Espoon pakkislaiset

Jaa, olenhan mä tuon kaverin pari kertaa nähnyt mutta en mä ole siihen sen isommin huomiota kiinnittänyt. Tekemisen ääntä irtoaa välillä enemmän ja välillä vähemmän, mutta en mä itse ole sitä mitenkään häiritseväksi kokenut. Voi hyvin olla, etten ole ollut ikinä paikalla pahimman huutotreenin tai painojen paiskomisen aikana tai sitten mun filtterini on vain säädetty vähän eri tavalla. Jonkinmoista heilumistahan ainakin osa liikkeistä näyttäisi olevan, mutta on siinä sentään oikeaa yritystä takana enemmän kuin monella muulla.

Jep komppaan, moni tuolla istuu prässissä ja puhuu paskaa, rispektit siitä!

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Jaahas, kohta on taas muutto edessä Espooseen kesän ajaksi. Olen tottunut käymään kaupungin saleilla (lähinnä Espoonlahden uimahallilla) treenaamassa. Mutta ne paskiaiset laittaa noi kaupungin salit aina kiinni keskellä kesää - niin pitäisi keksiä vaihtoehto. Osaako joku valaista, että kannattaako sitä mennä Classic gymille vaiko Olariumille.. Fressiä tai Elixiaa en tue ja olis kiva jos löytyis paikka jossa saa keskittyä olennaiseen. Keskustelujen perusteella tuntuu vaan siltä, ettei tuollaisia paikkoja vaan löydy enää nykyään? :( Espoonlahdessa/Soukassa tosiaan asustelen niin ihan Lepuskiin astikaan en viittis lähteä salille.

ps. Mites se Matinkylän forever sitten? Olis juoksurata ainakin näppärästi vieressä :)

Jaa, olenhan mä tuon kaverin pari kertaa nähnyt mutta en mä ole siihen sen isommin huomiota kiinnittänyt. Tekemisen ääntä irtoaa välillä enemmän ja välillä vähemmän, mutta en mä itse ole sitä mitenkään häiritseväksi kokenut. Voi hyvin olla, etten ole ollut ikinä paikalla pahimman huutotreenin tai painojen paiskomisen aikana tai sitten mun filtterini on vain säädetty vähän eri tavalla. Jonkinmoista heilumistahan ainakin osa liikkeistä näyttäisi olevan, mutta on siinä sentään oikeaa yritystä takana enemmän kuin monella muulla.

Joo kyllä mä tän jätkän tiedän..Onhan se myönnettävä että suht kova meteli kuulunut ja ihan oikeesti säälin sitä etureisikonetta alaslaskuvaiheessa. Mut silti arvostan tän jätkän treenityyliä enemmän kun niitä vitun vinkuheiniä mitä salilla käy nykyään illalla. Tossa just yks ilta oli oikeen kokoelma 40 kilosia siimoja jotka varasivat koko kyykky/mavenurkan ja sitten istuivat sarjojen välissä. Oli pakko käydä kyselemässä että paljon viel on jäljellä. Näiden lisäksi salille on ilmestynyt nyt yksi tuijottava yön timo. Napit korvalle ja hevi soimaan ja keskittyy omaan reeniin.. Luulen kyllä että mua katotaan tuolla noiden toimesta aika kieroon kun yritystä on oikeasti mukana, noin laihaa jengiä on vaan auschwitzissa, ja treenityyli sen kertoo :D Ei sillä ole väliä mitä joku ajattelee tai jos mulkkaa mutta enemmän kotosaa olis jossain hc salilla, jos ei toi sali tarjoais niin optimi sijaintia niin siirtysin varmaan esim meijerille jossa käy oikeita treenaajia enemmän, sinne vaan ajaa turhan kauan aamuruuhkassa.yms

On tuol niin monennäköstä hiihtäjää että. Toivottavasti kesä ei kunnan saleilta tuo tuliaisiaan tonne..

Mutta ne paskiaiset laittaa noi kaupungin salit aina kiinni keskellä kesää - niin pitäisi keksiä vaihtoehto.

No nyt se sitten alkoi:D.

En osaa olariumia ja classicia suoraan verrata kun en ole olariumia testannut, mutta jos referenssinä on joku espoonlahden uimahallin sali, niin enpä usko että sulla on kummastakaan mitään valittamista. Ei ne mitään neitisaleja ole, vaikka tästä keskustelusta paikka paikoin sellainen kuva jäisikin. Jos hinnalla on väliä, niin classic on edullisempi.

Matinkylän forever on samaa sarjaa kuin fressit ja elixiat, tuskin ainakaan parempi.

e:
Joo kyllä mä tän jätkän tiedän..Onhan se myönnettävä että suht kova meteli kuulunut ja ihan oikeesti säälin sitä etureisikonetta alaslaskuvaiheessa. Mut silti arvostan tän jätkän treenityyliä enemmän kun niitä vitun vinkuheiniä mitä salilla käy nykyään illalla.

Jep, jos joku tekee edes sinne päin tosissaan niin huutakoon mun puolestani niin paljon kuin huvittaa, ihan riippumatta siitä onko salin isoin vai pienin tyyppi. Vitutuskynnys kulkee siinä, että aletaan karjumaan jotain habaa tai viidenkymmenen kilon varttikyykkyjä vääntäessä, vaikka sokeakin näkee ettei sarja ole millään asteikolla edes tiukka.

No nyt se sitten alkoi:D.

En osaa olariumia ja classicia suoraan verrata kun en ole olariumia testannut, mutta jos referenssinä on joku espoonlahden uimahallin sali, niin enpä usko että sulla on kummastakaan mitään valittamista. Ei ne mitään neitisaleja ole, vaikka tästä keskustelusta paikka paikoin sellainen kuva jäisikin. Jos hinnalla on väliä, niin classic on edullisempi.

Matinkylän forever on samaa sarjaa kuin fressit ja elixiat, tuskin ainakaan parempi.

e:

Jep, jos joku tekee edes sinne päin tosissaan niin huutakoon mun puolestani niin paljon kuin huvittaa, ihan riippumatta siitä onko salin isoin vai pienin tyyppi. Vitutuskynnys kulkee siinä, että aletaan karjumaan jotain habaa tai viidenkymmenen kilon varttikyykkyjä vääntäessä, vaikka sokeakin näkee ettei sarja ole millään asteikolla edes tiukka.

Joo, hauskinta on nyt kun oon ottanu mun 48 kilosen avokin välillä iltatreeneihin mukaan ja pojat tekee etureisikoneessa 10-20 kilon painoilla hampaat niin irvessä ettei mitään rajaa. Sitten mun vaimo kuka on treenannu 2kk, menee siiihen ja heittää 40-50 kiloa painoa. Sama kyykyssä, siimat vetää hirveellä tehostuksella näitä varttikyykkyjä 50 kilolla kun daami veti tokalla treenikerralla 70 kiloa, ei nyt ihan pohjiin asti mutta vähintään yhtä pohjille. Ei tollasilla painoilla voi tuntua niin suurta kipua että pitää karjua kun apina. :D Ja joka kerta ne samat painot kehissä eikä kukaan varmaan vahingossakaan kehity eikä lisää painoa. Eniten mua kyllä henkilökohtaisesti ihmetyttää vipareiden tekijät, helvetillinen karjunta ja koko kroppa heiluu kun heinäseiväs. Missähän niiden on tarkoitus tuntua. No mutta tapojahan on monia, ei vaan tarvii ihmetellä miks jengi ei kehity. Classicilta tuskin kovin moni onkaan lavalle kiivennyt, paitsi treenaa tuokka ehkä 2-3 kisaajaa ja nekin pienten ihmisten sarjoista ;) (Oulussa taitaa olla toinen tilanne)

Mut kyl mä ymmärrän senkin että tulee itellä kuntoilijana tai aloittelijana paska fiilis treenata salilla jossa kaikki on jotain "testosikoja", tosin itse treenasin alkuaikoina sellaisten joukossa ja siksi opin alusta asti treenaamaan lujaa.

Itse olen muutaman vuoden nyt Espoossa asunut, Leppävaaran Fressillä tulee treenattua...alkanu vaan aika kovaa vituttamaan kun kk maksu on 60e,vaikka on pidempi jäsennyys...

Vituttaa maksaa niiden suklaata mussuttavien läskiperseiden kolera-altaista ja kaiken maailman infrapunasaunoista ja muista vitun "olen laiska läskipaska ja haluan että muut laihduttaa ja treenaa mun puolesta"-ryhmän vehkeistä.
Helvetisti turhaa laitetta on myös salin puolella...plus tietty ne 1600 erillaista jumppaa, on kaiken maailman Zumbaa ja Rumbaa jotta saataisiin edes kaksi viikkoa joku perus Irma innostumaan liikunnasta...näistä kai se 60e tulee?Salilla on hyvä hieroja,mutta sekin liian kallis.

Paljon tuolla on myös positiivista,henkilökunta ja toki suurinosa tulee treenaamaan eikä valtaamaan laitteita.

Hinta on vaan liian kova...en tiedä sitten minne menis...tuossa gallerian salissa tuskiin saa maasta vetää kun sitte saattaa löytää ittensä painojen kanssa alakerran K-kaupan vihannestiskiltä...

Itse olen muutaman vuoden nyt Espoossa asunut, Leppävaaran Fressillä tulee treenattua...alkanu vaan aika kovaa vituttamaan kun kk maksu on 60e,vaikka on pidempi jäsennyys...

Vituttaa maksaa niiden suklaata mussuttavien läskiperseiden kolera-altaista ja kaiken maailman infrapunasaunoista ja muista vitun "olen laiska läskipaska ja haluan että muut laihduttaa ja treenaa mun puolesta"-ryhmän vehkeistä.
Helvetisti turhaa laitetta on myös salin puolella...plus tietty ne 1600 erillaista jumppaa, on kaiken maailman Zumbaa ja Rumbaa jotta saataisiin edes kaksi viikkoa joku perus Irma innostumaan liikunnasta...näistä kai se 60e tulee?Salilla on hyvä hieroja,mutta sekin liian kallis.

Paljon tuolla on myös positiivista,henkilökunta ja toki suurinosa tulee treenaamaan eikä valtaamaan laitteita.

Hinta on vaan liian kova...en tiedä sitten minne menis...tuossa gallerian salissa tuskiin saa maasta vetää kun sitte saattaa löytää ittensä painojen kanssa alakerran K-kaupan vihannestiskiltä...

Classicilla on varmaan taas jonkunlainen kesäkamppis, eli pääsee edullisesti treenaa. Sinne vain, vaikka on pieni sali, niin diggailen, ja taitaa olla se playlistakin hiukan saanut uusii biisei.

Päivisin, nyt kun (vihdoin) on lämpimämpää on todella tukalaa ottaa siellä ylhäällä aerobista, tuntuu kuin sulaisi kuumuuden takia siihen crossariin kiinni.

Classicilla on varmaan taas jonkunlainen kesäkamppis, eli pääsee edullisesti treenaa. Sinne vain, vaikka on pieni sali, niin diggailen, ja taitaa olla se playlistakin hiukan saanut uusii biisei.

Päivisin, nyt kun (vihdoin) on lämpimämpää on todella tukalaa ottaa siellä ylhäällä aerobista, tuntuu kuin sulaisi kuumuuden takia siihen crossariin kiinni.

Musiikki sais vaan olla paljon kovemmalla kun ei sitä edes kunnolla kuule. Onhan toki korvanapit mutta ei aina käytössä. :)

Fit1:llä on ainakin halvat hinnat. Jonkinverranhan nuo on sellasia jumppa henkisiä saleja, mutta kyllä tuolla on perus voimannosto räpellyksiä pystynyt ihan jees reenailee.

Ei oo valitettu mankusta tai pienestä kolinasta jos ottaa vähän kovempia vetoja jne.

Jep jep, Lepuskin Fressillä käyn itekin treenaamassa ja toi 60egeä alkaa kolkuttelemaan kipurajaa. Nostivat vissiin hintoja jossain vaiheessa, ainakin muistelisin alkuun pulittaneeni pienempää hintaa. Muuten paikka passaa meikäläiselle, mulla nyt ei kovin suuri tuo vaatimustaso olekaan. :D Aika pitkälle sijainnin perusteella tuli päädyttyä tuonne, on sopivan lähellä ja aamullakin pääsee halutessaan jo viideltä treenaamaan, joka oli toinen ehto. Ja välillä tulee myös käytyä tunneilla hakemassa vähän vaihtelua.

^ Täälläkin yksi sijainnin perusteella fressille rantautunut. Hinta on kyllä erittäin suolanen, mutta lyhyt matka on plussaa. Muuten kuitenkin kaikinpuolin erittäin hyvä mesta, rautaa riittää (75kg isoimmat kässärit) ja mukavaa jengiäkin löytyy (pl. tietyt tapaukset). Ruuhkaakaan ei ainakaan omasta mielestä ole juuri koskaan pahemmin ollut, koska aiemmin on tullut reenailtua kaupungin saleilla joissa kerkesi moiseen tottua aika hyvin. Naiskauneuttakin salilla piisaa niin siitä vielä yks plussa!

^ Täälläkin yksi sijainnin perusteella fressille rantautunut. Hinta on kyllä erittäin suolanen, mutta lyhyt matka on plussaa. Muuten kuitenkin kaikinpuolin erittäin hyvä mesta, rautaa riittää (75kg isoimmat kässärit) ja mukavaa jengiäkin löytyy (pl. tietyt tapaukset). Ruuhkaakaan ei ainakaan omasta mielestä ole juuri koskaan pahemmin ollut, koska aiemmin on tullut reenailtua kaupungin saleilla joissa kerkesi moiseen tottua aika hyvin. Naiskauneuttakin salilla piisaa niin siitä vielä yks plussa!

Oon kerra käyny tuol muissa asioissa ja juttelin sen ketjun yhen pomon kans ni kuulemma ei oo kyykky eikä mavepaikkaa :D ? On siel sit niit vanhoi danafitness aikasia kraftwerkin laitteita toki. Ja tietty telkkarit cardiolaitteissa ;)

^ Tuo kyykky/mave-alue on kyllä vähän ahdas tuolla. 2 kyykkypaikkaa + 1 ahdas mavepaikka. Normi mavea kun en ite oo koskaan juuri tehnyt, niin ei onneks ainakaan mua haittaa :D SJMV:t sitten kyykkypaikalla mukavasti ottamalla tanko suoraan telineestä. Ja voihan tuon normi maven ihan hyvin kyykkypaikallakin suorittaa, jos on tarve. Niin ja tuo 2 kyykkypaikkaa on kyllä liian vähän ton kokoselle salille, mut harvemminpa sitä silti on koskaan joutunut venailemaan, että paikka vapautuis.

Levypainojakin tuolla muuten on aivan helvetisti. Ei loppus varmaan kiekot kesken vaikka olis 20 Colemannia samaan aikaan jumpalla.

^ Tuo kyykky/mave-alue on kyllä vähän ahdas tuolla. 2 kyykkypaikkaa + 1 ahdas mavepaikka. Normi mavea kun en ite oo koskaan juuri tehnyt, niin ei onneks ainakaan mua haittaa :D SJMV:t sitten kyykkypaikalla mukavasti ottamalla tanko suoraan telineestä. Ja voihan tuon normi maven ihan hyvin kyykkypaikallakin suorittaa, jos on tarve. Niin ja tuo 2 kyykkypaikkaa on kyllä liian vähän ton kokoselle salille, mut harvemminpa sitä silti on koskaan joutunut venailemaan, että paikka vapautuis.

Levypainojakin tuolla muuten on aivan helvetisti. Ei loppus varmaan kiekot kesken vaikka olis 20 Colemannia samaan aikaan jumpalla.

Muuten toi ympäristö on sellanen et sielt varmaa lentää pihalle jos hikoilee. Kahvila on kyllä ihan hyvä :) On toi espoonlahen fressi kyllä vielä pahempi..

Muuten toi ympäristö on sellanen et sielt varmaa lentää pihalle jos hikoilee. Kahvila on kyllä ihan hyvä :) On toi espoonlahen fressi kyllä vielä pahempi..
Kyllähän tuolla välillä vähän outoja katseita voi perus pulliaisilta saada, jos ja kun kovaa reenaa. Mut kyllä tuolla sit käy sitä hyvääki porukkaa, jotka osaa reenata kovaakin, niin kuin tuossa aiemmin mainitsin. Nyysölän Mikakin tuolla aikoinaan pumppaili. Bodylajeissa kisanneita/kisaaviakin löytyy muutama edelleen, eli älä nyt ihan kokonaan mestaa leimaa vaikka fressi onkin :D

Kyllähän tuolla välillä vähän outoja katseita voi perus pulliaisilta saada, jos ja kun kovaa reenaa. Mut kyllä tuolla sit käy sitä hyvääki porukkaa, jotka osaa reenata kovaakin, niin kuin tuossa aiemmin mainitsin. Nyysölän Mikakin tuolla aikoinaan pumppaili. Bodylajeissa kisanneita/kisaaviakin löytyy muutama edelleen, eli älä nyt ihan kokonaan mestaa leimaa vaikka fressi onkin :D

Joo käsittääkseni danafitnessin aikaan oli eri meno :)

Oon tykänny myös että ihan mukavaa sakkia, sekä henkilökunta että kanssatreenaajat, toki poikkeuksiakin mukaan aina mahtuu. Ja välillä tuntuu et kävelis hupatossutehtaalle, saa säätää ihan rauhassa. Tosin en oo ikinä viiden jälkeen paikalla ollutkaan, joten en tiedä millanen meno siellä iltasella on.

Jostain luin, että remppaisivat kesällä puku/suihkutiloja ja vissiin salinkin puolelle tulossa jotain muutoksia. Muutosten suunnasta en sitten mitään tiedäkään, pitäs vissiin vähän kysellä..

Ja itse kuulun ryhmään, joka ei laita ollenkaan pahaks niitä ruutuja mitä tapittaa, kun välillä tulee juostua tunti matolla tai rullailtua crossarissa. Ainakin nyt keväällä paskakelien aikaan ollu ihan jees. :D

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom