Englanti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja joq
  • Aloitettu Aloitettu

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Ehkä kuitenkaan pakkiksella ei vielä riitä varaa tilata jumbo määriä kerralla?
sitten myöhemmin kun bisness alkaa kukoistamaan niin mekin pääsemme nauttimaan vieläkin alemmista hinnoista? :)

Kime76 sanoi:
Niin Pakkis Oy:kin vois antaa paljousalennuksia, kun ostaa riittävän ison läjän. Silloin vois tuota tinkauksen alla ollutta protskua saada suomestakin edullisemmin. Pakkiksen myynti ja sitä kautta ostot kasvais ja voittoakin jäis. Virtamo sanoi tuossa, että 99,9 saa melkeen pakkista halvemmalla pure wheytä, eli pakkis saa kuitenkin tuotakin hintaa halvemmalla. Myyntimäärien kasvaessa katettakin jäisi riittävästi, vaikka purkkikohtainen kate olisikin pienempi. Liiketoiminta pyörii euroilla, eikä prosenteilla.

Eiköhän tässä ole katteet laitettu kohdalleen ja voin vakuuttaa että ne ovat niin asiakasystävällisiä kuin olla voi, jos tästä vielä tiputtaa, niin ei ole enää bisnestä.

Mikä muuten on riittävän iso läjä? 2000€? 4000€?

99 sanoi:
USAsta tilatessa on kuitenkin aina olemassa riski, että tulli ottaa tavarat tarkastukseen ja sieltä löytyy jotain Suomessa kiellettyä. Näin on ainakin joskus historiassa käynyt Optimumin 100% Wheyn kanssa (Suomessa kielletty makeutusaine). Jos näin käy tavaraa ei joko saa Suomeen tai ainakin se maksaa 300-500€:n verran lisää(kokemusta on).

Jos mennään täysin lakien mukaan, niin USA:sta tilaaminen on aikamoista säätämistä. Kyselin tullihallituksesta meilitse niistä patukoiden ja ateriankorvikkeiden tilaamisesta ja sain jumalattoman luettelon erilaisia säädöksiä joiden mukaan pitää mennä. Eli pitää maksaa jotain sokeriveroa , maataloustuotteiden veroa, alvia, tullia jne, jne...

Hieman kyllä epäilen viitsiikö tavallinen tullimies alkaa laskemaan paljonko jossain patukassa on sokeria grammoina, paljonko koko laatikossa, paljonko niistä kymmenistä tai sadoista grammoista maksetaan veroa, jota yleensä peritään jokaiselta sadalta kilolta....

Nitsku sanoi:
Hieman kyllä epäilen viitsiikö tavallinen tullimies alkaa laskemaan paljonko jossain patukassa on sokeria grammoina, paljonko koko laatikossa, paljonko niistä kymmenistä tai sadoista grammoista maksetaan veroa, jota yleensä peritään jokaiselta sadalta kilolta....

Voin kokemuksesta sanoa, että kyllä tullimies voi. Olen tilannut USA:sta kavereiden kanssa energiapatukoita. Eka kerralla tulli tarkasti patukoiden lainmukaisuuden, lasku n. 500€. Toisen kerran tilattiin samasta paikasta samoja patukoita, mutta erehdyttiin ottamaan pari uutta makua. Seuraus: uudet maut tarkastukseen ja taas laskua 500€. Kaiken lisäksi kaikki mitä tullilaboratorio tarkasti oli se oliko patukoissa geenimanipuloitua soijaa (= itse piru EU:ssa).

Mitä tulee tuotesisältöön niin tullattaessa olisi pitänyt tietää patukan sisältö milligramman perusteella oikein, jotta olisi osattu laskea kaikki tullit oikein. Kaiken kaikkiaan yhden lastin tullaamiseen meni aikaa yhden työpäivän verran.

99 sanoi:
Voin kokemuksesta sanoa, että kyllä tullimies voi. Olen tilannut USA:sta kavereiden kanssa energiapatukoita. Eka kerralla tulli tarkasti patukoiden lainmukaisuuden, lasku n. 500€. Toisen kerran tilattiin samasta paikasta samoja patukoita, mutta erehdyttiin ottamaan pari uutta makua. Seuraus: uudet maut tarkastukseen ja taas laskua 500€. Kaiken lisäksi kaikki mitä tullilaboratorio tarkasti oli se oliko patukoissa geenimanipuloitua soijaa (= itse piru EU:ssa).

Mitä tulee tuotesisältöön niin tullattaessa olisi pitänyt tietää patukan sisältö milligramman perusteella oikein, jotta olisi osattu laskea kaikki tullit oikein. Kaiken kaikkiaan yhden lastin tullaamiseen meni aikaa yhden työpäivän verran.

Eikö kannattais tehdä asiat paljon mutkattomammin ja tilata Suomesta? Muutaman euron tähden kauhea show.

Pure wheytä saa halvimmalla Kosovosta, kaveri toi mulle reilulla 20 eurolla. Osti jenkeiltä paikanpäältä. Vahva euro on tässä mielessä hyvä.

Ja vielä halvemmalla saa, kun ostaa sinne kerrostaloyksiöön oman lehmän ja tekee proteiinin itse. Määkään en käy enää elokuvissa, miksi maksaa jenkeille kun voi itse kuvata samanlaista roskaa puukameralla villalangalle?

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom