vokot
asiallista keskustelua, Onely
Tekniikan Maailma
tekniikanmaailma.fi
Pari aivopierua tuli
noli kyllä niin naurettavan helppo, että jokainen kunti kehänkolmosen ulkopuolelta tietää kaikki
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tekniikan Maailma
tekniikanmaailma.fi
Pari aivopierua tuli
Sattuneesta syystä pidän tukan lyhyenä. Hikoiluttaa niin pirusti.
Ai että olisi rentouttavaa kuunnella, kyllä tuossa mieli lepäisi. Kannatan.No jos teenkin sellaisen ASMR version, missä supisen Siitoimesta korvan juureen ja rapsuttelen mikkiä?
Tekniikan Maailma
tekniikanmaailma.fi
Saataisiin se Maxikin takaisin.
Koko kaupunki on samassa tilanteessa. Keskustassa oli eilen yritetty hiekottaa, täällä Sylvin naapurustossa ei missään jalkakäytävillä. Ehkä tänään on tännekin asti ehditty. Tai ehkä vielä tuumaillaan, josko jotain tarttis tehdä.^no johan ny on vaikeaksi menny. Pitäis sitä pihaa hieman myös hiekoittaa.
Tekniikan Maailma
tekniikanmaailma.fi
Pari aivopierua tuli
Kamalilla leggareilla, hmmm... hieman kyllä epäilen. Masokismista tulikin Mieleeni, että mulla olisi kyllä myös yhdet uudet minulle huonosti istuvat entiset MIESten housut, nykyään MINUN*. Riitelin internetissä sanomatta kenellekään sanaakaan, niin siinä tuli vihakauppoja tehtyä.
*lahkeet ovat sentään sopivan pituiset meikäkääbikille, mutta miten MIESoletetuilla voi olla niin kapea lantio ja vyötärökin matalalla. Normaalivyötäröisistä pöksyistä tulee lantiohousut housuissa olijaa vaihtamalla.
Neljä oikein!
Kaikki pelkkiä arvauksia. En ollut ikinä tuommoisia nähnytkään
taas noin paljon höpinää jonka olisi voinut kuitata yhtellä tai kahtella,kolmella näyttävällä valokuvalla
MaximumPercules...
Herrasiunaa mitä kysymyksiä, ei ollut yhtään sellaista osaa jota en olisi joskus käsissäni pidellyt.Neljä oikein!
Kaikki pelkkiä arvauksia. En ollut ikinä tuommoisia nähnytkään