Ennen - jälkeen - kuvat

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mixu
  • Aloitettu Aloitettu

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Status
Viestiketju on suljettu.
Nojoo ostin digikameran joten pistetään nyt ajankuluks kuvaa tänne... ennen -kuvaa ei oo mut kuvitelkaa tästä 15kg pois :D Tavoite ois kasvaa yhtä isoks ku Jasper Pääkkönen... :(

327935.jpg

Edit: toinen vielä...

327949.jpg

Kyllä sulla on vielä aika paljon kasvamista että saman kokoseks pääset kuin jösper pöökkönen. :D

Ennen jälkeen

Joo Jasper on nykysin ihan kauhee kaappi, oven karmit kaulassa kävelee kuvauspaikoilla!:itku:

ei huhhuh taas jasperia mollataan :}

Ajoin itseni eilen kaljuksi joten oli selvästi digikameran paikka :D Samalla tuli taltioitua nykyinen "kunto".

Rinta: 90->97
Olkavarsi: 33->34,5
Vyötärö: 78->85
Reisi: 55->61,5
Pohje: 37,5->38,5
Forkku: 27->28,5
Paino: 70,6->79,1 (valitettavasti iltapaino)

Vanhemmissa kuvissa on keltaisemman sävyinen hehkulamppu ja poseeraukset vähän hätäisiä mutta muuten on pyritty samanlaisiin olosuhteisiin.

<a href="http://koti.welho.com/tantin/kuvat" TARGET=_BLANK>Kuvat</a>

Kaikki kommentit ovat tervetulleita

Originally posted by astro

No hei , eihän pyramidejäkään rakennettu yhdessä yössä:thumbs:

Ajoin itseni eilen kaljuksi joten oli selvästi digikameran paikka :D Samalla tuli taltioitua nykyinen "kunto".

Vanhemmissa kuvissa on keltaisemman sävyinen hehkulamppu ja poseeraukset vähän hätäisiä mutta muuten on pyritty samanlaisiin olosuhteisiin.

Selevää kehitystä. Mutta missä on jalat???

Jaaha, Esport Centterin kasvatteja. Tuun joskus nykäseen hihasta :) Hiliviuskas, kattila ja elf_head treenaa myös samassa lafkassa.

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€

Paljos on tulokset noussu tässä ajassa??

Ja onks seuraavaks luvassa dieetti?:D

Originally posted by Kraftwerk n
No hei , eihän pyramidejäkään rakennettu yhdessä yössä:thumbs:

pari kuukautta vielä menee ennen ku oon pyramidin kokonen :)

Originally posted by leif perkelsson
Selevää kehitystä. Mutta missä on jalat???

ne on vielä piilossa. Jalat näyttäisi tosin olevan tosin mun vahvin osa. Mitä tuota ympärysmitat-threadiä katoin niin monella, on olkavarsi yhtä paksu kuin pohkeet (n.38cm), mulla on 4cm eroa. Samoin ne, joilla on yhtä paksut reidet, on rinta kevyesti yli metrin. Mä alan vetämään rinta-hauis-treeniä samantien :D

Originally posted by VahvaJussi
Paljos on tulokset noussu tässä ajassa??

Ja onks seuraavaks luvassa dieetti?:D

Tulokset ei ole oikeastaan noussut juurikaan koska olen puhtaasti massahakuisesti tehnyt HST:tä enkä ole vielä saanut sykliä loppuun niin että voisin lisätä sarjapainoja seuraavaan sykliin. Eli Joulukuun maksimipainoilla on HST suunniteltu.
Dieetti? Yritätkö vihjailla jotain?:D Jatkan vielä massan hakua ainakin kesälle asti. Tammikuussa intti eli joko dieettaan niin että olen kevyessä juoksu-kunnossa siihen mennessä tai sitten menen sinne hirveissä rasvoissa ja laihdun siellä. :confused:

En yritä vihjata mitään mut tos rinnan & vyötärönympärysmittojen erossa on ehkä vielä hieman hiomista mutmut....

Ei mitään dieettejä! Kauhee bulkki vaan päälle niin näyttää kesällä ihan hylkeeltä. :) Sitten vaan vedetään kauheesti roteiinia naamaan niin Markku nostaa teille auton. Massa on voimaa!

No oikeasti laittaisin kyllä ennen inttiä jonkun massakauden päälle, heittäsin HST:n pois ja treenaisin veto-työntö-jalat ohjelmalla. Intissä ei kuitenkaan pääse alokaskauden aikana kunnolla treenaamaan ja aerobista tulee reippaasti niin kyllä ne kilot siellä karisee nopeasti pois. Sitten vaan rupeaa alokaskauden jälkeen treenaamaan kunnolla.

Minnes muuten olet menossa inttiin? Toivottavasti et tykimieheksi.

Originally posted by VahvaJussi
En yritä vihjata mitään mut tos rinnan & vyötärönympärysmittojen erossa on ehkä vielä hieman hiomista mutmut....

Joo siis kyllähän mä varsin lihavassa kunnossa oon. Syinä mm. se että tästä ajasta (28.11->8.4= n. 4kk 1vk) ollut kolme kertaa kipeänä yhteensä 2kk edestä :( ja silloin oon jatkanu syömistä entiseen malliin jotta parantuisin nopeasti. Lisäksi on tullut syötyä hiilareita (pastaa, riisiä, perunaa) todella paljon. Onhan se pelottavaa kun vyötärö kasvaa nopeammin kuin rinta, saa sitä tiimalasia hakea oikein kunnolla. Kun nyt selittelyn makuun olen päässyt niin...Olen treenannut siis alaselkää, kylkiä ja vatsaa muiden lihasten tavoin maksimaalisen massan haussa HST:llä joten ihan kaikki sinne kertynyt ei ole läskiä (suurin osa varmasti on).

edit:

Originally posted by edelbrock
Ei mitään dieettejä! Kauhee bulkki vaan päälle niin näyttää kesällä ihan hylkeeltä. :) Sitten vaan vedetään kauheesti roteiinia naamaan niin Markku nostaa teille auton. Massa on voimaa!

No oikeasti laittaisin kyllä ennen inttiä jonkun massakauden päälle, heittäsin HST:n pois ja treenaisin veto-työntö-jalat ohjelmalla. Intissä ei kuitenkaan pääse alokaskauden aikana kunnolla treenaamaan ja aerobista tulee reippaasti niin kyllä ne kilot siellä karisee nopeasti pois. Sitten vaan rupeaa alokaskauden jälkeen treenaamaan kunnolla.

Minnes muuten olet menossa inttiin? Toivottavasti et tykimieheksi.

-Ikinä en oo autoa nostanu
-No nyt nostat

:lol2:

Kiitos, neuvoista. Taidankin kerätä vielä lisää massaa. Ehkä jotain hiitin tyylistä samalla kun kesällä duunimatkat fillarilla tulee kuitenkin mankeloitua.
Dragsvikiin mut suomenruotsalaisena laitettiin, en tiedä mitä siellä sitten teen mutta en tykäriksi ainakaan.

Re: KUVA SIIRRETTY

hienoa mixu!! tuosta ei ole kuin yksi suunta - ja se on ylöspäin;)

ja tomi:LoL oikein!:D

Dragsvikiin mut suomenruotsalaisena laitettiin, en tiedä mitä siellä sitten teen mutta en tykäriksi ainakaan.

Rannikkojääkäriksi !!!! Se on ainoa oikea aselaji.

Sori että menee vähän ohi aiheen...

Kehitystä on tapahtunutu oikeaan suuntaan ainakin tukkamuodissa. Se on hyvä heti näin alussa ottaa oikeas asenne tähän hommaan ja hankkiutua eroon hiuksista, normaaleista housuista ja puuhelmistä ja ostaa tilalle vyölaukku, yrjön väriset salihousut ja puolen kilon kultaketjut.

Ei mut ihan tosissaan, kehitystä näkyy kyllä selvästi myös muskeleissa.

Re: KUVA SIIRRETTY

Originally posted by Mixu
Annie & muut tuskastuneet:
Kuva siirretty nyt palvelimelle, missä se toimii aina.

Kraftwerk n:
Samurain etiikka ja japanilaisuuden tulkinnat

Edit: Niin joo ja lisää toisten kuvia - esitelkää ja ihastuttakaa!

Mulla on tällänen thredi mennyt ihan ohi,parempi myöhään kun ei milloinkaan : ) Mixu, hienoon kuntoon olet itsesi pinnistänyt.
:thumbs: suomalaista sisua parhaimmillaan. Tuo jälkeen kuvahan on lähes vuoden vanha, Mikä on nykytilanne?

terkuin : - T.G -

Status
Viestiketju on suljettu.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom