- Liittynyt
- 20.8.2006
- Viestejä
- 17 775
eli omistat ooppelin?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
eli omistat ooppelin?
en tiedä mikä kannattaaa ostaa, mutta kierä opelit kaukaa niin sekin on jo puoli voittoa.
eli omistat ooppelin?
Tämä on näitä viisaudenkiviä oikein. Essonbaarissa kuultua, tai kokemukset perustuvat 90-luvun alkupuolen Opeleihin. Sama se, minkä auton sieltä ajalta ottaa, niin yhtä paska se on.
:
ja mihin ne kokemukset pitäis perustua jos ei 90-luvun kärryihin? kenties uusimpiin joilla ei ole vielä kenelläkään kokemusta koska kilometrejä on tullut mittariin niin vähän? se on totta että kaikki autot on vanhetessaan paskoja eli kaikista autoista tulee vanhoina opeleita
Näin huoltopäälliköiden juttuja kuunnellessa, isoimmat itkut tulevat nykyisin osastolta Ford, Mazda, MB, Audi(pari vuotta sitten ne laatikot). Ongelmana on suurimmaksi osaksi ruoste, joka iskee jo kolme vuotta vanhoihin autoihin.:
3v ja 35.000km ollut alla -84 Ooppeli. 3v aikana olen joutunut tuohon vaihtamaan öljyjen lisäksi jarrukengät, hihnat, sekä ulommat raidetangon päät. Startin olen joutunut pari kertaa purkamaan, mutta saanut itse kummallakin kerralla kuntoon. Kertaakaan ei ole jättänyt tielle, moottoriin ei tarvitse lisätä vaihtovälin (10t km) tippaakaan öljyä. Auto on saanut kenkää _ihan helvetisti_. Viimeksi kun vähän pidemmän matkan tuolla ajoin, oli maantiekulutus jtn alle 6l.
Ainut vaan, että tuo syöpyy olemattomiin ja varmaan 50% autosta on jo lasikuitukittiä :D Tekniikaltaan luotettavampaa autoa saa kuitenkin hakea.
Ai luotettavampaa kuin ooppeli?:lol2: :lol2: :lol2: :lol2: :lol2:
Ooppelissa saa luottaa vaan siihen että se leviää tai ruostuu puhki melkein heti kun sen ostaa. Hyvä puoli siinä tietysti se että kun ne on niin halpoja niin voi ostaa uuden jos (KUN) vanha leviää käsiin.
Ei, vaan luotettavampaa kuin tuo meikäläisen omistama yksilö. Ja ruostumisella ja auton luotettavuudella ei ole mitään tekemistä keskenään. Oma mielipiteeni on se, että autot ovat nimenomaan yksilöitä eikä se keulaa koristava merkki vaikuta siihen luotettavuuteen läheskään niin paljoa kuin se miten autoa on pidetty. Ja varmasti saman merkin ja mallin sisälläkin on eroja, "maanantaikappaleita".Ai luotettavampaa kuin ooppeli?:lol2: :lol2: :lol2: :lol2: :lol2:
Porukka puhuu täällä vaikka ei tiedä asioista mitään. Joskus on jotain jossain joltain kuullut ja se on sit faktaa. Mutta turhaa se on näillä yrittää mitään selittää, kun eivät ymmärrä niin eivät ymmärrä hölmöjä kun ovat.
Tämä on näitä viisaudenkiviä oikein. Essonbaarissa kuultua, tai kokemukset perustuvat 90-luvun alkupuolen Opeleihin. Sama se, minkä auton sieltä ajalta ottaa, niin yhtä paska se on.
Itselläni oli tuossa 3,2 Omega kaikilla höysteillä 500-bemarien välissä. Monesti on tullut vieläkin kaiho sitä Omegaa. Rullasin sillä 200th kilometriä, ja mikään auto ei ole mennyt niin vähällä huollolla tähän astisista kuin se. Pystyi vielä itse tekemään nämä peruskulumishuollot siihen, vaikka olikin 2000-luvun pirssi.
Kulutuksessa pärjäsi maantiella näille nipponeille; kaupungissa tietysti vei enemmän kuin pikkukipot. Ajettavuus oli todella hyvä, pärjää täysin näille 530/MB sarjan vehkeille, joita on tullut rullattua.
Ehkä vielä joskus, jos se Opeli ottaa sen Omegan taas tuotantoonsa niin olen messissä
Tuskinpa olet mokomaa koskaan nähnytkään kun tuollaista väität Jos nyt ei puhuta mistään 30v vanhoista lintoista.
Itse entisenä Opelistina ja nykyisenä Bemaristina: x10000