Ennen - jälkeen - kuvat

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mixu
  • Aloitettu Aloitettu

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Status
Viestiketju on suljettu.
ja jos roinaajat laittaa kuvia, niin voisivat sanoa että kuinka kauan on tullut roinattua!

itestäni tulee kuva sit kun 10kg lisää painoa ja 7% vähemmän rasvaa. (eli ihan pikkuhiljaa)

Originally posted by LSA_Vinnie
Mihin ihmeeseen tämä toimivuus perustuu? :confused: Muutaman kerran klikkailin noita, kunnes otin sen sitten copy+
pastella ja violá! :kippis1:

Geocitiesin sääntöihin muistaakseni kuuluu, että linkit muualta, kuin niiden omilta sivuilta ei toimi.

vaikuttavaa!

siis kyllä illuusio on mieletön mtmm:än kuvissa(mykistyy),mulla nyt painoo jotain 115kg jos koittas tohon 80+ kuntoon ja kattos mitä sieltä löytyy*katsoo kateellisena mtmm:än kuvia* muuta ku hirvee pettymys.
,ja digi kamera pitäs hommata että sais teitä sitte kiusata :)

Yritettiin tänään ottaa jonkinlaista after-kuvaa. (tai jotain middle-touhua se on, ku kesällä en reenannu, after-kuva olis ehkä kesän alussa, dietin jälkeen ajankohtainen...)

No, tietenkin siinä kävi niin, että kun sain most muscularini sopivaan asentoon, eli paskat rintalihakset sopivasti varjoon ja muu yläkroppa näkyviin, niin eikös meidän uus ja hieno kamera päättäny, ettei valoa oo tarpeeks ja löi automaattisalaman päälle! Perkele, nyt ne paskat rintalihakset ei olekaan piilossa siinä kuvassa.

Ei kai auta muu, kuin kasvatella rintalihaksia muutama kuukausi, vetää se dieetti ja sitten ottaa after-kuva.
Ja odotellessa voi ettiä niitä before-kuvia...

After vai before?

Vois postailla kuvii jos kehtais...

Mulla on aina tää yksi peruskysymys meilessä, joten kertokaahan mielipiteitänne (MTM plus kumppanit)?

Mun paino 82
Rasvat n. 16
Pituus 180
Treenitaustaa yms:

Lukiossa pudotin vajaa 20 painoa puntilla, dieetillä ja aerobisella. Treeniä v.1994-1996 kovaa, jonka jälkeen silloin tällöin,
muutamien kuukausien kovempia jaksoja sisältäen vuoteen 2002.
Tänä vuonna olen treenannu systemaattisesti n.7 kuukautta.

Kannattaako mun ottaa itteni helvetin kireeksi ja aloittaa massan hankinta sitten?Vai hallittu painonlisäys tästä eteenpäin. Tavoitteena saada lihasta mutta näyttää myös hyvältä.

Mietin vaan, että onko mun rasvat jo tarpeeksi korkeat nyt
(olen suhteellisen lihavuuteen taipuvainen)?

Tää on varmaan aika sekava, mutta kommenttia.

Tän hetkisiä tuloksia (aaargh!!)

Penkki about 80
Kyykyssä sarjaa 90 kilolla
Kulmasoutu 60 kilollasarjaa

:confused:

http://koti.mbnet.fi/~scorpion/reeni/treeni.JPG

siinä on jotain vanhoja kuvia, before on alareunassa vappuna otettu, after kuvat on otettu syyskuun puolessa välissä.

treeniä välissä on 1,5kk

2kk aikana sain penkkituloksen nousemaan 80kg => 95kg,
3kk aikana kyykky 8x95kg => 8x110kg, mave 5x95kg => 6x120kg

Pitäis ottaa joskus uusia kuvia, kunhan sais digicamin lainaan.
Painoa mulla before kuvassa on jotain 65kg ja after kuvassa 67kg.

Tämänhetkinen aamupaino n. 73kg

edit : Ikää 17v.

Piti kaivaa tämmönen vielä esiin tuolta. Muutama tuolla pari kuukautta sitten laittavansa kuvia "parin kuukauden" päästä.. eli löytyiskö vielä joltain? Itse voin laittaa sitten, kun rasvat on alle viiden..;)

Originally posted by wbb
Piti kaivaa tämmönen vielä esiin tuolta. Muutama tuolla pari kuukautta sitten laittavansa kuvia "parin kuukauden" päästä.. eli löytyiskö vielä joltain? Itse voin laittaa sitten, kun rasvat on alle viiden..;)

Kannattaa kyllä jo pelkästään tämän takia vipiksi liittyä, tuolla vip-osastolla on porukka laittanut niitä kuviaan.

Itekin laitoin kuvan sinne, tosin sen takia kenenkään ei kannata vip-maksua maksaa, mutta suuri osa muusta porukasta on kyllä sen verran komeassa kunnossa, että kannattaa katsoa...

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
Voishan tota harkita.. etenkin just sen lisäravinnepalvelun VIPin takia. Ite en oo pahemmin seuraillu noita hintatasoja, eli voisko joku kertoa että onko LRP:ssä lisäravinteiden hinnat halpoja verrattuna muihin ostopaikkoihin?

Originally posted by Yusu
kuvia jusperista

Mixu: looking good bro :)

Tiedäthän jusperi, että tuo naaman suttaaminen noissa kuvissa ei hyödytä mitään jos olet tehnyt sen säilyttääksesi yksityisyytesi. Ton antamasi linkin perusteellahan pääsee helposti käsiksi kaikkeen julkiseen materiaaliin kotisivuillasi.

Aaattelin nyt vain mainita asian kun olit ne naamat kuvista sutannut. Ja tiedoksi sellaisille jotka ei oo paljoa tietokoneita käyttänyt ja haluaa kuviaan/muita juttuja tänne paljastamatta henkilöllisyyttään. Jusulle homma on varmaan selvä kun valmistut kohta datanomisksi =).

-K

Originally posted by kiewi
Tiedäthän jusperi, että tuo naaman suttaaminen noissa kuvissa ei hyödytä mitään jos olet tehnyt sen säilyttääksesi yksityisyytesi. Ton antamasi linkin perusteellahan pääsee helposti käsiksi kaikkeen julkiseen materiaaliin kotisivuillasi.
-K

Katopas tarkemmin onko ne Yusun omat kotisivut ja onko ne muut kuvat samasta henkilöstä ja mistäköhän koko hommassa mahtaa olla kysymys..? ;)

Originally posted by wbb
Katopas tarkemmin onko ne Yusun omat kotisivut ja onko ne muut kuvat samasta henkilöstä ja mistäköhän koko hommassa mahtaa olla kysymys..? ;)

Joo mulla meni Jaben ja Yusun sivut sekasin. Jabehan se datanomikin oli. Pahoittelut.

-K

"No ei toi nyt ihan pelkkä fakta ole. Onhan suuri ero ottaako energian esimerkiksi sokerista tai hitaista hiilihydraateista ja kasviksista tai sitten vaikka rasvoista."

Kyllä se on puhdas fakta. Toki energian lähteet vaikuttavat kehon koostumukseen, mutta kokonaispaino muuttuu vain silloin, kun energian saanti on joko suurempaa tai pienempää kuin kulutus. :cool:

Originally posted by Anssi
"No ei toi nyt ihan pelkkä fakta ole. Onhan suuri ero ottaako energian esimerkiksi sokerista tai hitaista hiilihydraateista ja kasviksista tai sitten vaikka rasvoista."

Kyllä se on puhdas fakta. Toki energian lähteet vaikuttavat kehon koostumukseen, mutta kokonaispaino muuttuu vain silloin, kun energian saanti on joko suurempaa tai pienempää kuin kulutus. :cool:

Kyllähän kaloriteoria sinällään on puhdas fakta, mutta ei sitä kannatta ainoana mantrana pitää, jos haluaa esim. polttaa rasvaa ja pudottaa painoa. Se on aika vittumaista yrittää laihduttaa, jos kaikki nautittu energia ei menekään kulutukseen, vaan osa varastoituu huonoon aikaan toteutettujen huonojen ruokailutottumusten vuoksi jonnekin, mistä eivät niin lihakset kuin aivotkaan pääse siihen käsiksi...

tää on täysin turhaa mutta laitetaan kuva tänne vaikka after-versio on vasta tekeillä. Eli tässä oon 6kk kestäneen "strategic deconditioningin" jälkeen. Paino on joskus ollu päälle 80kg (180cm) mutta tossa kuvassa oon 70,5kg eli yli 80kg on tavotteena seuraavan puolenvuoden aikana saada. Alle 100 kilosilla ei ole mielipiteitä ja alle 80 kiloset punnitaan neuvolassa, eiks se näin menny :(
Mitatkin otin ylös:
Rinta kylmiltään ilman mitään flexailuja aika lailla kainaloiden alta: 90cm
olkavarsi hauis jännitettynä paksuimmasta kohtaa: 33cm
vyötärö juuri navan alta: 78cm
reisi, paino jalalla: 55cm
pohje seisten: 37,5
forkut: 27cm

paljon on siis tehtävä :mad2:

pistän after-kuvat sitten kun oon siirtynyt kukkakeppi-kastista ylemmäs.

ja sit jos vielä sen linkin laitan....

http://koti.welho.com/tantin/jako/dscn3051.jpg

Originally posted by kiewi
Tiedäthän jusperi, että tuo naaman suttaaminen noissa kuvissa ei hyödytä mitään jos olet tehnyt sen säilyttääksesi yksityisyytesi

Noissa posetuksissa on niin rumia irvistyksiä, et ei niitä uskalla itekkää kattoo..

Mutta Yusun irvistykset ei varmasti vetäis vertoja mun naamalle niissä vip-osaston kuvissa. Töhrin naaman, koska mun ilme oli tasan samanlainen kuin sillä Anttonin etummaisella koiralla... :D :eek:

Ei oo "ennen" eika "jalkeen" kuvia, mutta yksi "kesken" kuva loytyi. Samalla ilmaissaitilla on muitakin jos parsta kiinnostaa, mutta tassa nakyy vahan lihaakin kun ei oo paitaa paalla. Pituus 184, paino 84, kesa 2002 - http://kuvat.city.fi/peilikuva/kuvat/Dopey2.jpg

Vahan vaihtelua noihin tuplahabakuviin, suomalaiskansallinen soutuliike menossa =D.

Status
Viestiketju on suljettu.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom