Englanti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja joq
  • Aloitettu Aloitettu

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%

joq

Elikkä kysymys koskee lisäravinteiden tilaamista Englannista.

Eli jos tilaan proteiineja, prohormoneja sekä vitamiineja Englannista, tulevatko ne perille asti vai jäävätkö tulliin?

Kiitos vastauksista jo etukäteen :worship:

Vitamiinit taitavat jäädä tulliin mutta proteiinit tulee, Prohormoonit jäävät melko varmaan myös tulliin(?)
Prohormooneilla et tee mitään pelkkää rahastusta. tilaile vaan pakkikselta :)

Juu, olen kyllä pakkikselta tilaillut ja aion jatkossakin tilata. :haart: prolab

Mut eikös näissä "toisen sukupolven" prohormoneissa kuten esim 1-ad, pitäis
olla jotain tehoa? Ainakin tälläiselle muuten natikalle..

Eli jos tilaan samasta paikasta protskuja,vitamiineja ja prohormoneja niin tullin pojat avaavat paketin ja ottavat vitamiinit ja prohorkat pois? :(

joq sanoi:
Juu, olen kyllä pakkikselta tilaillut ja aion jatkossakin tilata. :haart: prolab

Mut eikös näissä "toisen sukupolven" prohormoneissa kuten esim 1-ad, pitäis
olla jotain tehoa? Ainakin tälläiselle muuten natikalle..

Eli jos tilaan samasta paikasta protskuja,vitamiineja ja prohormoneja niin tullin pojat avaavat paketin ja ottavat vitamiinit ja prohorkat pois? :(
Niinpä siinä taitaa käydä, ja ei ole näissä toisen eikä kolmannen eikä neljännenkään sukupuolen prohormooneissa mitään tehoa edes natikalle. :whip:

Hankihan kunnon palautusjuoma (prolab) kreatiinia, training paks ja joku yö protsku niin niillä pärjää pitkälle.

Muuta ei natikka tartte :kippis1:

Juu, kreatiinia ja palautumisjuomaa olen käyttänyt jo vuosia. Nyt viimeiset kuukaudet menny prolabin pure whey:stä ja n-largesta tehdyllä omalla hässäkällä.

Kiitos vinkeistä, tulevat aina tarpeen :kippis1:

joq sanoi:
Elikkä kysymys koskee lisäravinteiden tilaamista Englannista.

Eli jos tilaan proteiineja, prohormoneja sekä vitamiineja Englannista, tulevatko ne perille asti vai jäävätkö tulliin?

Kiitos vastauksista jo etukäteen :worship:

Toisin kuin tuossa aikaisemmin väitettiin todennäköisyys sille, että tulli avaisi lähetyksesi on aika pieni. Tämä siksi, että että Englantihan on EU:n jäsenmaa ja tämän vuoksi tulli ei valvo sieltä tulevia lähetyksiä kuin korkeintaan pistokokeilla. Toisaalta, jos näin huonosti kuitenkin kävisi on tilaaja silloin noiden prohormonien osalta syyllistynyt Suomen lakien mukaan ainakin lievään dopingrikokseen ja sakkoahan siitä tulee. Eli onko vaivan arvoista?

Itse tilaan tällä hetkellä kaikki tarvitsemani lisäravinteet Englannista ja hinnat ovat huomattavasti edullisempia kuin Suomessa. Esim. tällläkin palstalla hyvälaatuiseksi väitetty PureWhey n. 40€ kaikkine kuluineen kotiin kuljetettuna.

Lisäksi valikoimassa on mistä valita, n. 80 eri valmistajaa yli 1000 erilaista tuotetta, vaikkakin suuri osa erilaisia luontaistuotteita. Valmistajien joukosta löytyvät kuitenkin mm. Twinlab, ProLab, MuscleTech, EAS, Dymatize, Weider, SAN jne. Eli jos haluaa säästää lisäravinteiden hinnoissa niin se onnistuu jos vain viitsii nähdä hieman vaivaa.

Kiitos, siinhän tuli faktaa paljon kerralla :thumbs:

Mitenkäs on tuon maksamisen laita? Onko visa electron kelvollinen luottokortiksi tilattaessa, kun en valitettavasti muuta omista :(

99 sanoi:
Toisin kuin tuossa aikaisemmin väitettiin todennäköisyys sille, että tulli avaisi lähetyksesi on aika pieni. Tämä siksi, että että Englantihan on EU:n jäsenmaa ja tämän vuoksi tulli ei valvo sieltä tulevia lähetyksiä kuin korkeintaan pistokokeilla. Toisaalta, jos näin huonosti kuitenkin kävisi on tilaaja silloin noiden prohormonien osalta syyllistynyt Suomen lakien mukaan ainakin lievään dopingrikokseen ja sakkoahan siitä tulee. Eli onko vaivan arvoista?

Itse tilaan tällä hetkellä kaikki tarvitsemani lisäravinteet Englannista ja hinnat ovat huomattavasti edullisempia kuin Suomessa. Esim. tällläkin palstalla hyvälaatuiseksi väitetty PureWhey n. 40€ kaikkine kuluineen kotiin kuljetettuna.

Lisäksi valikoimassa on mistä valita, n. 80 eri valmistajaa yli 1000 erilaista tuotetta, vaikkakin suuri osa erilaisia luontaistuotteita. Valmistajien joukosta löytyvät kuitenkin mm. Twinlab, ProLab, MuscleTech, EAS, Dymatize, Weider, SAN jne. Eli jos haluaa säästää lisäravinteiden hinnoissa niin se onnistuu jos vain viitsii nähdä hieman vaivaa.

Kuulostaa hyvältä. Voitko mailata minulle kontaktisi yhteystiedot, koska saat Prolabiakin näköjään Englannista melkein halvemmalla kuin Pakkotoisto Oy (kun tuossa kerran jo oli rahtikin mukana), vaikka Pakkis ostaa tuotteet suoraan viralliselta Euroopan jakelijalta? Normaalisti Pure Whey maksaa Englannissa vähittäismyynnissä rapian vaille 59 euroa, joten saat tavaran yli 30 prosenttia halvemmalla kuin ovh.

Ole ystävällinen ja laita minulle tiedot osoitteeseen jouni.virtamo@kolumbus.fi.

joq sanoi:
Kiitos, siinhän tuli faktaa paljon kerralla :thumbs:

Mitenkäs on tuon maksamisen laita? Onko visa electron kelvollinen luottokortiksi tilattaessa, kun en valitettavasti muuta omista :(

Itse olen maksanut kaikki ostokset Visalla, eli luulenpa että pitää olla oikea luottokortti.

EU:n sisältä tulevia lähetyksiä ei pääsääntöisesti tarkasteta. Joskus on Englannista tullut paketti mennyt tulliin, Hollannista tulevat ei koskaan.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Jouni Virtamo sanoi:
Kuulostaa hyvältä. Voitko mailata minulle kontaktisi yhteystiedot, koska saat Prolabiakin näköjään Englannista melkein halvemmalla kuin Pakkotoisto Oy (kun tuossa kerran jo oli rahtikin mukana), vaikka Pakkis ostaa tuotteet suoraan viralliselta Euroopan jakelijalta? Normaalisti Pure Whey maksaa Englannissa vähittäismyynnissä rapian vaille 59 euroa, joten saat tavaran yli 30 prosenttia halvemmalla kuin ovh.

Ole ystävällinen ja laita minulle tiedot osoitteeseen jouni.virtamo@kolumbus.fi.

Aika halvalta kuulostaa. Pienen etsinnän jälkeen minusta näytti siltä, että Pure Whey 5lb maksaa useimmissa brittien nettikaupoissa 31.99 £ + rahti päälle.

Mike sanoi:
http://www.prolab.co.uk/productview.asp?id=Protein

Onkohan mennyt 99,9:lla jauhot ja eurot sekaisin puntien kanssa?

Ei ole ainakaan ihan täysin. Jostain syystä valmistajien omissa nettikaupoissa myydään huomattavasti kallimmalla kuin tavallisten vähittäismyyjien. En tiedä onko noin muuallakin, mutta ainakin Englannissa.

Vertailun vuoksi:

http://www.clfshop.com/product.asp?ms=&dept_id=161&sku=1793&nav=brand

http://www.monstersupplements.com/prolab.htm

http://www.affordablesupplements.co.uk/ns/products/detail.asp?prodid=364

Vaikka ei nuo ole lähelläkään sitä 40 euroa...

rafael30 sanoi:
Tuossa joku puhui yöproteiinista, niin sanokaas nyt joku fiksu samalla, että mitä eroa niissä on perusheraan?

Yöproteiini on hienompi (= myyvämpi) ilmaisu hitaasti imeytyvälle proteiinille. Näitä ovat maito-, kananmuna-, ja soijaproteiini ja/tai boista kaikista tehdyt sekoitukset.

Ideana on se että kun proteiini imeytyy hitaasti, niin lihas saa rakennusainetta koko yön ajaksi. Hera taas imeytyy em. laatuja huomattavasti nopeammin.

Nitsku sanoi:

Jos tähän kerran saa poikkeuksellisesti postittaa näitä linkkejä...

Monissa kaupoissa annetaan jäsenalennusta tai määräalennusta, jolloin 40 e / purkki on ihan mahdollista. Esim. http://www.workoutworld.uk.com tiputtaa yli 350 punnan tilauksesta 35 %, jolloin Pure Wheyn hinnaksi jää 25,99 £ eli 38,55 euroa / kpl, ja kun postimaksuksi luvataan yhteensä 15 £, yhden purkin loppuhinnaksi tulisi melko tasan tuo 40 e. Tämä hinta kuitenkin edellyttää huomattavan suurta tilausta.

On toki mahdollista, että Euroopasta löytyy halvempiakin nettikauppoja, mutta kaiken kaikkiaan kuitenkin uskon, että on edullisinta tilata suoraan USAsta.

Mike sanoi:
http://www.prolab.co.uk/productview.asp?id=Protein

Onkohan mennyt 99,9:lla jauhot ja eurot sekaisin puntien kanssa?

No ei nyt kuitenkaan. Tuo hinta on laskettu vielä ehkä jonkun verran yläkanttiin. Hinnan mahdollistaa normaalia suuremmat kimppatilaukset ja se, että näin saan tilattua tavaraa ns. "tukkuhintaan" jolloin tuosta "normaalista" hinnasta 31.99£ voi laskea sen verran pois, että hinnaksi jää 37-40€/prk tilausmäärästä riippuen.

Tämän hetkinen halvin hinta PureWheylle, minkä olen löytänyt, oli USA:ssa olevasta nettikaupasta (tarjouksessa 19,95$/16,00€ 2.3 kg:n purkki). USAsta tilatessa on kuitenkin aina olemassa riski, että tulli ottaa tavarat tarkastukseen ja sieltä löytyy jotain Suomessa kiellettyä. Näin on ainakin joskus historiassa käynyt Optimumin 100% Wheyn kanssa (Suomessa kielletty makeutusaine). Jos näin käy tavaraa ei joko saa Suomeen tai ainakin se maksaa 300-500€:n verran lisää(kokemusta on).

99 sanoi:
. Näin on ainakin joskus historiassa käynyt Optimumin 100% Wheyn kanssa (Suomessa kielletty makeutusaine).

Paskapuhetta.

Tätä proteiinia sattumoisin myydään suomalaisissa kaupoissa. :)

Niin Pakkis Oy:kin vois antaa paljousalennuksia, kun ostaa riittävän ison läjän. Silloin vois tuota tinkauksen alla ollutta protskua saada suomestakin edullisemmin. Pakkiksen myynti ja sitä kautta ostot kasvais ja voittoakin jäis. Virtamo sanoi tuossa, että 99,9 saa melkeen pakkista halvemmalla pure wheytä, eli pakkis saa kuitenkin tuotakin hintaa halvemmalla. Myyntimäärien kasvaessa katettakin jäisi riittävästi, vaikka purkkikohtainen kate olisikin pienempi. Liiketoiminta pyörii euroilla, eikä prosenteilla.

Suositut

Back
Ylös Bottom