Donald Trump

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja makhak
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Ironian multihuipentuma että väkivaltainen poliittinen siipi joka väittää että jos Trump valittaisiin demokraattisesti presidentiksi niin USA:sta tulisi diktatuuri ja samalla he puuhaavat poliittisen vastustajansa salamurhaa. Mitään ihmeellistä/väärää siinä ei nähdä koska aina löytyy joku oikeuttava selitys.
 
Ironian multihuipentuma että väkivaltainen poliittinen siipi joka väittää että jos Trump valittaisiin demokraattisesti presidentiksi niin USA:sta tulisi diktatuuri ja samalla he puuhaavat poliittisen vastustajansa salamurhaa. Mitään ihmeellistä/väärää siinä ei nähdä koska aina löytyy joku oikeuttava selitys.
Leftihän oikeuttaa aina kaikki toimensa sillä, että vastustajat ovat fasisteja, natseja, rasisteja, rikollisia jne. jne.
Medialla on valtava vastuu tästä aivopesusta.
 
Tuo oikeidenkäynti on ollut niin täysin absurdi että "vanha harppu" on ainoa oikea nimitys kahteen kertaan rikoshyödyn saaneelle.. ..vanhalle harpulle. =D
Carroll syytti Donaldia, myi sillä kirjaansa ja nyt sitten jackpot oikeudesta, missä tietysti ideana vaan ottaa mahd paljon Trumpilta pois josko se voisi vaaleihin vaikuttaa.
Tapaushan on täysin vanhentunut, harppu ei edes muista tapahtuiko väitetty ahdistelu 1995 vai 1996.
Tsiisus sentään. Ja tämä ei ollenkaan edes irvokkain asia jutussa, vaan se, että New York tilapäisesti nosti vanhenemispykälän kolmesta vuodesta kolmeenkymmeneen vuoteen. Yhden vuoden ajaksi.
Tässähän oli jotain oikeita tapauksia miksi haluttiin näin tehdä esim. The many imprisoned and formerly imprisoned women in New York who filed claims under the ASA alleged that guards raped or sexually abused them in prisons and jails. A significant proportion of these ASA claims were raised by former inmates of the Bayview Correctional Facility, which was closed in 2012. A federal survey in 2008 and 2009 found that Bayview had one of the U.S.'s highest rates of prison staff-perpetrated sexual abuse.<a href="https://en.wikipedia.org/wiki/Adult_Survivors_Act#cite_note-11">[11]</a> At least 479 suits filed under the ASA alleged abuse at Rikers Island jail complex.<a href="https://en.wikipedia.org/wiki/Adult_Survivors_Act#cite_note-Meko-9">[9]</a>

Oikeasti kärsineiden takia tehty lakimuutos käytettiin poliittisiin tarkoitusperiin, demarimieliset tuomarit pelaa mielellään feministin kanssa Trumpia vastaan. Melkein kolkytävuotta vanha tapaus, "uhri" ei muista edes vuotta ja saanut paljon taloudellista hyvää väitteillään. Aivan hävytöntä US pessanvaalien alla sitten oikeuteen, sattumalta ajoittuu 30 vuoden jälkeen just näin. Oikeuden ja demokratian irvikuvaa tällainen tietenkin. Oikeuslaitoksen olis välittömästi pitänyt hylätä ja heittää vanha harppu pihalle sieltä sekoilemasta, lakimuutos tarkoitettu heitä varten jotka oikeasti kärsineet. Mutta kun kaikki politisoituu...
Joo, olen ymmärtänyt, että tämä tapaus on jäänyt sinua sapettamaan, mutta oliko sulla tuohon Floridan keissiin mitään annettavaa? Mielestäni se on huomattavasti mielenkiintoisempi, kun siinä ei ole pelkästään sana sanaa vastaan eikä mistään harkinnan hetkellisestä pettämisestäkään ole kyse.
 
Joo, olen ymmärtänyt, että tämä tapaus on jäänyt sinua sapettamaan, mutta oliko sulla tuohon Floridan keissiin mitään annettavaa? Mielestäni se on huomattavasti mielenkiintoisempi, kun siinä ei ole pelkästään sana sanaa vastaan eikä mistään harkinnan hetkellisestä pettämisestäkään ole kyse.
Sun lillukanvarret on aika ohuet nykyään. #maga
 
Nyt kuulostaa kyllä ihan Ruotsilalta. Mihin tahansa saat toki uskoa.
Anteeksi mitä? Etkö ole seurannut mediaa ja yleisesti tätä menoa? Itse olen viimeiset 10v ja media villitsee varsinkin näitä vassarisekopäitä ja oikeuttaa näille toimia.
Joku BLM hyvä isompi esimerkki mitä varsinkin media ajoi ja kaupungit paloi... "oikeutetusti".
 
Joo, olen ymmärtänyt, että tämä tapaus on jäänyt sinua sapettamaan, mutta oliko sulla tuohon Floridan keissiin mitään annettavaa? Mielestäni se on huomattavasti mielenkiintoisempi, kun siinä ei ole pelkästään sana sanaa vastaan eikä mistään harkinnan hetkellisestä pettämisestäkään ole kyse.

Case dismissed, Floridan oikeuslaitos ei ole demarien politisoima. Mutta lähtökohtaisesti aina näin päin parempi, kuin että aseistetaan oikeusjärjestelmää liiaksi.
Näistä dokumenteista en tiedä mikä varsinainen syy pitää ne miksi Trump ne halunnut ja mitä aktuaalista merkitystä ovatko hänellä. Joe Bidenilla oma casensa hänkin on vähän dokumentteja jemmaillut.
 
Hassu yhteensattuma...


Ihan oikeasti. Toisi paljon keskustelulle lisää, jos sanoisi, että mitä nämä ovat. Esim. jos taivaalla lentää lokki, niin yleisemmin ihmiset sanovat, että: "Katso, lokki" kuin, että: "Tuo ei muuten ole haukka". Eli "tämä tuskin on sattumaa" on aika nollaviesti, mutta jos sen sijaan kertoo, että mitä tämä on, niin siihen olisi helpompi myös vastata.
 
Ihan oikeasti. Toisi paljon keskustelulle lisää, jos sanoisi, että mitä nämä ovat. Esim. jos taivaalla lentää lokki, niin yleisemmin ihmiset sanovat, että: "Katso, lokki" kuin, että: "Tuo ei muuten ole haukka". Eli "tämä tuskin on sattumaa" on aika nollaviesti, mutta jos sen sijaan kertoo, että mitä tämä on, niin siihen olisi helpompi myös vastata.

Sen mikä on Blackrock ja mitä se tekee saat ihan itse kuuklalta, mutta Trump ajaa monia asioita, jotka ovat erittäin pahasti ristiriidassa tämän yhden koko maailman suurimpiin kuuluvan imperiumin bisnesten kanssa. Crooks on siis ollut tämmöisen imperiumin mielipiteen muokkauksessa...vähintäänkin tuosta kyse.
Ja tuo on siis hassu yhteensattuma (sarkasmi vahvasti läsnä).
 
Viimeksi muokattu:
Case dismissed, Floridan oikeuslaitos ei ole demarien politisoima.
Tässä kohdin olet väärässä - tuomari dumppasi tapauksen varsin hatarin perustein ja suurella todennäköisyydellä syyttäjän valitus tulee menemään läpi.
Mutta lähtökohtaisesti aina näin päin parempi, kuin että aseistetaan oikeusjärjestelmää liiaksi.
Enemmän se mun mielestä olisi aseistamista, jos näissä oikeudenkäynneissä olisi kyse sellaisista tempauksista, joista tavallinen kadunmieskään ei joutuisi vastuuseen. Tai vedettäisiin väkisin mukaan oikeudenkäynteihin, josta lopulta tulee vapauttava tuomio toisensa perään.
Näistä dokumenteista en tiedä mikä varsinainen syy pitää ne miksi Trump ne halunnut ja mitä aktuaalista merkitystä ovatko hänellä. Joe Bidenilla oma casensa hänkin on vähän dokumentteja jemmaillut.
En minäkään suotta lähde arvailemaan, miksi halusi ne pitää. Työnantajan arkaluontoisen materiaalin pölliminen työsuhteen päättyessä on vain tekona aika törkeä.
Whataboutismi ei oikein toimi, sillä hänelle annetaan Bidenin lailla (useampikin) mahdollisuus korjata tilanne.
 
Sen mikä on Blackrock ja mitä se tekee saat ihan itse kuuklalta, mutta Trump ajaa monia asioita, jotka ovat erittäin pahasti ristiriidassa tämän yhden koko maailman suurimpiin kuuluvan imperiumin bisnesten kanssa. Crooks on siis ollut tämmöisen imperiumin mielipiteen muokkauksessa...vähintäänkin tuosta kyse.
Ja tuo on siis hassu yhteensattuma (sarkasmi vahvasti läsnä).

Mä olen vain liian hölmö ymmärtämään tätä vihjailua, mutta ei pitäisi olla kovin vaikeaa asiasta paremmin perillä olevalle selittää?

Yritän kuitenkin. Siis onko Blackrock masinoinut Trumpin salamurhaa? Ja vielä siten, että ovat valinneet tähän 2 vuotta sitten mainospätkässään esintyneen tyypin? Vai aloittivat masinoimaan salamurhaa jo 2 vuotta sitten, josta todisteena on se, että ampuja oli tuolloin mainosvideolla? Vai mainosvideolla esiintyneet henkilöt ovat alttiita jollekin median tai vastaavan vaikutuskamppanjalle niin, että näitä voidaan ohjailla terroristeiksi? Vai jotain ihan muuta? Toivon, että pystyt auttamaan tässä.
 
