Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Muuten varmaan ihan hyviä pelejä mutta ruostuu vaan niin pirun nopeesti...
Edit. Miten Neutraali kommentoi sitä, että Opelissa oli Saksassa Tüv vikatilastoissa tms. vähiten ongelmia?
Edit. Miten Neutraali kommentoi sitä, että Opelissa oli Saksassa Tüv vikatilastoissa tms. vähiten ongelmia?
no en tiedä onko opelin omistajat niin köyhiä että ne ajaa autonsa siihen pisteeseen(eli ei korjata ennen kuin auto ei liiku), että se pitää ylivoimaista ykköspaikkaa tien poskessa seisojissa(siis mun havainnoissa jotka tietysti ovat epäluotettavia). mulle tuo tienposkessa lojuvat opelit vahvistaa kerta toisensa jälkeen vain sitä opelin laaduttomuutta. mulle on aivan sama mitä muut ajattelevat. ehkä opelin omistajat lohduttavat itseään ja ajattelevat että siinä on taas jonkun kestävästä opelista bensa loppunut.Eihän tällä ole MITÄÄN väliä. Vain sillä on väliä kuinka monta autoa NEUTRAALI näkee tienposkessa. Näin kaikki tutkimuksetkin autojen vioista tehdään :arvi:
Eihän tällä ole MITÄÄN väliä. Vain sillä on väliä kuinka monta autoa NEUTRAALI näkee tienposkessa. Näin kaikki tutkimuksetkin autojen vioista tehdään :arvi:
Edit. Se, että onko auto paska vai ei, ei ole mielipidekysymys.
Tuskin sen nopeampaa kuin keskimäärin muut automerkit.
ympyrä ja nuoli siitä alkoi murhe ja huoli, opel.
miten minun tarvitsee sitä kommentoida? et ilmeisesti vieläkään ymmärrä että puhun omista kokemuksista ja tuttavien. .
alkaa meinaan vituttaa toi jokaisen autotredin pilaaminen.
en tiedä mikä kannattaaa ostaa, mutta kierä opelit kaukaa niin sekin on jo puoli voittoa.
Jos haluaa tekniikalta varman auton nii kannattaa varmaan laittaa hiace :D Japsit on yleensäki kait suht varmoja.
Unohda kaiken maailman ranut, mulkunjatke saksalaiset sun muut ja osta jaappanialainen. :D Ihan oikeasti, todella varmoja käyttöautoja, harvemmin mitään suuria vikoja, kone pommin varma jne...
Mikakinlie sanoi:Edit. Miten Neutraali kommentoi sitä, että Opelissa oli Saksassa Tüv vikatilastoissa tms. vähiten ongelmia?
Kuten jo edellä joku mainitsi, ei Saksassa tehdyt vikatutkimukset kerro puolta totuuttakaan siitä, miten hyvin kyseiset autot Suomessa toimivat. Saksassa on paljon leudompi talvi, teitä suolataan vähemmän, tiet ovat paremmassa kunnossa jne.
Opel kestää hyvin Saksassa, koska kyseessä on saksalainen auto, mutta hyvän auton pitäisi mielestäni kestää myös Suomen oloissa ;)