Ei tuu uni treenin jälkeen, teenkö liian kovaa?

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Itsellä aina jalkatreenien jälkeen nukahtamisvaikeuksia. Pumppu hakkaa ja pian nukkumaanmenon jälkeen tulee kunnon säpsähdykset joihin herään yltä päältä hiestä märkänä. Ainut keino tämän minimoimiseksi on valvoa pari tuntia myöhempään kuin normaalisti. Jalkojen treenaus on siistii! :rock:

No, tavallaan tämä kaikki on lohdullista, tietää että ei ole itse jotenkin poikkeuksellisen huonokuntoinen tai muuta sellaista, vaan reeni muillakin vaikuttaa yöuniin.

Mulla on se paksusuolentulehdus aika tujuilla myrkyillä hoidossa; syön siihen miedomman lääkkeen lisäksi sytostaatteja.
Elikäs niitä solumyrkkyjä, joita annetaan elimensiirtopotilaille vähentämään elimistön hyljeksimisoireita siirrännäistä kohtaan.
Mun annokset on tosin pieniä verrattuna elinsiirtopotilaisiin, mutta silloin kun aloitin syömään sytoja, oli kaks viikkoa putkeen saatanan paha olo.

Olen syönyt niitä nyt 5 vuotta. Tällä hetkellä yritetään pienemmällä annoksella, ja sitten ehkä kokonaan päästä eroon. Paitti jos suoli ärtyy taas, niin palataan vanhaan päiväjärjestykseen.

Yks vaihtoehto ois tietty HST, jossa niitä kovia jeenejä ei niin usein tule...paitsi vitosten jälkeen tietty, kun jatketaan vaan raskailla vitosilla. Mut tauonhan vois ottaa jo siihen kahden viikon vitosjakson väliin. No, pittää kattua.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom