eikö jengi uskalla treenata ilman lisäravinteita

Originally posted by qwer
huomattava osa täälläkin käviöistä on suht. realistisia lisäravinteiden suhteen, mutta on tietenkin nämä kaksi ryhmää jotka haraa vastaan (ne jotka lisäravinteiden markkinointi on höynäyttänyt (varmaan aika samaa porukkaa joka pitää kaiken maailman ostoskanavat pystyssä:D) ja tämä toinen porukka joilla on oma lehmä ojassa lisäravinnebusineksessa. Vilkaiskaapas mitä lukee pakkotoiston sivujen ylälaidassa sponsored by ..... elikkä täältä löytynee perustelut ylläpidon asenteisiin lisäravinteista. ;) ymmärrän kyllä.

Eh ...

Antaa olla. Jos luulet, että Miken kaltainen kokenut & asiansaosaava treenaaja on lisäravinnetehtailijoiden aivoton orja ja että Pakkotoiston väki pakkosyöttää lisäravinneideologiaa uusille palstankäyttäjille, niin siitä vaan. Aika hauska teoria itse asiassa. Täytyypä ruveta katselemaan esim. sitä että millaisia sanoja muodostuu Tomin viesteissään käyttämien sanojen ensimmäisistä kirjaimista... :D

Sanotaanpa tähän loppuun vielä vähän asiallista kommenttia:

Ilman proteiinilisiä, kreatiinia tms. pärjää kyllä. Mutta kuten esim. Hulkki totesi, niin on tilanteita jolloin on mielekkäämpää ottaa protskudrinkki kuin puputtaa tonnikalaa. Mun mielestä on täysin älytöntä asettaa esim. proteiinilisät ja kotiruoka vastakkain, ihan kuin kyse olisi kahdesta täysin eri tarkoitusperää palvelevasta asiasta.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
tuskin moni haluaa, mutta valitseva tilanne lienee niin (jos usein niinkään)

Jokainen voi olla huipputason treenaaja, vaikka ei koskaan kilpailumielessä harjoittelisikaan. Tarkoitan, että kaikin puolin yrittää maksimoida kehityksen.

Iivili: Hyvin puhuttu :worship:

Originally posted by AKV
Täytyypä ruveta katselemaan esim. sitä että millaisia sanoja muodostuu Tomin viesteissään käyttämien sanojen ensimmäisistä kirjaimista... :D
Fiksu ajatus sinulla tänään!

ps. en ymmärrä mistä puhut... :D

Originally posted by Tomi
Kuvitteletko oikeasti että Pakkotoiston ylläpito alkoi käyttämään lisäravinteita vasta sen jälkeen, kun Lisäravinnepalvelu alkoi sponsoroimaan sivua? :lol2:

Qwer, nyt olet oikeilla jäljillä. Kun tutkit asiaa tarpeeksi ja annat vainoharhaisuudellesi ja salaaliittoteorialle vielä enemmän suitsia, niin tulet huomaamaan selvän linkin Lisäravinnepalvelun, Pakkotoiston ylläpidon ja Olof Palmen murhan välillä.

Anna mun jumalauta kaikki kestää! :lol2:

En kuvittele mitään: käytittekö silloin, käytättekö nyt tai käytättekö tulevaisuudessa. Eikä sillä ole mitään merkitystä, mutta tiedän sen miten asiaa täällä julistatte.

Onhan se nyt päivän selvää ettei sponsori tykkää jos sponsoroitava on kriittinen sponsorin tuotteita kohtaan! Älä nyt hyvä mies edes yritä muuta väittää.
Mutta kuten sanoin asia on ihan ok. tahdoin vain tuoda asian esille.

Sorry, kun taisin sohaista arkaan paikkaan :)

------------------------------------------------

Freestyler ja qwer Kertokaapas nyt gurut vähän tuloksianne
mitä olette saaneet aikaiseksi ja kuinka kauan olette treenailleet?
Epäilen että olette aika kaukana esim Miken tuloksista.

Olen 172cm pikä ja painan 76kg olen siis guru..

En kuvittele mitään: käytittekö silloin, käytättekö nyt tai käytättekö tulevaisuudessa. Eikä sillä ole mitään merkitystä, mutta tiedän sen miten asiaa täällä julistatte.

Onhan se nyt päivän selvää ettei sponsori tykkää jos sponsoroitava on kriittinen sponsorin tuotteita kohtaan! Älä nyt hyvä mies edes yritä muuta väittää.

Käsittääkseni kysymys oli siitä, kannattaako käyttää lisäravinteita, eikä siitä kannattaako käyttää sponsorin myymiä lisäravinteita.

Itse en ostaisi sponsorin ylikalliita tuotteita, kun samaa tavaraa saa halvemmallakin.

Originally posted by Maso

Itse en ostaisi sponsorin ylikalliita tuotteita, kun samaa tavaraa saa halvemmallakin.
"...Ja niin nimimerkki Maso salaperäisesti hävisi foorumilta ikuisiksi ajoiksi. The End" :)

Et sohaissut arkaan paikkaan. Tuot vain asian aika huvittavalla tavalla esille. Luuletko tosiaan että koko Pakkiksen ylläpito käytti ennen Lisäravinnepalvelun mukaan tuloa esim. jotain Evolutionin protskuja (jotka ovat varmasti helvetin hyviä jauhoja, btw.) ja sitten LRP:n myötä "myimme sielumme" FASTille? Katsos kummaa, kun itse olen käyttänyt Fastin pölyjä viimeisen 5 vuotta, kun Roinaforum ja Pakkotoisto ei ollut vielä edes pieni pilke silmäkulmassa.

Originally posted by AKV
Eh ...

Antaa olla. Jos luulet, että Miken kaltainen kokenut & asiansaosaava treenaaja on lisäravinnetehtailijoiden aivoton orja ja että Pakkotoiston väki pakkosyöttää lisäravinneideologiaa uusille palstankäyttäjille, niin siitä vaan. Aika hauska teoria itse asiassa. Täytyypä ruveta katselemaan esim. sitä että millaisia sanoja muodostuu Tomin viesteissään käyttämien sanojen ensimmäisistä kirjaimista... :D

Sanotaanpa tähän loppuun vielä vähän asiallista kommenttia:

Ilman proteiinilisiä, kreatiinia tms. pärjää kyllä. Mutta kuten esim. Hulkki totesi, niin on tilanteita jolloin on mielekkäämpää ottaa protskudrinkki kuin puputtaa tonnikalaa. Mun mielestä on täysin älytöntä asettaa esim. proteiinilisät ja kotiruoka vastakkain, ihan kuin kyse olisi kahdesta täysin eri tarkoitusperää palvelevasta asiasta.

Mielestänikin Hulkki puhui asiaa (vaikken usko edes palutusjuomaan). Myös Sakkeus sanoi hyvin asian lisäravinteiden paikasta treenauksessa.

Hei ihan asiallisesti uskotteko todella että kaikki tyypit jotka mainostaa jotain tekee sen siksi että käyttävät juuri sitä tuotetta ?? vai siksi että siitä maksetaan?? Nettimainonta on sama asia ja ei bannereita haluta busineksen kannalta huonoon paikkaan ja haluaakos sivujen pitäjä mainostuloja vai ei. Herran jestas sentään että sinisilmäistä porukkaa!

Tarkoitan tällä siis, että kun yhtiö x maksaa y:lle z Euroa jotta tämä mainostaa tuotettaan niin ei yhtiö x hyväksy että yhtiö y antaa negatiivista viestiä yhtiön x tuotteesta.
Onkos kukaan koskaan lukenut kauppatieteitä, ollut töissä yrityksessä joka myy tai mainostaa jotain, ostanut jotain tai nähnyt edes mainosta !?!?

äh antaa olla. Hyvittääkseni äskeisen otan ihan vakavasti harkintaan lisäravinteiden käytön ja jospa alkaisin syöttämään niitä koirallemmekkin hmm...

Originally posted by Tomi
Katsos kummaa, kun itse olen käyttänyt Fastin pölyjä viimeisen 5 vuotta, kun Roinaforum ja Pakkotoisto ei ollut vielä edes pieni pilke silmäkulmassa.

Mutta jauhojen mukana tuli pienen pieniä nano-botteja jotka käskivät perustaa Pakkotoiston, sekä ottaa sponsoriksi LRP:n :evil:

Ja aiheesta. Mielenkiinnolla odotan mummonmuusilla kasvaneiden kehityskaari informaatiota...

Hm... tarkoitatko, qwer-hyvä, siis sitä, että jos ja kun ylläpidon pojilla (ja tytöllä ;) ) on oikeasti hyviä kokemuksia lisäravinteiden toimivuudesta, niin heidän on siitä huolimatta pidettävä suu tiukasti supussa ja pidättäydyttävä antamasta minkäänlaisia neuvoja lisäravinteiden käytöstä tällä palstalla, sillä jos he sen tekevät, ovat he heti sponsorin orjia ja lisäravinnemannekiineja...? :rolleyes:

No, minä voin onneksi kertoa mielipiteeni leimautumatta, kun minun tällä hetkellä käyttämiäni jauhoja ei sponsorilta edes (muistaakseni) saa: Mielestäni palautusjuoma on JOKAISELLE vähänkään kovempaa salilla treenaavalle ehdottoman tarpeellinen. Plaseboa tai ei, mutta itse kyllä huomasin tulosten kääntyvän nousuun, kun lisäsin kunnollisen, punttitreenaajille suunnitellun palautusjuoman ruokaohjelmaani. (Ja vaikka olisikin plaseboa tai ties sun mitä mentaalivaikutusta, niin so not, kunhan treeni kulkee ja rauta nousee!:D ) Puhumattakaan sitten Fitnessgirlin jo esiintuomasta pointista, että varsinkin nyt dieetillä - mutta myös normaalikaudella - olisi sangen vaikeaa saada riittävästi protskua ns. normaaliruoasta.

Joten käytän palautusjuomaa sekä vitskuja ja kalaöljyä, ja suosittelen niitä ilolla myös muille treenaaville naisimmeisille! :)

- Gilly, mainosten orja Helsingistä :D

Kiitokset aivopesusta

Mä haluan ainakin omalta osaltani kiittää kaikkia tän palstan aivopesijöitä.

Löysin tän palstan n. kuukausi sitten, ja vaikka oon treenannu n. kaks vuotta, niin mulla ei oo ollu mitään hajua näistä ruokahommista ja muutenkin olen aina ollut pieniruokainen. Lueskelin näitä aivopesujuttuja pitkään ja päätin ryhtyä panostamaan tohon ruokapuoleen. Syön nykyään monipuolisemmin ja useammin kuin ennen ja tämän lisäksi otan lisäravintona proteiinia ja kreatiinia.

Noin kolmessa viikossa mun paino on noussu tollasesta 85-87 kg:sta tonne 90 kg:n hujakoille ja oon tehny useita omia enkkoja ja tätä kautta myös motivaatio treenata on kasvanut paljon!

Plaseboa tai ei, ihan vitun sama kuhan toimii! :kippis1:

äh antaa olla. Hyvittääkseni äskeisen otan ihan vakavasti harkintaan lisäravinteiden käytön ja jospa alkaisin syöttämään niitä koirallemmekkin hmm...
Pystytkö sitten kritisoimaan lisäravinteiden käyttöä myös omien kokemuksiesi pohjalta, eikä vaan mutu-tuntumalta?

Originally posted by Ripe
Ja aiheesta. Mielenkiinnolla odotan mummonmuusilla kasvaneiden kehityskaari informaatiota...

Ehkä heillä ei ole aikaa eikä kiinnostusta tällaisiin naurettaviin nettikinasteluihin, koska he ovat kyntämässä peltoa käsipelillä ja nostelemassa traktoreita suosta...:)

Oma mielipiteeni lisäravinteisiin: Varmasti on hyödyllisiäkin lisäravinteita ja niitä kannattaa/tarvitsee käyttää ollessaan lajissaan huipulla jolloin erot ovat pieniä ja treenaus & ruokavalio ovat muuten kunnossa. Keskitason treenajalle vaikutukset ovat marginaalisia (ja pääosin psykologisia)

Qwer ja Aapeli ja muut, jotka on sitä mieltä, että lisäravinteita ei tarvitse ovat mun mielestä missanneet ton pointin, joka täällä on aika hyvin tullut jo esillekin eli niitä käytetään normaaliravinnon lisänä, tällä tarkoitan lähinnä proteiineja, hiilareita, vitamiineja ja hyviä rasvoja (mm. oliivi- ja kalaöljy), joita kovaa treenaavan on aika vaikea saada tarpeeksi tavallisesta ruoasta. Eksoottiset testobuusterit sun muut voikin sitten jättää omaan arvoonsa.

Samoilla linjoilla olen pitkälti Hulkin ja Mason kanssa siitä, että toi jakamaton kultainen kolmiyhteys lepo, treeni, ravinto tulee olla kunnossa eikä yhtään niistä voi nostaa toisen edelle. Aikoinaan kun 18-vuotiaana treenasin kovaa tuli syötyä niin pirusti, useita kertoja päivässä annos, joka sisälsi yhden soppalautasen salaattia, yhden vastaavan lautasellisen kaurapuuroa ja yhden lautasellisen riisiä ja seitä ja painoa oli silloin parhaimmillaan n. 98 kiloa. Lisäravinteina käytettiin jotain Wrangen maksapuristeita ja rautatabletteja ja monivitamiinia :D

Eli varsinkin nuorempana kyllä pärjää vähällä JOS syö tosiaan tarpeeksi, mutta kuten sanottu, noilla on helppo korvata osa päivän aterioista. Ja kyllä se Mike varmaan tarvitsee sen 300-400 g proteiinia, jotkut jopa 500 g...Helpompi ottaa osa tästä proteiinijauhosta kuin syödä esim. 2 kiloa broilerinlihaa päivässä.

Hei ihan asiallisesti uskotteko todella että kaikki tyypit jotka mainostaa jotain tekee sen siksi että käyttävät juuri sitä tuotetta ?? vai siksi että siitä maksetaan?? Nettimainonta on sama asia ja ei bannereita haluta busineksen kannalta huonoon paikkaan ja haluaakos sivujen pitäjä mainostuloja vai ei. Herran jestas sentään että sinisilmäistä porukkaa!

Tarkoitan tällä siis, että kun yhtiö x maksaa y:lle z Euroa jotta tämä mainostaa tuotettaan niin ei yhtiö x hyväksy että yhtiö y antaa negatiivista viestiä yhtiön x tuotteesta.
Onkos kukaan koskaan lukenut kauppatieteitä, ollut töissä yrityksessä joka myy tai mainostaa jotain, ostanut jotain tai nähnyt edes mainosta !?!?

Käsitit näköjään viestini aivan väärin. Jos olisin vähänkin v-mäisempi yksilö, niin kyselisin nyt että oletkos koskaan kuullut luetunymmärtämisestä, lukenut ajatuksella muitten viestejä, lukenut ylipäätään mitään tai tunnistatko edes kirjaimet!?!?

Mutta enhän minä sellaista. :D

Ei VOisi täLlainen jUTtu enää vähempää kIinnostaa, tosi ON.

Originally posted by AKV
Jos olisin vähänkin v-mäisempi yksilö, niin kyselisin nyt että oletkos koskaan kuullut luetunymmärtämisestä, lukenut ajatuksella muitten viestejä, lukenut ylipäätään mitään tai tunnistatko edes kirjaimet!?!?

You said it Frank.
Anteeksi vain Qwer, mutta jotenkin kirjoituksistasi tulee voimakas kuva murrosiän vastikään ohittaneesta, yhä puoliangstisesta teinistä joka elää sitä vaihetta elämästään, jolloin on ehdottoman vakuuttunut olevansa jokaista kanssaeläjäänsä huomattavasti älykkäämpi.

Originally posted by sterpuska
------------------------------------------------

Freestyler ja qwer Kertokaapas nyt gurut vähän tuloksianne
mitä olette saaneet aikaiseksi ja kuinka kauan olette treenailleet?
Epäilen että olette aika kaukana esim Miken tuloksista.

Olen 172cm pikä ja painan 76kg olen siis guru..

Niin kuin aiemmin kuvasinkin lasken itseni keskitason treenaajaksi (jos edes siksi)

Tähän otteeseen käynyt salilla vajaat puoli vuotta 4,5 vuoden tauon jälkeen ja tulokset ovat : p=n. 130, kyykky=n.180 ja mave=n.200 nuo arviot sarjapainojen perusteella koska toukokuussa tarkoitus tehdä yhteitulos. Lisäksi olen nyt treenannut vähän massapainotteisesti ja hyvin on toiminut 78->87 ja nyt sulatellut läskejä pois.
Juoksukunto on: puolimaratoni alle 2 tunnin ja mitat 174/83 (painoa tiputellaan kesäksi tuonne 80:iin)

Nuo salitulokset ovat vielä perässä 5v sitten tuloksista jolloin 78kg:n painoisena oli n. 140/180/220 (tuolloin minulla ei ollut aavistustakaan mistään proteiineista söin miten sattuu, mutta treenasin ja lepäsin hyvin.) Eli ei todellakaan mitään hurjia tuloksia, mutta kun kehitys ei ole koskaan pysähtynyt ilman lisäravinteitakaan niin nyt ensi talven aikana on tarkoitus ylittää reilusti nuo menneet tulokset.

Tavoitteenani on pysyä suht. kevyenä ja saada voima/painosuohde kondikseen, jolloin myös aerobinen kunto pysyy hyvänä ja paikat kestää juosta, hyppiä jne.

Varmasti Mike tolla selällä nostaa palljon enemmän, mutta yhtä varma olen myös siitä ettei 600kg:n yhteistulos (7krt. omapaino) ole mitenkään vaikeaa ensi talvena varsinkin kun lihasmassaa on nyt enemmän.

ps.
Sam225 yllätys ikä lähempänä 30 kuin 25 vuotta.

mutta nyt tämä jäärä hiljenee tältä viikolta, hyvää viikonloppua kaikille!:)

ps.
Sam225 yllätys ikä lähempänä 30 kuin 25 vuotta.

mutta nyt tämä jäärä hiljenee tältä viikolta, hyvää viikonloppua kaikille!:)

Noh, on se ei-teiniytesi tullut aiemminkin esiin ja tämä olikin enemmän kuittausluontoinen viittaus kuin kuvitelma todellisesta iästä, lähinnä kohdistuen totaalisen aliarvioiviin ja monen mielestä ehkä loukkaaviin kommentteihisi palstalaisista.

p.s. viikonloppuja

Originally posted by freestyle
kyllä välillä punttisalin pukuhuoneessa ihmetyttää kun jotkut jo valmiiksi pyöreät pojat hörppivät shakejään treenin jälkeen.

Tuota niin...en itse ole pullea,enkä varsinkaan poika,mutta täytyy sanoa että kun käytin palautusjuomaa,niin lihakset palautuivat nopeammin. Nyt en käytä, koska pidän ihan jees-vaihtoehtona pitää välillä taukoakin noiden jauhojen käytössä.
Ja minulle henkilökohtaisesti on ollut hyötyä mm.massajauhoista, koska mulla on vaikeuksia saada lisää massaa,missään muodossa. Ne eivät korvaa ateriaa vaan tukevat sitä ja apua on ollut.
Ja kyllä täällä monet tuntuvat harrastavan aerobista urheiluakin, jos vain olisit jaksanut kiinnittää huomiota moisiin,ennenkuin aloitit kirjoittamaan asiantuntevaa tekstiäsi ihmisten tapojen yleistämisestä. En sano pahalla,sanon vain että mieti ja tarkastele,älise sitten. :)

Suositut

Back
Ylös Bottom