Mä olen vain liian hölmö ymmärtämään tätä vihjailua, mutta ei pitäisi olla kovin vaikeaa asiasta paremmin perillä olevalle selittää?

Yritän kuitenkin. Siis onko Blackrock masinoinut Trumpin salamurhaa? Ja vielä siten, että ovat valinneet tähän 2 vuotta sitten mainospätkässään esintyneen tyypin? Vai aloittivat masinoimaan salamurhaa jo 2 vuotta sitten, josta todisteena on se, että ampuja oli tuolloin mainosvideolla? Vai mainosvideolla esiintyneet henkilöt ovat alttiita jollekin median tai vastaavan vaikutuskamppanjalle niin, että näitä voidaan ohjailla terroristeiksi? Vai jotain ihan muuta? Toivon, että pystyt auttamaan tässä.

Mä olen taas liian laiska käyttämään rautalankaa.
 
Enemmän se mun mielestä olisi aseistamista, jos näissä oikeudenkäynneissä olisi kyse sellaisista tempauksista, joista tavallinen kadunmieskään ei joutuisi vastuuseen.

Niin ei tää ihan kadunmies juttua ole, kun syyttäjänvirkaan kampanjoi itsensä demari motolla "get Trump". Luvannut lähteä ilmeisen poliittisesti Trumpin perään, jos kerta vielä ei ollut selvillä mistä rikoksesta edes syyttää.

Alvin Bragg, the Manhattan D.A., campaigned as the best candidate to go after the former president.

Ja New Yorkin demokraattisyyttäjä:

ALBANY, N.Y. (AP) — Letitia James fixated on Donald Trump as she campaigned for New York attorney general, branding the then-president a “con man” and ″carnival barker” and pledging to shine a “bright light into every dark corner of his real estate dealings.”

Ihan täysin häpeilemättä poliittisesti luvanneet jahdata Trumpia, rikokset kyllä keksitään jostain.

Ei tämän selkeämmin oikeusjärjestelmä voi olla politisoitunut, ihan etukäteen kertoivat että todellakin aikovat virkansa politisoida Trumpia vastaan.
 
Aika "ammattimaisen" näköistä kyllä noiden DEI SS-naisten touhut. On todellakin aihetta kysyä, onko tasa-arvo yletettävä joka ammattiin?



View: https://x.com/ER_Korhola/status/1812369643576639745




451338981_835829821858039_4460598088346753904_n.jpg
 
Niin ei tää ihan kadunmies juttua ole, kun syyttäjänvirkaan kampanjoi itsensä demari motolla "get Trump". Luvannut lähteä ilmeisen poliittisesti Trumpin perään, jos kerta vielä ei ollut selvillä mistä rikoksesta edes syyttää.

Alvin Bragg, the Manhattan D.A., campaigned as the best candidate to go after the former president.

Ja New Yorkin demokraattisyyttäjä:

ALBANY, N.Y. (AP) — Letitia James fixated on Donald Trump as she campaigned for New York attorney general, branding the then-president a “con man” and ″carnival barker” and pledging to shine a “bright light into every dark corner of his real estate dealings.”

Ihan täysin häpeilemättä poliittisesti luvanneet jahdata Trumpia, rikokset kyllä keksitään jostain.

Ei tämän selkeämmin oikeusjärjestelmä voi olla politisoitunut, ihan etukäteen kertoivat että todellakin aikovat virkansa politisoida Trumpia vastaan.
Mielestäni tämänkaltainen systeemi on parempi, jossa kansalaiset saavat itse äänestää omien arvojensa pohjalta oikeusministerit ja piirisyyttäjät. Ja näiden kahden tyypin kohdalla todisteet sekä osin syytteet olivat jo lähes valmiiksi laadittuna edeltäjien toimesta ja onhan se oleellinen osa kampanjointia tehdä selväksi, löytyykö uskallusta viedä asiaa eteenpäin. Esimerkiksi tämän Braggin kohdalla moni virkamies lähti lätkimään, koska hänellä ei lopulta ollut uskallusta jatkaa edeltäjänsä työtä, vaan halusi aloittaa syyteharkinnan kokonaan tyhjältä pöydältä.

Paljon pahempana pidän käytäntöä, joissa syyttäjiä/tuomareita nimitetään jopa elinikäisiin virkoihin suoraan jostain poliittisten aktivistien listalta - tai perustein, jotka eivät liity viranhoitoon mitenkään. Ensin mainitussa systeemissä on sentään jonkinlainen mahdollisuus päästä pahimmista perseilijöistä eroon seuraavien vaalien myötä.
 
Back
Ylös Bottom