Itselläni ei ole lähtökohtaisesti mitään sanottavaa tähän trediin, koska en pidä kotinani mitään fyysistä paikkaa, enkä ole kiinnostunut tulevien sukupolvien hyvinvoinnista (vielä
). Linkin kautta tulin tähän tuolta parhaat postaukset-tredistä ja luin strappiksen viestit ja vastaukset niihin. Ja ihan pyyteettömästi en tahtonut loukata, vaan tuoda esiin asian mikä sai minut nauramaan ääneen, ja se oli mielikuva vastaajista.
Itsensä nostamisella tarkoitin sitä että tähtityttö vihjasi strappadon olevan jotenkin jälkeenjäänyt tai ignorantti , vaikka hänen vastauksensa oli humoristinen ja provosoiva, sellainen mihin ei kannattaisi edes vastata. Norpanviiksistä tehty kyykkypuku ja siitä suuttuminen on yhdessä mielestäni mainio huumoripläjäys. Toki molemmat vastaajat olivat aiemmasta keskustelusta tuohduksissaan ja ottivat asian vittuiluna, mitä se ehkä olikin, en tiedä, minä vain nauran.
Luonnonsuojelua vastaan minulla ei ole mitään, sehän on hieno asia. Turkistarhaustakaan vastaan minulla ei ole mitään, sekin on ihan hieno asia, vaatetta ja työpaikkoja. Itse en kumpaakaan asiaa aja, toki laitan nimen anomukseen jos näen, ja vastaavasti kurmotan tarpeen tullen ituhippiä joka toisen autoa turmelee.
Ja dragon ja tähtityttö ym. luontoihmiset: En koittanut saada teitä mitenkään huonoon valoon, enkä varsinkaan ajatellut noin miten dragon kirjoitti. Lämmittäisi kovasti mieltä jos maailma olisi joskus ekologisesti tasapainossa, minä vain en halua tehdä mitään sen eteen. Luonto on liian heikko käännyttääkseen meidät oikealle polulle, ja ihmiset taas liian likaisia ansaitakseen olla luonnon kanssa tekemisissä.