eikö jengi uskalla treenata ilman lisäravinteita

Originally posted by Tomi
Et sohaissut arkaan paikkaan. Tuot vain asian aika huvittavalla tavalla esille. Luuletko tosiaan että koko Pakkiksen ylläpito käytti ennen Lisäravinnepalvelun mukaan tuloa esim. jotain Evolutionin protskuja (jotka ovat varmasti helvetin hyviä jauhoja, btw.) ja sitten LRP:n myötä "myimme sielumme" FASTille? Katsos kummaa, kun itse olen käyttänyt Fastin pölyjä viimeisen 5 vuotta, kun Roinaforum ja Pakkotoisto ei ollut vielä edes pieni pilke silmäkulmassa.

Ei hän mitään tuollaista luule. Ymmärsit asian (tahallaan?) väärin. Sulla on aina tapana laittaa liioiteltuja ajatuksia puhujan suuhun, ymmärtää tahallaan väärin, tarttua epäolennaisuuksiin ja muutenkin alittaa rima aina kun tuosta pakkiksen modien lisäravinnemielipiteestä puhutaan. söörtsätköön ken jaksaa ja huomaa saman asian.

Muuten erittäin fiksua miestä kunnioittaen,
-K

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Originally posted by kiewi
Ei hän mitään tuollaista luule. Ymmärsit asian (tahallaan?) väärin.

Kuinka paljon tämä qwerin kommentti jättää tulkinnanvaraa?
Originally posted by qwer
ja tämä toinen porukka joilla on oma lehmä ojassa lisäravinnebusineksessa. Vilkaiskaapas mitä lukee pakkotoiston sivujen ylälaidassa sponsored by ..... elikkä täältä löytynee perustelut ylläpidon asenteisiin lisäravinteista. ;) ymmärrän kyllä.

Hienoahan on että nämä höynäytettävät rahoittavat osaltaan näittenkin sivujen ylläpitoa KIITOS siitä teille.

Mainonta näköjään puree naisiin tehokkaammin kuin miehiin. Tämän huiman muutaman henkilön otannan perusteella.

Itse olen tästä lisäravinnejutusta samaa mieltä esim. Hulkin ja Sakkeuksen kanssa.

Ok. Nyt muutama asia selväksi:

- pakkotoistolaiset saavat halutessaan käyttää tai olla käyttämättä lisäravinteita. Se on jokaisen oma valinta.
- pakkotoistolaiset saavat keskustella vapaasti eri merkkisistä lisäravinteista
- mikäli pakkotoistolainen haluaa käyttää lisäravinteita, ei hänen ole pakko käyttää Fastin tuotteita. Muut valmistajat tekevät myös hyviä tuotteita.
- mikäli pakkotoistolainen kuitenkin päättää käyttää Fastin tuotteita, ei hänen ole pakko tilata niitä Lisäravinnepalvelun kautta
- mikäli pakkotoistolainen päättää kuitenkin tilata niitä Lisäravinnepalvelun kautta, se on hänen oma valinta. Kuten sanottu aiemmin - oma valinta on myös olla tilaamatta tai syödä "oikeaa ruokaa" lisäravinteiden tilalla. Ketään ei tähän pakoteta, eikä Peikko Vallinin alttarilla uhrata härkiä tai kisakireitä neitsyitä.

Originally posted by XairaX
Nyt en käytä, koska pidän ihan jees-vaihtoehtona pitää välillä taukoakin noiden jauhojen käytössä.
Tuosta nyt saattaa saada sellaisen käsityksen että että jauhot ovat mielestäsi lääkkeisiin verrattavia taikajauhoja. Pidätkö jees-vaihtoehtona pitää taukoa normaalista ruuasta?

Hohhoijaa, kun nyt kaikki ymmärtäisi ottaa tasapainoisen näkemyksen noihin lisäravinteisiin. Joissain tapauksissa on ne ovat vaan kätevämpiä ja halvempia ruuankorvikkeita. Ja vielä kun nämä jauhoihin-en-koske -äijät kertoisivat jonkun vaihtoehdon palautumisjuomalle.

pakkotoistolaiset saavat

Nuo olivat luultavasti kaikkien tiedossa. Kerropa vielä mitä pakkotoistolaiset eivät saa täällä tehdä (ja miksi, joku halunnee senkin tietää), jos keskitytään eri valmistajien ja myyjien lisäravinteisiin.

Vähän asian ohi mutta oletteko te lisäravinteiden vastustajat sitä mieltä että täällä ei saisi mainostaa?
Mistä ihmeestä te luulette rahan tämän saitin ylläpitämiseen tulevan? Modien taskusta? :rolleyes:

Ottakaa nyt järki käteen! prkl
Kaikki maksaa ja ei vähimmässä määrin modien aika.

Kun täällä on yli 5000 käyttäjää joille tämä palavelu näyttää kelpaavan.

Itse olen hyvilläni ettei tästä tarvitse maksaa vaan sen tekee LRP.

Jottei menisi ihan topikin ohi niin joo käytän protskua,palauttavaa juomaa ja kreatiinia. Ja kyllä ne ovat fastin tuotteita ja ei ne ei ole ostettu LRP:sta.

Kaikki kunnia pakkotoiston ylläpidolle!

Originally posted by Jortsu
Tuosta nyt saattaa saada sellaisen käsityksen että että jauhot ovat mielestäsi lääkkeisiin verrattavia taikajauhoja. Pidätkö jees-vaihtoehtona pitää taukoa normaalista ruuasta?

Mitäpä jos Xairax tarkkoittikin että hän vaikkapa pyrkii tehostamaan lisäravinteilla tietynlaista treeniputkea ja välillä sitten jättämään lisäravinteet pois kun kropalta ei haeta samanlaista esim. palautumista, kuin vaikka kovemmalla jaksolla.

Kuitenkin tämä näyttää menevän taas tähän juupas eipäs saapas keskusteluun. Ihan saatanan sama mitä jauhoa tai leipää sitä kukin lärviinsä tunkee. Mulle on ainakin harrastus pääasia ja harrastuksen tarkoitus ei siitä miksikään muutu joinko pirtelöitä vai en. Jokainen saakoonm ravintonsa mistä haluaa vaikka saunavihdoista jos siksi tulee.:evil:

En mä ainakaan ole mikään "lisäravinteiden vastustaja" vaikka en itse niitä käytäkään.

(Ukkoni käyttää välillä ja välillä ei käytä: ei ole ollut mitään eroa tuloksissa eikä painossa. Ruokahalu on vain huono silloin, kun se juo protskujuomia.)

Originally posted by Jortsu
Hohhoijaa, kun nyt kaikki ymmärtäisi ottaa tasapainoisen näkemyksen noihin lisäravinteisiin. Joissain tapauksissa on ne ovat vaan kätevämpiä ja halvempia ruuankorvikkeita.
Nimenomaan. Laitanpa nyt näytille oman ruokaohjelmani arkipäivien osalta.

1. 9.00, aamupala. Rahkaa, 4 desiä Elovena-kaurahiutaleita, kaloritonta mansikkakeittoa, 1 munanvalkuainen, 2 rkl kylmäpuristettua rypsiöljyä, 1 omega-3-kapseli

2. 11.30, välipalajuoma. 1,8 dl proteiinivalmistetta, joka ei ole minkään merkkistä, minkään makuista ja sitä ei ole tilattu mistään. 2 munanvalkuaista, 2 rkl rypsäriä.

3. 14.00, välipala. Rahkaa, 4 desiä Elovena-kaurahiutaleita, kaloritonta mansikkakeittoa, 1 munanvalkuainen, 2 rkl kylmäpuristettua rypsiöljyä

4. 16.30, välipala. Rahkaa, 2 dl Elovenaa, kaloritonta mansikkakeittoa, 1 munanvalkuainen, ~70 g kalkkunaleikettä, 1 rkl oliiviöljyä, 1 rkl rypsäriä, 1 omega-3-kapseli

------------Treeni 17.30 - 18.30------------

5. 18.30, palautusjuoma. Merkitöntä maltoa 1,2 dl, merkitöntä laatuheraa 1,2 dl, mauksi 0,6 dl merkitöntä suklaanmakuista herasekoitusta. Korrrrrostan, että näitä ei ole oikeasti tilattu mistään.

6. 20.00, iltapala. Rahkaa, 3 desiä Elovena-kaurahiutaleita, kaloritonta mansikkakeittoa, 2 munanvalkuaista, 70 g kalkkunaleikettä, 1 rkl oliiviöljyä, 1 rkl kylmäpuristettua rypsiöljyä, 1 omega-3-kapseli, rehuja.

7. 22.30 - 22.45. Nollahiilarijuoma. 1,8 dl laatuheraa. 1 rkl oliiviöljyä, 1 rkl rypsiöljyä, 1 munanvalkuainen.

Tuo oli siis arkipäivän teollinen ruokailurutiini, millä ei ole makuelämyksien ja kulinarismin kanssa paljoakaan yhteistä. Viikonloppuna voikin sitten AJAN KANSSA syödä monipuolisemmin ja myös "oikeaa" lämmintä ruokaa.

... Clip clip...

Tuo oli siis arkipäivän teollinen ruokailurutiini, millä ei ole makuelämyksien ja kulinarismin kanssa paljoakaan yhteistä. Viikonloppuna voikin sitten AJAN KANSSA syödä monipuolisemmin ja myös "oikeaa" lämmintä ruokaa.

Offtopic, mutta taidanpa ottaa tältä istumalta printin tuosta Tomin postista, että voin sitten näyttää sen näille "miten-sä-elät-tuommoisilla-mössöillä/mömmöillä-pitäähän-sitä-kunnon-ruokaakin(lue: valkoista pastaa ja kermaista kastiketta ja tietty viineriä kaffeen kanssa)-syödä" -kauhistelijoille, ja vedota siihen että kun ISO ja RAAVAS bodarimieskin pärjää tällaisella murkinalla, niin miksen sitten minäkin... :evil:

Jahas, laskekaapa kuinka monta kertaa Tomi mainitsi Elovena-kaurahiutaleet! Tämän kieron mainoskampanjan jälkeen alitajuntani pakotti minut juoksemaan lähimpään markettiin tyhjentämään hyllyt Elovena-kaurahiutaleista. Tästä lähtien olen pakotettu syömään vain ja ainoastaan Elovena-kaurahiutaleita, joiden ylivertaisuuteen uskon sokeasti.

Vakavasti puhuen lisäravinteet kuluvat käytössäni normaalin ravinnon osana. Kokemuksesta tiedän, etten pysty muutoin kiireeltäni ja laiskuudeltani koostamaan ruokavaliota joko kuihtumatta olemattomiin tai muuntumatta fläsäpalleroksi. Miksi tehdä elämästä monimutkaisempaa kuin se jo on?

Originally posted by Gillyanne
kun ISO ja RAAVAS bodarimieskin pärjää tällaisella murkinalla, niin miksen sitten minäkin... :evil:

Sinä et ehkä kuitenkaan tarvitse neljää maitorahkaa ja puolta kiloa kaurahiutaleita joka päivä...? :D

Kuinka paljon tämä qwerin kommentti jättää tulkinnanvaraa?

"Luuletko tosiaan että koko Pakkiksen ylläpito käytti ennen Lisäravinnepalvelun mukaan tuloa esim. jotain Evolutionin protskuja (jotka ovat varmasti helvetin hyviä jauhoja, btw.) ja sitten LRP:n myötä "myimme sielumme" FASTille? Katsos kummaa, kun itse olen käyttänyt Fastin pölyjä viimeisen 5 vuotta, kun Roinaforum ja Pakkotoisto ei ollut vielä edes pieni pilke silmäkulmassa.
"

Kukaan ei väittänyt teidän myyneen sieluaan ja on täysin irrelevanttia mitä oot käyttäny ja koska. Teet niinkuin exäni joka osasi taitavasti vastata eri kysymykseen kuin olin kysynyt ja yhtäkkiä väiteltiinkin jo ihan eri asiasta.

Tästä threadista puuttuu enää viittauksesi salaliittoteoriaan...vai taisi sekin olla jo mukana, ainakin noitten ranskalaisten viivojen välissä.

Noh, olkaa jukuripäitä ja väittäkää ettei lrp:n sponsorointi ja kaveruus vallinin ja mentulan kanssa vaikuta siihen mitä tänne kirjotatte.

Sanotaan nyt vielä että olen lisäravinteiden kannalla. Mulle on myöskin ihan sama mitä täälä sponsoroidaan. Mitä enemmän, sen parempi. Pysyy hyvät sivut pystyssä.

-K

Originally posted by Hannibal
Sinä et ehkä kuitenkaan tarvitse neljää maitorahkaa ja puolta kiloa kaurahiutaleita joka päivä...? :D

Heh, mistäs tiedät miten ISO ja RAAVAS amatsoni minä olen?

ps. ;)

Originally posted by kiewi
Noh, olkaa jukuripäitä ja väittäkää ettei lrp:n sponsorointi ja kaveruus vallinin ja mentulan kanssa vaikuta siihen mitä tänne kirjotatte.
Ok. Sait kiinni itse teosta. Myönnettäköön nyt sitten ihan rehellisesti, että Ollin ja Jarin sielut hallitsevat toisinaan ruumistani ja ajatuksiani. Joskus haluan työntää nenäni paahtokoneeseen ja joskus tykkään tehdä moonwalkia lettuhillossa villasukat jalassa. Toissapäivänä näytin tahtomattani MC Solifer -moottoripyöräjengin pomolle keskisormea ja huusin hävyttömyyksiä. Perhanan Olli. :rolleyes:

1. 9.00, aamupala. Elovena-kaurahiutaleita,
3. 14.00, välipala. Elovena-kaurahiutaleita,
4. 16.30, välipala. 2 dl Elovenaa,
6. 20.00, iltapala. 3 desiä Elovena-kaurahiutaleita,

ARGH!! Nyt olen totaalisen aivopesty syömään VAIN Elovena merkkisiä kaurahiutaleita. Mun zombienaivoissa pyörii VAIN: "Osta Elovenaa, osta Elovenaa..." niin kauan, etten kestä enää, vaan mun on pakko sännätä markettiin ostamaan ahdistuksissani Elovenaa ainakin 10kg, kun sitä ei peijakas sentään saa tilattua LRP:ltä, vaikka niin välttämättä haluaisin tehdä, koska siihenkin mut on täydellisesti ehdollistettu. Aiemmin olin surkea luuseri, joka söi Myllyn Parasta ja JOPA Rainbow kaurahiutaleita! Kiitos kaikkivaltiaan pakkiksen Tomin, nyt tiedän paremmin.

Älä lausu turhaan jumalasi LRP:n ja hänen ainoan poikansa FASTin, joka kuoli kyykkyhäkkiin hirtettynä anaboliasi puolesta, nimiä! :lol2:

Oikeasti, pakkiksen linja on edelleen kohtuullisen epäkaupallinen, kuten Tomin aiemmasta postauksesta kävi ilmi. Edelleenkin pystyy rekisteröitynä käyttäjänä lukemaan ja postailemaan kaikkiin olennaisiin osioihin ja mainitsemaan muitakin lisäravinteita nimeltä ja jopa kehumaan niitä. Minä :worship: ylläpidolle ja notkun tyytyväisenä edelleen pakkiksella. Jonain päivänä ehkä "vain" rekisteröitynä käyttäjänä ja muualta kuin LRP:ltä jauhoni ostaen, nyt VIPpinä ja kohtuuhintaan LRP:ltä lisäravinteeni tilaillen (ups, hirrrrvee mainos lipsahti! älkää ny teinit VAAN Mahtawan Iivilin aivopesemiksi tulko:D). Esim. t-mag on mennyt koko ajan pahempaan ja kaupallisempaan meininkiin joka osa-alueeltaan, ei sitä viitsi enää lukea ollenkaan. Pakkis ei ole sitä vielä lähelläkään enkä usko, että tulee olemaankaan.

Naurettavia noi salaliittomaalailut, mitä jotkut harrastaa. Ajattelen itsenäisesti ja laitan rahani sinne, minne ite haluan enkä zombiena tee, niinkuin mainokset kehoittavat. Toivottavasti jokainen toimii niin.

Suositut

Back
Ylös Bottom