Elääkö poken palkalla oikeesti?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Hannibalin kirjoituksessa oli muuten paljon tottakin.. ja helvetin viihdyttävä pätkä kaiken kaikkiaan :) :5:

Mike sanoi:
Ja joku ihan oikeasti vielä uskoo tuon?
Joo, joskus tuntuu että tää porukka on pikkasen liian sinisilmästä täällä.

LOL, tehdäänkö ketju missä väitetään että ulkona nähty vaaleanpunainen norsu, sanotaan sitten että sillä on silminnäkijöitä ja oli jopa uutisissa. Herää nyt Kilkenny unestas, vaikka sä kuin haluaisit että tuo olisi totta, niin not gonna happen, tuommoisia miehiä ei ovella voi olla, joku 13v apina vain rutkuttaa kun ei sattunut pääsemään baariin.

neutraali sanoi:
Siis mitä nuo postaukset vielä todistaa.

No eihän nuo postaukset mitään todistakaan, mutta eiköhän tuleva oikeuden päätös tule todistamaan jotain....

Täytyy palailla tähän sitten kunhan tuo päätös on saatu aikaiseksi.

Mike sanoi:
LOL, tehdäänkö ketju missä väitetään että ulkona nähty vaaleanpunainen norsu, sanotaan sitten että sillä on silminnäkijöitä ja oli jopa uutisissa. Herää nyt Kilkenny unestas, vaikka sä kuin haluaisit että tuo olisi totta, niin not gonna happen, tuommoisia miehiä ei ovella voi olla, joku 13v apina vain rutkuttaa kun ei sattunut pääsemään baariin.
Niin ja vittuili vitutuksessaan myös vastaantulijoille kun lähti baarista ja sai siinä sivussa päähän ja hampaat lähti suusta niin se on poken vika se :jahas:

Hannibal: Mulle SÄ olet Viidakon Kuningas. Ja mä olen Jane. Mä oon puun latvassa. Meidän pienessä bambumajassa. Mä keitän sulle mangosoppaa kädet kyynärpäitä myöten mangossa. Pienen pienessä mekossa. Ja ajattelen sua. Mä hymyilen. Mä kuulen, miten liaani sanoo "suih". Sä heilahdat siitä oviaukosta. Se pieni cheetahin nahkainen kolmio, mikä peittää sun miehuutesi heilahtaa. Aika pysähtyy. Aika pysähtyy, ja mä olen onnellinen. Ja mä kysyn ääni kiihkosta väristen: "Ketä Tarzan oi ketä, ketä sä tänään vedit pataan?"
"Arvaa?" Sä vastaat, ja sun harmaissa silmissä karehtii nauru.

- Leijonaa?
- Ei
- Pantteria?
- Ei
- Apinaa?
- Ei
- Marsua
- Ei

"Eeeeeeek! Kulta, sä ooot ihan kaaaamaaalaaa...mä en tajuu, mitä sä näät mussa?"
Ja sinne me jäädään, bambumajaan kahdestaan. Lihan ja veren värinen kuu halkaisee taivaan. Kaskaat lopettaa sirittämisen. Ja mun pimppi on ihan kostea. :5:

ringside sanoi:
Hannibal: Ja sinne me jäädään, bambumajaan kahdestaan. Lihan ja veren värinen kuu halkaisee taivaan. Kaskaat lopettaa sirittämisen. Ja mun pimppi on ihan kostea. :5:

Askel askeleelta lähemmäksi Palsaa Rinkku. Tätä transformaatiota on äärimmäisen mielenkiintoista seurata. Seuraavaksi jätät vain noi turhat statistit pois sun fantasioista. Keskityt vain itseesi, niin olet lähempänä tavoitettasi kuin uskoisitkaan.

:thumbs:

Hannibal :rock: !

Hitto kun olis itsellänikin aikaa istua kaiket päivät koneen äärellä keksimässä hyviä juttuja niinkuin Hannibal. On se niin väärin, kun elämääni kuuluu muutakin kuin pakkotoisto. Anna anteeksi Mike. Aikaani kyllä täälläkin vietän, välillä tuntuu että liikaakin, moni muukin voi olla samaa mieltä tilanteestani. Mutta ei auta. On tehtävä töitä, käytävä treenaamassa ja vietettävä sosiaalista elämää ilman internettiä.

Enivei, juttu oli aivan hervoton. Oikeesti! Mieltäni jäi vain kaivelemaan yksi asia. Mitä SINÄ Hannibal teit tuon Suomen Ytimen Kuninkaan, Kalen luona? Olitte siellä ihan kahdestaan... Ainiin, Kalehan sijoittaa laatuun ja katsoo sua syvälle silmiin... :D

Hannibal, mitä Suomi on menettänyt, kun et ole (ainakaan toistaiseksi) ruvennut kirjailijaksi? Jäämme innolla odottamaan ensimmäistä kirjaasi... :thumbs:

Ringside: unohtui mainita, että erityiskiitokset sullekin: inspiraatiosta ja siitä, että lainasin surutta ja luvatta. Vaihdatko aivoja mun kanssa, saat välirahana paljon jotain kivaa?

Poser: olet varmasti oikeasti kivampi kaveri kuin mitä esität. Ihan niinku minäkin. Ai mitä mä tein Kalen luona kahdestaan...? Ai meinaaks että oltais niinku ns. "niitä" miehiä...? Pfffffftttt... Ai että oltiin vai ns. "sillai"... Voi juma... Hom... Hom... Hom... Kääk, emmä uskalla sanoo, pfffffftttttt... Toivottavasti äiti ei nää mitä mää kirjotan tänne pakkikselle...

Hannibal sanoi:
Poser: olet varmasti oikeasti kivampi kaveri kuin mitä esität.
Ei pidä paikkaansa!

Liitteet

• tallinator.jpg
    tallinator.jpg
    32,8 KB · Katsottu: 769
neutraali sanoi:
Todennäköisesti :anssi: tai ainakin liioiteltu oikein kunnolla.

Niin, pari vuotta sitten aivan Helsingin keskustassa hakkasivat isot raavaat portsarit ympäripäissään olleen, rauhallisen kukkakepin kokoisen tutun niin, että oli silmät olivat mustat, korvasta valui verta etc.
Ikävä kyllä tuollaista tapahtuu.

Mike sanoi:

Jospa Moderaattori heräisi unestaan:

Originally posted by jko 20.12.2003, otsikkolla "hyvää julkisuutta":

Hyvää julkisuutta..

--------------------------------------------------------------------------------

Iltasanomat uutisoi tänään näin:
Kaksi tunnetun turkulaisen ravintolan järj.miestä on tuomittu vankeusrangaistuksii asiakkaiden pahoinpitelystä.
Kovimman tuomion sai "ultimate-fighting"
lajissa kansainvälisesti menestynyt 31-vuotias
turkulaismies. 31-vuotias on voittanut lajissa kerran suomen mestaruuden ja ollut kaksi kertaa PM hopealla.Mies tuomittiin seitsemästä pahoinpitelystä 1v ja 8kk ehdottomaan vankeuteen.Miestä ei ole ennen vangittu rikoksesta.

ringside sanoi:
Jospa Moderaattori heräisi unestaan:

Originally posted by jko 20.12.2003, otsikkolla "hyvää julkisuutta":

Hyvää julkisuutta..

--------------------------------------------------------------------------------

Iltasanomat uutisoi tänään näin:
Kaksi tunnetun turkulaisen ravintolan järj.miestä on tuomittu vankeusrangaistuksii asiakkaiden pahoinpitelystä.
Kovimman tuomion sai "ultimate-fighting"
lajissa kansainvälisesti menestynyt 31-vuotias
turkulaismies. 31-vuotias on voittanut lajissa kerran suomen mestaruuden ja ollut kaksi kertaa PM hopealla.Mies tuomittiin seitsemästä pahoinpitelystä 1v ja 8kk ehdottomaan vankeuteen.Miestä ei ole ennen vangittu rikoksesta.
Ja tämäkö nyt sitten on sama tapaus?

ringside sanoi:
Mies tuomittiin seitsemästä pahoinpitelystä 1v ja 8kk ehdottomaan vankeuteen.Miestä ei ole ennen vangittu rikoksesta.

:offtopic: Äkkiseltään kuulostaa aika paljolta ensikertalaiselle, siis verrattuna yleiseen oikeuskäytäntöön. Pitäisikö ton "vangittu" muuten olla "tuomittu"?

Niin ja mitä tulee tuohon pääsylippuun ja narikkaan niin itse ole perustellut asian asiakkaille niin että eteispalvelumaksuun kuuluu nimensä mukaisten eteispalvelujen lisäksi palvelu jolla taataan turvallinen ja häiriötön ravintolailta (tipin koosta huolimatta) ja siksi se on maksettava vaikka ei takkia olisikaan. Eli narikkapalvelu on vain yksi osa sitä eteispalvelumaksua.

Mike sanoi:
Ja tämäkö nyt sitten on sama tapaus?

Vaikka ei olisi, niin miten tuollaisia miehiä voi olla ovella? Vai onko tässäkin (niin kuin aina) kyseessä katkerien 13 w räkänokkien aiheeton kosto portsareita (ammateista jaloin) kohtaan?

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom