Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ite ei oo tullu melkein puoleen vuoteen treenattua tuol. Pitää kuitenki kysyy täältä parista tyypistä.
Käyköhän Classicilla vielä sellanen iso siilipäinen vanhempi ukko, joka on sellanen kaikkien kaveri? Tosi hyvä tyyppi, morjestaa joka kerta ja kaikille.
Sit siel oli yhessä vaiheessa sellanen Fitnes_stukku -paitanen ukko, joka treenas muijansa kans. Hyvä tyyppi sekin.
Jos sillä on sellaset kaarevat silmälasit välillä päässä niin iltasin käy edelleen, ftukku paita jätkä joka treenaa välillä pihlaisen tytön kanssa käy myös. Sen kanssa ei paljon tuu heitettyä läppää, keskittyy aika lailla omaan reeniinsä. Ensimmäinen heppu juttelee jengille paljonkin kyllä
On muuten kohtuu kova maastavetäjä, mitä oon seurannut Classicin tasoa... Yks kerta nyki kohtuu kevyen näköisesti 10*200kg sarjoja.:D
Samaa olen joskus ihmetellyt, ja lisäksi ko. kaverilla on ehkä kaunein mavetekniikka, mitä olen elämässäni nähnyt. Ainakin pari kertaa olen nähnyt sen ottavan 10x220, joka toisto täydellä kuoletuksella ja tyyli suoraan oppikirjasta ensimmäisestä viimeiseen toistoon.
Jos sillä on sellaset kaarevat silmälasit välillä päässä niin iltasin käy edelleen, ftukku paita jätkä joka treenaa välillä pihlaisen tytön kanssa käy myös. Sen kanssa ei paljon tuu heitettyä läppää, keskittyy aika lailla omaan reeniinsä. Ensimmäinen heppu juttelee jengille paljonkin kyllä
Kukas kaveri tää Classicilla reenaava "tukka takana, ja elämä edessä" jamppa on? On meinaa "hieman" rasittava tyyppi. Ei sillä, etteikö kaveri reenais kovaa, mutta miks se joka kerta vittuilee, jos siltä kysyy jotain (tai muuten vaan puhuu sen kanssa)?! Tänään viimetteeks.
Hetkinen, kuvauksen perusteella tuntuisit puhuvan tästä kaverista, jonka kyykkysarjaa varmistettiin tänään? Jos näin on, niin mulla ei ole siitä pienintäkään pahaa sanottavaa, itse en ole sen "vittuiluja" osannut ikinä ottaa muuna kuin helvetin hyvänä läppänä :D. Tavallaan voin silti tajuta, jos kaikki eivät aina tyylistä tykkää... Paras mitä olen itse kuullut: olin tekemässä jotain, en muista mitä, 40 kiloa tangossa kun kaveri tuli kysymään, onko paljon jäljellä. Vastasin, että tämä oli viimeinen sarja, otanko tangon tyhjäksi vai lämmitteletkö tällä. Vastaus: "tyhjäksi vaan niin pistetään isommat levyt, eihän noin pienillä painoilla kukaan kehtaa tehdä yhtään mitään":hyvä:. Mua nauratti, mutta voin kuvitella ilmeen, jos jollekin täydelle noobille heittäisi saman kommentin...
Ai niin, meinasin tulla morjestamaan ohikulkiessani jo ennen kuin itse ehdit, mutta kun siinä penkkipaikalla pyöri koko ajan jengiä niin en jaksanut tulla selittämään mitään pakkis-juttua ja oli muutenkin käynnissä pieni itseni kasaaminen kyykkyä varten...
Sitä onkin tullut mietittyä mihin ketjuun musta pakkiksella ekana kirjoitetaan! Selvisipä tuokin.
Pahoittelen Janille aiheuttamaani mielipahaa. Ei ollut tarkoitus erityisesti vittuilla tai olla ilkeä, mutta sattuu nyt vain tuollainen pieni vittuilu olemaan verissä. Itse tulee heiteltyä sitä lähinnä huumorilla, eikä aina tajua etteivät muut tajua. Varsinkin jos on kyykkysarjoja alla. Henkisestihän olenkin 15v, että sillä voi asiaan olla vaikutusta ja sitä paitsi tämä on ihan rehellinen pitempi tukka, eikä mikään takatukkaa. Vaikka ei tuollainen nutipää sitä tajua.
^Ihan asiallinen sali hyvällä meiningillä se on, mutta kun netti on netti ja maailma on pieni niin tällaisia pieniä virtuaalimutinoita saattaa välillä syntyä...
Kyllä tuolla ei vielä mitään erikoisen hyvää meininkiä ole..
Ymmärrän mitä tarkoitat; joillain pienillä saleilla, joissa käy tietty vakioporukka, jossa kaikki tuntevat toisensa, voi löytyä sellaista yhteishenkeä mitä täällä ei näe. On silti suhteellinen käsite mikä on "hyvä meininki" ja jos referenssinä pidetään etäisestikään lähimailta löytyviä muita saleja niin IMO tuolla on hyvä meininki on jo ihan siksi, että edes osa porukasta käy siellä enemmän treenaamassa kuin aikaa tappamassa eikä sieltä lennä pihalle, jos välillä sattuvat mavepainot vähän kolahtamaan maahan laskiessa.