Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Voisko joku tietävä laittaa linkin tuohon ketjuun, yritin löytää sitä tuolta punttimimmien puolelta, mutta selattuani kymmenen ekaa sivua topicceja läpi luovutin. Näitä juttuja on niin hulvatonta lukea..
Lähteissäni jätin vielä kympin pöydälle ja pyysin vaimoväkeä ostamaan banaaneja.
Espanjassa,kun olin niin siellä oli pakko olla pyyhe. Tämä pyyhe laitettiin aina penkin päälle,jossa makasi/istui. Tai laitettiin laitteen päälle millä teki juuri sillä hetkellä. Käsipainoissa piti käyttää pieniä sieniä aina, kun otettiin kiinni. Sekä levypainot/tangot/kaikki tavarat piti ehdottomasti laittaa paikoilleen, kun oli lopettanut käytön.
Taikamaasta sitten tässä (Rangsit, eli Greater BKK area).
Olen menossa Thaimaahan Bangkokkiin vähän pidemmäksi aikaa.
Osaakohan kukaan sanoa löytyykö Future Park ostoskeskuksen läheltä mitään hyvää salia? Entä thainyrkkeilysalia?
Olen menossa AIT:lle (Asian Institute of Technology) opiskelemaan puoleksi vuodeksi ja kiinnostaisi tietää. AIT sijaitsee siis melko lähellä Future Parkia. Ei kuitenkaan kiinnostaisi lähteä mihinkään kovin pitkälle reenailemaan, mutta thainyrkkeilyä ja salia olis kuitenkin tarkoitus tehdä niin paljon kuin jaksaa.
Bangkokista löytyy useita Future Park -ostoskeskuksia. Tsekkaa www.thaiklupi.fi/foorumi
Olen menossa Thaimaahan Bangkokkiin vähän pidemmäksi aikaa.
Osaakohan kukaan sanoa löytyykö Future Park ostoskeskuksen läheltä mitään hyvää salia? Entä thainyrkkeilysalia?
Olen menossa AIT:lle (Asian Institute of Technology) opiskelemaan puoleksi vuodeksi ja kiinnostaisi tietää. AIT sijaitsee siis melko lähellä Future Parkia. Ei kuitenkaan kiinnostaisi lähteä mihinkään kovin pitkälle reenailemaan, mutta thainyrkkeilyä ja salia olis kuitenkin tarkoitus tehdä niin paljon kuin jaksaa.