Ennen - jälkeen - kuvat

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mixu
  • Aloitettu Aloitettu

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Status
Viestiketju on suljettu.
Originally posted by PMLats
Jees, mahtava muodonmuutos indeed. Sulla täytyy olla itsekuria vaikka muille jakaa. Mitenkäs aiot nyt sitten jatkaa eteenpäin uuden uljaan itsesi kanssa? Onko seuraavaksi vuorossa massakausi :D
:)
Mulla on semmoinen tavoite, että viimeistään, kun 24v on saavutettu, niin on kroppa "fit for life", eli kilpakunnossa. Ei bodaus- vaan fitness- mielessä. En tosin ole ajatellut kilpailemista, vaan ainoastaan sen fyysisen tason saavuttamista. No, matkaa on vielä perkeleesti. Bushidon(*) voimalla eteenpäin.

Olenkohan mä sitten ainoa palstalainen, joka tarkoituksella otti ennen- kuvan tietäen, että nyt alan käymään salilla? Kaikki muut olette vain "aloittaneet joskus ja jääneet koukkuun"?

(*)Bushido on samurai- luokan eettinen säännöstö, joka kuvaa (kuten Koraani Islamilaisille) japanilaisen sotilasluokan elämänohjeita ja heille ominaisia hyveitä: oikeudenmukaisuutta, rohkeutta, kohteliaisuutta, vilpittömyyttä, kunniaa, lojaalisuutta ja itse-kontrollia, joita tuli jatkuvasti kehittää. Näitä ohjeita samurait toteuttivat jokapäiväisessä elämässään; aina aamulla heräämisestä illalla nukkumaanmenoon asti.

Hienoa Mixu, nostan aina hattua tuollaiselle saavutukselle!

Kuviahan olis paljonkin...samaa sarjaa kuin viereinen, mutta arveluttaa tänne niitä laittaa...
;) Muut ensin...:D

Originally posted by Richard75
Kuviahan olis paljonkin...samaa sarjaa kuin viereinen, mutta arveluttaa tänne niitä laittaa... Muut ensin...:D
Älä nyt iso mies ala ujostelemaan,pistät vaan kuvia tulemaan..:D

Respect mixu! todella hyvä suoritus, vaatii varmasti efforttia ja itsekuria.
Itselläni on kans dieetti mänössä, otin kyllä "ennen" kuvan..

Voin parin kuukauden päästä laittaa kuvat tänne, mut muut ensin :)

Originally posted by sekosammy
Älä nyt iso mies ala ujostelemaan,pistät vaan kuvia tulemaan..:D
Sekosammy tietenkin näyttää ensin mallia? :)

Originally posted by Yusu
kuvia jusperista
Mixu: looking good bro :)

Eli juuri tuota tarkoitin! Oot aika "tiukka" tossa ykköskuvassa, hyvä kehityskaari. Ehkä neljän vuoden päästä minäkin näytän tuollaiselta; komeet kädet, btw. :p

Originally posted by Tomi
Sekosammy tietenkin näyttää ensin mallia? :)
Joo heti ku saan digikameran käyttööni,sähän voisit pistää paketin postissa niin räpsisin pari kuvat ja pistäisin takas..;)

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
2, 2, 4, 4, 6, 6, 8, 8. :)

Ei helvetti, mä repesin ihan täysillä :D

No joo ja ei. Tuo 2, 2, 4, 4... on sellainen puoli-inside -vitsi, jonka kaikki anaboliosastoa lukevat tietävät :)

Joo. Toi oli kyl aika hyvä :D

btw. Yritän saada kuvat ittestäni.. mulla o vaa toi paska 7650 digikamera känny tällä hetkellä mutta jos saisin kunnon kameran niin sitte.. Pitää myös kattoa löytyykö jostain ennen kuvaa!

Hienoa poijaat!

*aloittaa itse myös dieetin kohtapuolin ja ottaa "ennen" kuvat ihan juuri...sitten kuvat tänne muiden leijonien hampaisiin.*

Ja niin muuten...ei siihen digikameraa ole pakko saada, skanneritkin on keksitty, ihan paperikuvat vaan esille pojat;)

Ps. onkohan tytöillä munaa lähteä samaan leikkiin?:D

Originally posted by Mixu
:)
Bushidon(*) voimalla eteenpäin.

(*)Bushido on samurai- luokan eettinen säännöstö, joka kuvaa (kuten Koraani Islamilaisille) japanilaisen sotilasluokan elämänohjeita ja heille ominaisia hyveitä: oikeudenmukaisuutta, rohkeutta, kohteliaisuutta, vilpittömyyttä, kunniaa, lojaalisuutta ja itse-kontrollia, joita tuli jatkuvasti kehittää. Näitä ohjeita samurait toteuttivat jokapäiväisessä elämässään; aina aamulla heräämisestä illalla nukkumaanmenoon asti.

Kerroppa mistä tuosta bushidosta vois lukea enemmältikin. Ja jos löytyy hyviä linkei ni tänne vaan.:)

Viimeksi muokattu:
Prkl kun jaksaisi joskus päivittää noi kotisivunsa, laitan sinne 2003 helmikuussa uudet kuvat (edelliset helmikuussa 2002) "pitkähkön" tammikuisen dieetin jäljiltä jonka aikana on toivottavasti palanut vähän intin tuomia läskejä pois.

Jos nyt vaikka muutkin uskaltais kun ylläpidosta joku laittaa kuvaa. Tuosson Mtmm joku 5v sitten ja vuosi sitten. Paino ekassa jotain 80+, ja toisessa 115+. Pena jotain 160 ekassa, toisessa 220.
Kuten huomaatte illuusio on mielenkiintoinen kun rasvat on poissa, tuossa on olkavarressa eroa noin 7cm.

beforeafter.gif

Status
Viestiketju on suljettu.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom