Espoon pakkislaiset

Katos, vaikka Pakkista lueskelenkin, nyt vasta hiffasin tämmöisen ketjun. Classicillahan täs treenataan, usein lippis päässä ja huppari. Punaset treenikennät varmaan paistaa kaikkien silmiin :)

P.S eka viesti pitkään aikaan!

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Leppävaaran fit1-salilla on muuten nykyään leuanvetotankokin (taitaa olla venyttelykulmassa). Musiikki tuntuu pyörivän laidasta laitaan. Välillä tulee rankempaa settiä, välillä sitten tangoa. :)

Ite ei oo tullu melkein puoleen vuoteen treenattua tuol. Pitää kuitenki kysyy täältä parista tyypistä.

Käyköhän Classicilla vielä sellanen iso siilipäinen vanhempi ukko, joka on sellanen kaikkien kaveri? Tosi hyvä tyyppi, morjestaa joka kerta ja kaikille.

Sit siel oli yhessä vaiheessa sellanen Fitnes_stukku -paitanen ukko, joka treenas muijansa kans. Hyvä tyyppi sekin.

Ite ei oo tullu melkein puoleen vuoteen treenattua tuol. Pitää kuitenki kysyy täältä parista tyypistä.

Käyköhän Classicilla vielä sellanen iso siilipäinen vanhempi ukko, joka on sellanen kaikkien kaveri? Tosi hyvä tyyppi, morjestaa joka kerta ja kaikille.

Sit siel oli yhessä vaiheessa sellanen Fitnes_stukku -paitanen ukko, joka treenas muijansa kans. Hyvä tyyppi sekin.

Jos sillä on sellaset kaarevat silmälasit välillä päässä niin iltasin käy edelleen, ftukku paita jätkä joka treenaa välillä pihlaisen tytön kanssa käy myös. Sen kanssa ei paljon tuu heitettyä läppää, keskittyy aika lailla omaan reeniinsä. Ensimmäinen heppu juttelee jengille paljonkin kyllä :)

Jos sillä on sellaset kaarevat silmälasit välillä päässä niin iltasin käy edelleen, ftukku paita jätkä joka treenaa välillä pihlaisen tytön kanssa käy myös. Sen kanssa ei paljon tuu heitettyä läppää, keskittyy aika lailla omaan reeniinsä. Ensimmäinen heppu juttelee jengille paljonkin kyllä :)

Tätä Ftukku paitasta tyyppiä näki yhdes vaiheessa melko usein, mut nyt en oo pitkää aikaan törmännyt. On muuten kohtuu kova maastavetäjä, mitä oon seurannut Classicin tasoa... Yks kerta nyki kohtuu kevyen näköisesti 10*200kg sarjoja.:D

On muuten kohtuu kova maastavetäjä, mitä oon seurannut Classicin tasoa... Yks kerta nyki kohtuu kevyen näköisesti 10*200kg sarjoja.:D

Samaa olen joskus ihmetellyt, ja lisäksi ko. kaverilla on ehkä kaunein mavetekniikka, mitä olen elämässäni nähnyt. Ainakin pari kertaa olen nähnyt sen ottavan 10x220, joka toisto täydellä kuoletuksella ja tyyli suoraan oppikirjasta ensimmäisestä viimeiseen toistoon.

Samaa olen joskus ihmetellyt, ja lisäksi ko. kaverilla on ehkä kaunein mavetekniikka, mitä olen elämässäni nähnyt. Ainakin pari kertaa olen nähnyt sen ottavan 10x220, joka toisto täydellä kuoletuksella ja tyyli suoraan oppikirjasta ensimmäisestä viimeiseen toistoon.

Joo, ei oo sen vetotekniikassa kyllä moitteen sijaa. Voi olla että oli 220kg tangossa myös silloin ku ite olin paikalla todistamassa moisia vetoja.. Ei tullu niin tarkkaa katottua, muuta ku että kovia painoja kiskoo ja vielä kevyen näkösesti. Jännä juttu kui sitä ruutia löytyy vaikka ei näytä miltään sikaniskatestosialta...:eek: Aika nöyräks veti, ku itellä on ykkönen suunnillee noissa raudoissa..:hyper:

En oo Comodo nyt ihan varma, et oliko tällä silmälaseja. Ei muistaakseni. Mutta muistan kuitenkin nyt tuolta yhden silmälasipäisen järkäleen. Sekin vähän vanhempi ja pirun mukava ukko myös ja VITUN ISOT POHKEET ei morjesta...

Kukas kaveri tää Classicilla reenaava "tukka takana, ja elämä edessä" jamppa on? On meinaa "hieman" rasittava tyyppi. Ei sillä, etteikö kaveri reenais kovaa, mutta miks se joka kerta vittuilee, jos siltä kysyy jotain (tai muuten vaan puhuu sen kanssa)?!:rolleyes: Tänään viimetteeks. En tiiä millasia kokemuksia muilla (esim. No-Bodylla) on ko. kaverista, mutta mulle ei ollut eka kerta ku vittuilevaan sävyyn vastaa asiallisesti esitettyyn kysymykseen.. Jäänyt joku teiniangstiin verrattava elämänvaihe päälle tai jotain..?:D

Ei siinä mitään sinänsä, jos ei osaa puhua asiallisesti ihmisten kanssa, mutta joku kerta voi kohdalle osua vähän ilkeempi punttipete, ja sit sattuu "Juhaa leukaan"...:evil:

Kukas kaveri tää Classicilla reenaava "tukka takana, ja elämä edessä" jamppa on? On meinaa "hieman" rasittava tyyppi. Ei sillä, etteikö kaveri reenais kovaa, mutta miks se joka kerta vittuilee, jos siltä kysyy jotain (tai muuten vaan puhuu sen kanssa)?!:rolleyes: Tänään viimetteeks.

Hetkinen, kuvauksen perusteella tuntuisit puhuvan tästä kaverista, jonka kyykkysarjaa varmistettiin tänään? Jos näin on, niin mulla ei ole siitä pienintäkään pahaa sanottavaa, itse en ole sen "vittuiluja" osannut ikinä ottaa muuna kuin helvetin hyvänä läppänä :D. Tavallaan voin silti tajuta, jos kaikki eivät aina tyylistä tykkää:rolleyes:... Paras mitä olen itse kuullut: olin tekemässä jotain, en muista mitä, 40 kiloa tangossa kun kaveri tuli kysymään, onko paljon jäljellä. Vastasin, että tämä oli viimeinen sarja, otanko tangon tyhjäksi vai lämmitteletkö tällä. Vastaus: "tyhjäksi vaan niin pistetään isommat levyt, eihän noin pienillä painoilla kukaan kehtaa tehdä yhtään mitään":hyvä:. Mua nauratti, mutta voin kuvitella ilmeen, jos jollekin täydelle noobille heittäisi saman kommentin...

Ai niin, meinasin tulla morjestamaan ohikulkiessani jo ennen kuin itse ehdit, mutta kun siinä penkkipaikalla pyöri koko ajan jengiä niin en jaksanut tulla selittämään mitään pakkis-juttua ja oli muutenkin käynnissä pieni itseni kasaaminen kyykkyä varten...

Sitä onkin tullut mietittyä mihin ketjuun musta pakkiksella ekana kirjoitetaan! Selvisipä tuokin.
Pahoittelen Janille aiheuttamaani mielipahaa. Ei ollut tarkoitus erityisesti vittuilla tai olla ilkeä, mutta sattuu nyt vain tuollainen pieni vittuilu olemaan verissä. Itse tulee heiteltyä sitä lähinnä huumorilla, eikä aina tajua etteivät muut tajua. Varsinkin jos on kyykkysarjoja alla. Henkisestihän olenkin 15v, että sillä voi asiaan olla vaikutusta ja sitä paitsi tämä on ihan rehellinen pitempi tukka, eikä mikään takatukkaa. Vaikka ei tuollainen nutipää sitä tajua.

Hetkinen, kuvauksen perusteella tuntuisit puhuvan tästä kaverista, jonka kyykkysarjaa varmistettiin tänään? Jos näin on, niin mulla ei ole siitä pienintäkään pahaa sanottavaa, itse en ole sen "vittuiluja" osannut ikinä ottaa muuna kuin helvetin hyvänä läppänä :D. Tavallaan voin silti tajuta, jos kaikki eivät aina tyylistä tykkää:rolleyes:... Paras mitä olen itse kuullut: olin tekemässä jotain, en muista mitä, 40 kiloa tangossa kun kaveri tuli kysymään, onko paljon jäljellä. Vastasin, että tämä oli viimeinen sarja, otanko tangon tyhjäksi vai lämmitteletkö tällä. Vastaus: "tyhjäksi vaan niin pistetään isommat levyt, eihän noin pienillä painoilla kukaan kehtaa tehdä yhtään mitään":hyvä:. Mua nauratti, mutta voin kuvitella ilmeen, jos jollekin täydelle noobille heittäisi saman kommentin...

Ai niin, meinasin tulla morjestamaan ohikulkiessani jo ennen kuin itse ehdit, mutta kun siinä penkkipaikalla pyöri koko ajan jengiä niin en jaksanut tulla selittämään mitään pakkis-juttua ja oli muutenkin käynnissä pieni itseni kasaaminen kyykkyä varten...

Joo, sepä se. Ei siinä, jokainenhan saa puhella miten haluaa, mutta tuo nyt on itseeni vähän hämmentänyt (ei oikein meikäläisen tyylistä läppää). Itse kun pyrin olemaan kohtelias kanssareenajia kohtaan, ja etenkin kiitän aina, jos joku vaivautuu tulemaan varmistamaan.

Sitä onkin tullut mietittyä mihin ketjuun musta pakkiksella ekana kirjoitetaan! Selvisipä tuokin.
Pahoittelen Janille aiheuttamaani mielipahaa. Ei ollut tarkoitus erityisesti vittuilla tai olla ilkeä, mutta sattuu nyt vain tuollainen pieni vittuilu olemaan verissä. Itse tulee heiteltyä sitä lähinnä huumorilla, eikä aina tajua etteivät muut tajua. Varsinkin jos on kyykkysarjoja alla. Henkisestihän olenkin 15v, että sillä voi asiaan olla vaikutusta ja sitä paitsi tämä on ihan rehellinen pitempi tukka, eikä mikään takatukkaa. Vaikka ei tuollainen nutipää sitä tajua.

Ei tajua ei. Vähän tosiaan menny "ohi" noi sun läpät, mut ei kai siinä... Kyllähän sitä itsekin yrittää aina jonkinlaista "aggressiota" saada päälle reenatessa, että se rauta nousis ees vähän paremmin, mut en nyt sentään kanssareenaajille sitä jakele.:D

Edit. BTW, kovia kyykkyjä oli kumpaisellakin! Omilla jäätelötikuilla ei olis mitään asiaa moisten rautojen alle..:D

Niin minäkin kiitän aina jos ja kun jotakuta olen auttamaan pyytänyt. Nytkin heti kun tangon alta pääsin pois. En tiedä kuulitko vai et. Saattoi tulla vähän hiljaa, kun katselin tähtiä ja huohotin.
Onhan tämä vittuilu oma taiteenlajinsa, josta kaikki eivät pidä, mutta toiset suorastaan pyytävät (inside läppää:golfaajat pinkissä pikeepaidassa yms. kuitenkin luet tämän, joten käy nyt välillä classicilla niin ei tarvitse sivullisten mieliä pahoittaa). Parhaimmillaan kunnon vittuilu on niin kaunista, älykästä, sosiaalista, hauskaa ja kannustavaa. Aina (yleensä) ei onnistu, mutta silti kannattaa yrittää.
Ja kunnolla turpaansa saaminen nyt olisi vain hyvä juttu. Sen verran huonohampainen kusipää kuitenkin olen.

