Ennen - jälkeen - kuvat

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mixu
  • Aloitettu Aloitettu

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Status
Viestiketju on suljettu.
Muistanko oikein, että ootte treenaillu autotallissa?
Aika vitun hyvää tulosta "pojilla":kippis1:

Originally posted by T-Bird
Muistanko oikein, että ootte treenaillu autotallissa?

Nyt treenivehkeet on taloyhtiön kerhohuoneessa, eli mulla on "sali" miltei seinän takana. Treeniliikkeet sovelletaan vapailla painoilla ja treenikaveri jeesaa/vittuilee että paino liikkuu.. Meillä on vähän sellanen talvisodan henki, että "vittu jos sinäki sait ton niin saan kyllä minäkin..kele!" :mad2:

Ravintopuolella ei käsittääkseni mitään ihmeellistä. Ite pyrin syömään monipuolisesti, usein ja joka ruokailun yhteydessä protskua (kanaa, kalaa, munia, raejuustoa...). Lisäravinteenä käytän twin-labin trible-whey-fuel:a, kreatiinia, monivitamiini mössöä ja sinkki / magnesiumtabletteja.. No niin, nyt tämä vanhapieru lähteen seinän taakse kyykkämääääännn :urjo:

Originally posted by veijo esso
Ravintopuolella ei käsittääkseni mitään ihmeellistä. Ite pyrin syömään monipuolisesti, usein ja joka ruokailun yhteydessä protskua (kanaa, kalaa, munia, raejuustoa...). Lisäravinteenä käytän twin-labin trible-whey-fuel:a, kreatiinia, monivitamiini mössöä ja sinkki / magnesiumtabletteja.. No niin, nyt tämä vanhapieru lähteen seinän taakse kyykkämääääännn :urjo:
Kerrankin oikea meininki! Vitt* mistähän löytyis minullekkin samanhenkinen treenitoveri, joka osais tehdä muutakin kuin jauhaa pask** ja sievistellä 5kg käsipainojen kanssa.

Olis mukava jos joku huutais vieressä "SAAT*NAN HOEERRA NOUSEEEEEE, YKS VIELÄ, PURRRRRIIIISSTTAAAAAA"

Perkl. Agree kehiin niin luistaa treeni paskempinakin päivinä.

Originally posted by ]abe
Kerrankin oikea meininki! Vitt* mistähän löytyis minullekkin samanhenkinen treenitoveri, joka osais tehdä muutakin kuin jauhaa pask** ja sievistellä 5kg käsipainojen kanssa.

Olis mukava jos joku huutais vieressä "SAAT*NAN HOEERRA NOUSEEEEEE, YKS VIELÄ, PURRRRRIIIISSTTAAAAAA"

Aggressiivisesti brittiaksentilla huutavat treenikaverit OY, lisätiedustelut: Dorian Yates (Blood & Guts)

Originally posted by ]abe

Mulla löytyi salia vaihtamalla. Kilpailukin kiristyi ja sitä myötä treenit vaan koveni ja tulosta alkoi tulemaan paremmin.

Hyvin on kaverit kehittynyt. :kippis1:

Originally posted by Andy
Kuules, Vanha rupsu, Nyt tais jäädä joku luku vuoden edestä poies. Kesästä lähtien kunnolla treenannut? Onko kyse lihasmuistista, olet ennen puntannut vuosia ja palannut vuosi sitten lajin pariin?

Hyvältä näyttää. Ne, jotka epäilevät vapaiden painojen mahtia, tsekakkaa rupsua, hyväs kunnos on miäs :kippis1:

Kiitoossh.. Kohtuullisen hyvä kunto on tullu muissa urheiluhommissa. Punttia olen nyt vääntäny sen vuoden verran. Vieläkö sais saman rasvaprosentin ku 10 vuotta sitten.. tosin silloin oli vähemmän lihasta, mutta kummiski. Vanhapieru2:n kohdalla voidaan kyllä puhua siitä lihasmuistista. Hänellä oli noin 10 vuoden pienehkö treenitauko. Silloin nuorempana tais treenata 3-4 vuotta ja oli tosi mynssi. Kesällä kun hän sitten teki comebackin, niin alussa mulla oli naurussa pitelemistä ku mies teki penkissä sarjaa 50 kilolla, tärisevin käsin, mutta kohtapa minun hymy hyytyi.. Oli nimittäin uskomaton kehitys ja lyhyessä ajassa.. Vanpieru2:n työpaikalla vihjailtiin jo että "mitä möyhyjä oot alkanu vetään?" Ei mitään, se lihasmuisti vaan on ihmeellinen juttu..
vanhapieru1: http://koti.mbnet.fi/hiihoo/netfoto/foto.htm
vanhapieru2: http://koti.mbnet.fi/hiihoo/netkuva/foto1.htm
Oon vissiin ollu kiltti ukko, ku akka osti aikalailla kalliin digikameran joululahjaksi. Sikahieno vempele.. Kiva kattoa vaikka vuoden päästä kehitystä, voi verrata kuvia aika kätsästi.

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
kuvia "salilta"

Taas on leikitty digikameralla. Laitan muutaman kuvan vanhojen pierujen salin välineistöstä:
http://koti.mbnet.fi/hiihoo/sali/salikuvat.htm
Kuten kuvista näkyy, niin tilpehöörit on simppelit. Viimeisin hankinta on yhessä kuvassa näkyvät käsipainot, jotka on v..tun hyvät. Ostettu netanttilasta aseveli hintaan.. Penkkipunnerruspenkkin on vähän kökkö ja köykänen, mutta toistaiseksi ajaa asiansa. Kyykkytelineessä näkyy ne sikarumat lätkät, jotka teetätin ammattikoululla. Rumat ja painavat, noin 30 kg zipale. Että tämmönen on vanhojen pierujen sali, jossa hikoillaan pierunkatkuisessa ilmastossa..;)

Mie laitan myös kuvia tänne kotisalista, kun sais vain kamulta digikameran lainaan. :kippis1:

Vanhatpieruthan on kunnossa. Mitä? Vuoden verran treenattu? Minkälaisilla ohjelmilla vanhatpierut on vääntäny? Minkä ikäisiä vanhatpierut on? Laittakaa muutki omia treenikuvia nettiin? Ite en kehtaa ku olen niin siima..

Pitää kyllä nostaa hattua veijo essolle.Aika vaatimattomilla vehkeillä on tullut hyvin tulosta.Eihän monet alkaisi edes treenaamaan tommosella salilla,mutta tossa nähdään että kyllä se on eniten miehestä kiinni miten tulosta tulee.

Originally posted by mynssi
Vanhatpieruthan on kunnossa. Mitä? Vuoden verran treenattu? Minkälaisilla ohjelmilla vanhatpierut on vääntäny? Minkä ikäisiä vanhatpierut on? Laittakaa muutki omia treenikuvia nettiin? Ite en kehtaa ku olen niin siima..

No, ei tässä vielä olla kunnossa, mutta ehkä jonku vuoden päästä. Minä oon 35 v. ja vanhapieru2 on 34 v. (=eli vasta poikanen). Treenataan noin 3 kertaa viikko ja pyritään vaihteleen ohjelmaa aika usein. Nyt ku mulla on olkapää kipeenä, niin oon ottanut kevyellä romppeella ja pitkää sarjaa. Että tämmöstä...

Kuvat!

Vanhat pierut ja muutamat lukuunottamatta ovat olleet rohkeita kun ovat laittaneet kuvansa kaikille näytille, onko tosi että täällä käviöillä ei ole rohkeutta laittaa kuvaa tänne? Olisi kiva nähdä muittenkin ottamia kuvia täällä jospa siitä saisi treeni motivaatiota lisää ja näkisi muiden kehitystä. Hattua kaikille jotka laittavat kuvansa muiden arvosteltavaksi, ei siitä pitäisi mennä herne nenään. T: Olen vain utelias hemmo

Re: Kuvat!

Originally posted by mynssi
Vanhat pierut ja muutamat lukuunottamatta ovat olleet rohkeita kun ovat laittaneet kuvansa kaikille näytille, onko tosi että täällä käviöillä ei ole rohkeutta laittaa kuvaa tänne? Olisi kiva nähdä muittenkin ottamia kuvia täällä jospa siitä saisi treeni motivaatiota lisää ja näkisi muiden kehitystä. Hattua kaikille jotka laittavat kuvansa muiden arvosteltavaksi, ei siitä pitäisi mennä herne nenään. T: Olen vain utelias hemmo

Sinullekin tiedoksi että Vippi-osiolla on kokoliuta kuvia ukkeleista ja muutama nainenkin. Tervetuloa katsomaan :kippis1:

vip:ksi?

No taian sitten liittyä vipiksi. Paljonko se jäs.maksu olikaan? ja mitä muuta etuutta sillä saapi?

vip:ksi?

No taian sitten liittyä vipiksi. Paljonko se jäs.maksu olikaan? ja mitä muuta etuutta sillä saapi?

Status
Viestiketju on suljettu.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom