HYVÄT NAISET JA HERRAT, TÄSSÄ TÄYDELLINEN ESIMERKKI HUONOSTA ASIAKKAASTA JOKA EI OIKEASTI TAJUA.
Osaatko sä naksu yhtään arvioida kuinka jumalattoman usein tuo sama juttu tulee poken eteen? Onko sulla mitään havaintoa? Eli poken siis pitäisi riskeerata oma duuninsta sun takia? Pitäisi päästää sisään sen pussin kanssa edes kahdeksi minuutiksi? Kerro yksikin hyvä syy miksi? Itse olen lukemattomia kertoja hakenut baarista "olen vain 2 min sisällä" tyypit jotka löytyvätkin sitten pöydästä tuopin kanssa. Ootas kun sitten siellä pussissa sattuukin olemaan kossupullo, siellä sitten asiakas litkii omasta pullosta ja jos vielä sattuu tarkastajat paikalle, niin se on varoitus baarille ja mahd kenkää pokelle. Ja tämä kaikki vain sen yhden takia, jolla ei löytynyt sitä hikistä 3€ narikkarahaa ja poke hyvää hyvyyttään tämän sisään päästi. Ihan tosissaan, naksu, onko susta siis ihan oikeutettua haistattaa vitut tuon asian takia? Mieti sitä, että ainoa mitä sä kykenit tekemään tilanteessa, oli vitun haistattaminen, huusit varmaan vielä että "tapan sut". Sitten ihmettelet täällä että olipas paska poke, kato hei kaveri peiliin ja opettele tapoja.