Jaahans jaahans viittiiköhän tonne Classicille tulla kesällä ollenkaan treenaamaan, kun siellä saattaa joutua näinkin kovaan arviointiin ja syyniin + päätyä interwebbiin. Saas nähdä tuleeko tänne kommenttia, kun olen treenatessa sellainen keskittynyt ja etäinen "tuleen tuijottaja" - varmaan vidun ylpee ;)

^Ihan asiallinen sali hyvällä meiningillä se on, mutta kun netti on netti ja maailma on pieni niin tällaisia pieniä virtuaalimutinoita saattaa välillä syntyä...

^Ihan asiallinen sali hyvällä meiningillä se on, mutta kun netti on netti ja maailma on pieni niin tällaisia pieniä virtuaalimutinoita saattaa välillä syntyä...

Kyllä tuolla ei vielä mitään erikoisen hyvää meininkiä ole.. Sellaisilla saleilla on missä sama porukka on harjotellut pitkään, ja kovaa. ;) Tuolla ei vaan käy juuri mitään kisailijoita.yms niin ei oo sellasta kovaa menoa. Mutta se riippuu mitä hakee ja mihin on tottunut..

Kyllä tuolla ei vielä mitään erikoisen hyvää meininkiä ole..

Ymmärrän mitä tarkoitat; joillain pienillä saleilla, joissa käy tietty vakioporukka, jossa kaikki tuntevat toisensa, voi löytyä sellaista yhteishenkeä mitä täällä ei näe. On silti suhteellinen käsite mikä on "hyvä meininki" ja jos referenssinä pidetään etäisestikään lähimailta löytyviä muita saleja niin IMO tuolla on hyvä meininki on jo ihan siksi, että edes osa porukasta käy siellä enemmän treenaamassa kuin aikaa tappamassa eikä sieltä lennä pihalle, jos välillä sattuvat mavepainot vähän kolahtamaan maahan laskiessa.

Ymmärrän mitä tarkoitat; joillain pienillä saleilla, joissa käy tietty vakioporukka, jossa kaikki tuntevat toisensa, voi löytyä sellaista yhteishenkeä mitä täällä ei näe. On silti suhteellinen käsite mikä on "hyvä meininki" ja jos referenssinä pidetään etäisestikään lähimailta löytyviä muita saleja niin IMO tuolla on hyvä meininki on jo ihan siksi, että edes osa porukasta käy siellä enemmän treenaamassa kuin aikaa tappamassa eikä sieltä lennä pihalle, jos välillä sattuvat mavepainot vähän kolahtamaan maahan laskiessa.

Joo on toi espoon ainoa varteenotettava sali, se onkin ainoa syy miksi siellä käyn :)
Siisteimpiä mestoja treenata on esim ne hämyiset ja vanhan saksalaisen pommarin tuoksuiset kellarit missä stadin "lepakkojengi" käy vakiovuoroilla reenaamassa voimaa, tai sitten ihan oikeesti isot jätkät ja mimmit.. On meinaan skidisti erilainen fiilis treenata itekin vertaa siihen että vieressä polkee kuudenkympin ja kuoleman välissä olevat fyssarin määräyksestä liikkuvat tyypit tai sitten alle parikymppiset RHP laumat.
Mutta sitten taas voin kuvitella että näitä ihmistyyppejä vituttaa aivan suunnattomasti treenata joidenkin testosikojen joukossa joten tuokin sali tyhjenisi äkkiä mikäli siellä pelkkiä sellaisia oli. :D

Jep tuntuu vaan vähän oudolta, että täällä annetaan heti rapsaa ja naureskellaan, kun joku vähän ähisee, heittää omaa huumoriaan tai tipputtelee painoja tms. silmiinpistävää. Kuitenkin on erittäin todennäköistä, että jos treenaa vähänkin enemmän ja tosissaan, niin on todennäköisesti myös Pakkikselle rekisteröitynyt. On meinaan äärimmäisen noloja juttuja mitä tässä ketjussa on ollut.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom