä vaan herroille!:rock:

Nyt on ekat treenit vedetty lepuskin Fit1:sellä ja tottakai unohtui lukko matkasta. Ihan ok fiilis mutta voi perse miten paska musiikki siellä oli.

Ihan hyvää se musiikki pääasiassa on, välillä jopa melkosia helmiä joukossa. Ei ole samanlaista musavalikoimaa tullut missään muualla salilla vastaan. :)

Ihan hyvää se musiikki pääasiassa on, välillä jopa melkosia helmiä joukossa. Ei ole samanlaista musavalikoimaa tullut missään muualla salilla vastaan. :)

Jotain tangoa sieltä tuli viimeksi, tms. muuta iskelmää.

Olin joo.. Törmäiltiinkin!

Joo, ja meikäläinen on puolestaan vähän aikaa sitten tullut isäksi, joten ei kai tässä homostelusta voi puhua!:D Ja nyt ei siis ole kyseessä mikään homojen adoptiolapsi..:D Kivahan se on ku joku moikkaa! Ite vaan tuppaan olee salilla aina niin "nollat taulussa" ettei tuu oikein juttua, ja tänään oli vielä jotenkin aivan saatanan väsyny fiilis ku treenailee lähin, niin eipä tullu oikein juttua joo..:rolleyes: Comodon melkein arvasinkin sit loppujen lopuks kuka nicin takana on.. Kovia reenejä vaan herroille!:rock:

Hehhe, joo :) Itsekin tulee aika antaumuksella reenattua hevi soiden ettei aina ole niin hereillä. Reenejä myös ja classicilla nähdään!!

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom