Ensimmäistä autoa ostamassa, mutta mikä :S

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja _Teemu_
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Tietenkin jos on omia kokemuksia niin silloin olisi hyvä jos perustelisikin niillä ja mahdollisesti vielä kertoisi noista kokemuksista mutta argumentointi tyyliin "ooppeli on paska" sen enempää perustelematta ei anna muuta kuin hölmön kuvan puhujasta. Kerros neutraali millaisia kokemuksia sulla on Opelista, kun melkein jokaisessa autoja koskevassa threadissa niitä olet mollaamassa ja aina edellä mainittuun tyyliin.

pitääkö joka vika sanoa erikseen(siihen en edes viitsi alkaa) vai riittääkö kun sanon että opelista ei olisi korjaaminen loppunut, siis tarkoitan sitä, että sitä paskaa olisi saanut joka päivä rapata jos olisi viitsinyt. ajoin sitten sen kuntoisena kun ajoin kun en viitsinyt aina laittaa kunttoon löytyneitä vikoja. silloin kun tuli sellainen vika että oli pakko korjata niin tietysti se korjattiin että pääsi eteenpäin. onneksi niihin aikoihin ei tullut paljoa kilometrejä ajettua. voin kuvitella mitä rappaamista se olisi kun ajaa tyyliin 40tkm vuodessa :). ja mulle on aivan se ja sama minkä kuvan itsestäni täällä annan kun puhun että opel on paska auto, ei vähempää vois kiinnostaa mitä jotku netti nössöt musta ajattelee.

mun mielipide on että ooppeli on paskin auto ns tunnetuista merkeistä. en kutsuisi sitä edes autoksi. eriasia jos jonkun halvan lintan ostaa niin sama se silloin on, mutta kun puhutaan tyylii 10te autosta niin ei ikinä opeli, ei IKINÄ.

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
entäs jos et ole merkki uskollinen vaan olet omistanut useita automerkkejä, mutta silti sinulla on tietystä automerkistä huonoja kokemuksia ja lisäksi useilla lähipiirissä olevilla. olisiko silti tämä "epäluotettava" merkki vielä vaihtoehtona uutta ajokkia hankkiessa, rehellinen vastaus :)? eikös merkkiuskollisuus ole vanhojen höperoiden hommaa tai toinen vaihtoehto on että on toyotan omistaja :)

Tietysti jos on todella huonoja kokemuksia jostakin merkistä, harkitsisin todella tarkkaan ennenkuin ostaisin saman merkkistä autoa uudestaan. Lähinnä tarkoitin sitä että jokin automerkki on ylitse muiden eikä muita merkkejä edes harkita autoa ostettaessa.

pitääkö joka vika sanoa erikseen(siihen en edes viitsi alkaa) vai riittääkö kun sanon että opelista ei olisi korjaaminen loppunut, siis tarkoitan sitä, että sitä paskaa olisi saanut joka päivä rapata jos olisi viitsinyt. ajoin sitten sen kuntoisena kun ajoin kun en viitsinyt aina laittaa kunttoon löytyneitä vikoja. silloin kun tuli sellainen vika että oli pakko korjata niin tietysti se korjattiin että pääsi eteenpäin. onneksi niihin aikoihin ei tullut paljoa kilometrejä ajettua. voin kuvitella mitä rappaamista se olisi kun ajaa tyyliin 40tkm vuodessa :). ja mulle on aivan se ja sama minkä kuvan itsestäni täällä annan kun puhun että opel on paska auto, ei vähempää vois kiinnostaa mitä jotku netti nössöt musta ajattelee.
Kerro edes millainen opeli sulla on ollut. Tuollaisia pommeja joista yllä kerroit löytyy jokaiselta merkiltä. Ja mikä vitun nettinössö? On muuten yhdyssana tuo "nettinössö". Katseles noita postien määrää. Taidat itse olla mitä suuremmissa määrin tuollaine "nettinössö".

Kerro edes millainen opeli sulla on ollut. Tuollaisia pommeja joista yllä kerroit löytyy jokaiselta merkiltä. Ja mikä vitun nettinössö? On muuten yhdyssana tuo "nettinössö". Katseles noita postien määrää. Taidat itse olla mitä suuremmissa määrin tuollaine "nettinössö".

just tuollainen joka puuttuu epäolennaisiin kuten yhdyssanoihin. kokemusta kyseisistä malleista, kaikki ei omassa omistuksessa: kadet,corsa, ascona, vectra ja omega. nuista kevyesti paras oli kadet vaikkka susi sekin oli. autot 70luvun lopulta 90luvun loppuun. pitääkö vielä sanoa millaisilla teillä ajelin :D

edit:
Juuri tuli nelosen auto-ohjelmassa, että Opel on laadukkain saksalaismerkki :D

No juu, enpä sanoisi että mikään uudemmista autoista on toista kestävämpi.

ensinnäkin ohjelma tuli kakkoselta ja kyllä särähti korvaan tuo opelin ylistys:D

no se perustui autobild vai mikä lie huuhaa tutkimukseen;)

no ei, hienoahan se olisi jos opel on virheistään vuosien saatossa oppinut.

Juuri tuli nelosen auto-ohjelmassa, että Opel on laadukkain saksalaismerkki :D

No juu, enpä sanoisi että mikään uudemmista autoista on toista kestävämpi.

No kerron sit oman mielipiteeni.. Jos mä saisin tollaisen määrän rahaa tuhlattavaksi autoon niin sijoittaisin sen Audin S2 malliin.. Eli neliveto ja perkuleesti tehoja.. ihan tyylikkäitä coupeja mielestäni.. Tämä siis jos haluaisin auton jolla ois hyvä ajaa ja mahdollisuus ajaa helvetin lujaa jos haluaa..

No kerron sit oman mielipiteeni.. Jos mä saisin tollaisen määrän rahaa tuhlattavaksi autoon niin sijoittaisin sen Audin S2 malliin.. Eli neliveto ja perkuleesti tehoja.. ihan tyylikkäitä coupeja mielestäni.. Tämä siis jos haluaisin auton jolla ois hyvä ajaa ja mahdollisuus ajaa helvetin lujaa jos haluaa..

ei taida tohon hintaan saada.

:offtopic: kerros neutraali millasia autoja sulla on ollut tai on tällä hetkellä? Varmana Lada "kestää ku ryssä vodkaa" 1200 :jahas:

:offtopic: kerros neutraali millasia autoja sulla on ollut tai on tällä hetkellä? Varmana Lada "kestää ku ryssä vodkaa" 1200 :jahas:
mm: opel,vw,nissan,audi,toyota,mazda,mitsubishi,seat

tällä hetkellä seat leon 1,9tdi vm-01. ei pysty sanomaan juuri mitään kestävyydestä ku kilometrejä takana vasta 130tkm. tähän mennessä on kestänyt niinkuin pitääkin nuin vähän ajetun eli ei vikoja.

ei taida tohon hintaan saada.

Kyllä saa. Eli näitä 90-93 vm. autoja tarkoitan.. liekö sit uudempia s2 malleja olemassakaan..en ole tarkemmin perehtynyt..

Zone-sarja -42%

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
tällä hetkellä seat leon 1,9tdi vm-01. ei pysty sanomaan juuri mitään kestävyydestä ku kilometrejä takana vasta 130tkm. tähän mennessä on kestänyt niinkuin pitääkin nuin vähän ajetun eli ei vikoja.

Seat-mieskö täällä on koko ajan haukkunut mm.Omegaa. :D

Ei lisättävää, vähän kuin Matti Nykänen sanoisi Jani Sieviselle, että sinulla on vitun ruma nainen.
;)

Ei lisättävää, vähän kuin Matti Nykänen sanoisi Jani Sieviselle, että sinulla on vitun ruma nainen.
;)

siis mitä vitun väliä sillä on mikä auto itsellään on, että voi jotain merkkiä haukkua paskaksi josta on huonot kokemukset:confused: . vaikka mulla seisois helkaman polkupyörä pihassa niin voin sanoa ooppelia paskaksi. sanoisin sitä paskaksi vaikka mulla ois itellä opeli pihassa.

kyllä taviksetkin voi arvostella kehonrakentajia vaikkei heillä itsellään lihaksia olisikaan, vähän sama asia.

kylläpä tänne on viestejä tullut :D

Saksastakaan ei taida saada vielä M3:sta tohon hintaan? Kyllä se e39 bemari on ollu mielessä mutten oo varteenotettaia vaihtoehtoja vielä löytänyt.

Myöskin C230 kompura kiinnostais, audi S2 ihan kiva mutta perhanan ruma.

Toiset ei opi koskaan... Itselle tuli viikonloppuna neljäs Opel :eek:

Taidan vain olla idiootti, tyhmä, jumalaton, munaton ja rääpäle, kun moisen tempun uskalsin tehdä.... :D

Mutta edelliset kolme yhdeksän vuoden aikana ovat kaikki palvelleet varsin hyvin hintaansa ja ikäänsä nähden.

Nyt tuli jo tämän vuosituhannen tuotos alle, joten saattaapi sitä tulla kohta katumapäälle.

Pyydän jo valmiiksi anteeksi uhmatessani autoilun jumalia ;)

Saksastakaan ei taida saada vielä M3:sta tohon hintaan?

10k€ kaveri makso omasta M3 vuos sitte verojen kans kun sen sille joku jobbari suomeen toi. Tosin vuosimalli oli -94 joten ihan uudesta pelistä ei oo kysymys.

Niin ja semmoista huhua olen kuullu että nuo M3 hinnat olis nousussa kun siellä on huomattu miten paljo niillä on kysyntää.

;)

Meillä on duunissa tällainen samallainen tyyppi. Opeli on paska sen enempiä perustelematta. Nämä kannattaa jättää omaan arvoonsa. Olen huomannut, että tuo Opelin dissaaminen on tällaisille junteille joku sellainen niiden "oma juttu" mitä ei kannata miettiä sen enempää. Tän mun duunikaverin jutut alkavat jo saamaa huvittavia piirteitä. Kyselee multa, että joko on 100 tkm mennyt rikki, että Opeli ei kestä enempää. Itsellä hänellä on ollut, jo tässäkin threadissa mainitsemani, suht'kot uudet (siis kuitenkin tämän vuosituhannen ja reilusti alle 100 tkm ajettuja) toyota ja ford tuona aikana kun minulla on ollut tämä "opelin paska" ja kuten kerrottu toyotasta meni kone (väänty kansi ja kannen kiinnitys meni tms.) ja fordista hajosi turbo ja itselläni ei ole ollut Opelissa mitään vikaa. Mutta silti Opeli on paska ja tällä hetkellä tämän kaverin mielestä Fordi on paras.

Edit. Selvennykseksi: En tarkoittanut tällä juntilla kirjoitusta Aapinaa vaan erästä toista tässä threadissa kirjoittelevaa.

Mut kyllä minäkin mielummin ajaisin vaikka Seat Malagalla, kuin saman ikäisellä Opelilla... Olihan tuo Malaga hieno kärry ja kovassa mainseessa.... ;)
Olihan niissä jopa "System Porsche", eli melkein urheiluautoja jo tuolloin :)

Meillä on duunissa tällainen samallainen tyyppi. Opeli on paska sen enempiä perustelematta. Nämä kannattaa jättää omaan arvoonsa. Olen huomannut, että tuo Opelin dissaaminen on tällaisille junteille joku sellainen niiden "oma juttu" mitä ei kannata miettiä sen enempää. Tän mun duunikaverin jutut alkavat jo saamaa huvittavia piirteitä. Kyselee multa, että joko on 100 tkm mennyt rikki, että Opeli ei kestä enempää. Itsellä hänellä on ollut, jo tässäkin threadissa mainitsemani, suht'kot uudet (siis kuitenkin tämän vuosituhannen ja reilusti alle 100 tkm ajettuja) toyota ja ford tuona aikana kun minulla on ollut tämä "opelin paska" ja kuten kerrottu toyotasta meni kone (väänty kansi ja kannen kiinnitys meni tms.) ja fordista hajosi turbo ja itselläni ei ole ollut Opelissa mitään vikaa. Mutta silti Opeli on paska ja tällä hetkellä tämän kaverin mielestä Fordi on paras.

Edit. Selvennykseksi: En tarkoittanut tällä juntilla kirjoitusta Aapinaa vaan erästä toista tässä threadissa kirjoittelevaa.
enkö jo omalta osaltani perustellut tuon opelin huonouden ja mulle voit milloin vain osoittaa viestin jossa kehun omaa autoani. ei ole tarvetta omien tuotteiden kehumiseen tai edes puolustamiseen eikä tunnu missään jos joku muu sitä haukkuu, siis ei mitään väliä. ei tarvi tuollaisia kauheita itku virsiä kirjoitella oman merkin puolesta niin kuin sinä teet. aikunen mies ja ei voi hyväksyä että joku tai aika monet pitää ooppelia paskana ja todella epäluotettavana autona perustuen omiin kokemuksiin tai vaikka naapurin :). koville se näyttää ottavan ooppeli miehillä.

ps: tälle viikolle taas 2 oppelin paskaa nähty tienposkissa notkumassa. luotto pelejä:rock:

Käsittääkseni Ooppeli on parantanut laatuaan 2000-luvulla aika merkittävästi. Ainakin autolehtien kestotestien mukaan pikkuvikoja ei ilmene enää siinä määrin kuin aiempien vuosien malleissa. Hintakin on tosin noussut huomattavasti.

Itsellä oli ensimmäinen auto Opel Kadett, vm -81. Oli yksinkertainen ja luotettava peli. Kovin paljon uudemmista ei ole sitten omakohtaista kokemusta. Olen kyllä kuullut että 90-luvun Astroissa ja Vectroissa olisi ollut kaikenlaista laatuongelmaa. Lisäksi noissa malleissa ongelmana on ollut ruoste.

Käsittääkseni Ooppeli on parantanut laatuaan 2000-luvulla aika merkittävästi. Ainakin autolehtien kestotestien mukaan pikkuvikoja ei ilmene enää siinä määrin kuin aiempien vuosien malleissa. Hintakin on tosin noussut huomattavasti.
Muuten varmaan ihan hyviä pelejä mutta ruostuu vaan niin pirun nopeesti...

Suositut

Back
Ylös Bottom