Donald Trump

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja makhak
  • Aloitettu Aloitettu
Oman firman intrassa kans tätä vitun DEI hulluutta nykyään. Toi on joku globaali syöpä mitä ajetaan kovaa ja blackrock avoimesti ajaa tätä, kun jokuhan täällä foliota taisi jo huudella. Videopelejä tuhoavat myös huolella tällä samalla agendalla.
Rahoitus projekteille -> DEI konsultointia mikä tuhoaa koko homman, mutta tarvii levittää ilon DEI sanomaa

Tähän toki sopii get woke go broke
tai kuten trumpin tapauksessa osittain
go DEI and get DIE

Oho olen Roopelin kanssa jostain samaa mieltä. Meilläkin on töissä tuota DEI höpötystä ja oli jopa jotain pakollisia koulutuksia. Ne koulutukset oli tosin yllättävän hyviä ja niissä ei menty "syvään päätyyn". Kuitenkin mietitytti tuo, kun kesätyöntekijät esiteltiin ja ns. perinteisellä miesten alalla oli kaikki nuoria naisia. Tuota DEI käytännössä taitaa tarkoittaa, että suositaan naisia miesten sijaan ja tehtiin sukupuolesta se tärkein asia.
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Oho olen Roopelin kanssa jostain samaa mieltä. Meilläkin on töissä tuota DEI höpötystä ja oli jopa jotain pakollisia koulutuksia. Ne koulutukset oli tosin yllättävän hyviä ja niissä ei menty "syvään päätyyn". Kuitenkin mietitytti tuo, kun kesätyöntekijät esiteltiin ja ns. perinteisellä miesten alalla oli kaikki nuoria naisia. Tuota DEI käytännössä taitaa tarkoittaa, että suositaan naisia miesten sijaan ja tehtiin sukupuolesta se tärkein asia.

Menee ehkä ohi asian, mutta ei tuo välttämättä ole DEI-palkkausta. Voi toki olla, en tiedä teidän tapausta, mutta opiskelijoiden sukupuolijakauma on muuttunut pitkän aikaa ihan ilman mitään kiintiöitä. Mulla ei ole lukuja heittää jostain 90-luvulta tai sitä ennen, mutta olen ymmärtänyt, että vaikka korkeakoulututkinto varsinkin humanististen alojen ulkopuolelta on ollut enemmän miesten heiniä. "Mun aikana" 2000-luvun alussa oli jo niin, että Oulun yliopistossa aloittavista opiskelijoista suurempi osa oli naisia kaikissa paitsi teknillisessä tiedekunnassa. Muistin varassa teknillinen oli vielä tuolloin todella selkeästi miesvaltainen, mutta mm. fysiikka ja kemia, jotka olivat luonnontieteellisessä, oli kääntynyt hienoiseen naisenemmistöön.

Trendi lienee jatkunut tuon jälkeenkin ja mitä olen itse kesätyöntekijöiden hakemuksia lukenut ja käynyt firman edustajana rekrytapahtumissa, niin hakijajoukko ei ole miesvaltainen ja puhutaan hyvin teknillisestä alasta.
 
Menee ehkä ohi asian, mutta ei tuo välttämättä ole DEI-palkkausta. Voi toki olla, en tiedä teidän tapausta, mutta opiskelijoiden sukupuolijakauma on muuttunut pitkän aikaa ihan ilman mitään kiintiöitä. Mulla ei ole lukuja heittää jostain 90-luvulta tai sitä ennen, mutta olen ymmärtänyt, että vaikka korkeakoulututkinto varsinkin humanististen alojen ulkopuolelta on ollut enemmän miesten heiniä. "Mun aikana" 2000-luvun alussa oli jo niin, että Oulun yliopistossa aloittavista opiskelijoista suurempi osa oli naisia kaikissa paitsi teknillisessä tiedekunnassa. Muistin varassa teknillinen oli vielä tuolloin todella selkeästi miesvaltainen, mutta mm. fysiikka ja kemia, jotka olivat luonnontieteellisessä, oli kääntynyt hienoiseen naisenemmistöön.

Trendi lienee jatkunut tuon jälkeenkin ja mitä olen itse kesätyöntekijöiden hakemuksia lukenut ja käynyt firman edustajana rekrytapahtumissa, niin hakijajoukko ei ole miesvaltainen ja puhutaan hyvin teknillisestä alasta.
Täyttä DEI palkkausta ainakin tekniikan aloilla ja sen huomaa kyllä.
Ei ne miehet mihinkään ole hävinneet vaikka joku agenda sellaista koittaakin toitottaa. Jossain hoitoalalla nyt on naisia toki enemmän, mutta toisaalta mites DEI ei sitten täyty toiseen suuntaan eli vähennetään naisia näillä aloilla ja miehiä lisää? töh täh?
 
Ilmeisesti SS DEI päähoro koittaa syytää vastuuta poliisille vaikka SS se vastaa aivan kaikesta pressan suojelusta oikeasti :D Oliko joku juttu, että katolla ei ollut porukkaa kun katto oli liian vino ja olisi ollut vaarallinen. Jälkeenpäin kuvissa siellä seisoo vaikka ketä ja tuo katto oli pirun kalteva ja täyttä paskaa tuokin selitys.
Sivulliset varoittaneet virkavaltaa minuutteja ennen ammuntaa...
Ei vissii ole edes irtisanoutumassa DEI horo.
 
1721207013831.webp
 
Ilmeisesti SS DEI päähoro koittaa syytää vastuuta poliisille vaikka SS se vastaa aivan kaikesta pressan suojelusta oikeasti :D Oliko joku juttu, että katolla ei ollut porukkaa kun katto oli liian vino ja olisi ollut vaarallinen. Jälkeenpäin kuvissa siellä seisoo vaikka ketä ja tuo katto oli pirun kalteva ja täyttä paskaa tuokin selitys.
Sivulliset varoittaneet virkavaltaa minuutteja ennen ammuntaa...
Ei vissii ole edes irtisanoutumassa DEI horo.

Onhan tämä aika huikea keissi, tuo ampuja oli siis myös joutunut jättämään autonsa aika kauas ampumapaikasta, ja kävellyt sen rakennuksen luokse toisessa kädessä tikkaat (jotka oli käynyt juuri aiemmin ostamassa) ja toisessa kädessä rynkky (mitään asepussia tai laukkua ei ole paikalta ilmeisesti löytynyt), siis reilun sadanmetrin päähän tapahtumapaikasta, eikä yksikään viranomainen huomaa mitään.
 
Onhan tämä aika huikea keissi, tuo ampuja oli siis myös joutunut jättämään autonsa aika kauas ampumapaikasta, ja kävellyt sen rakennuksen luokse toisessa kädessä tikkaat (jotka oli käynyt juuri aiemmin ostamassa) ja toisessa kädessä rynkky (mitään asepussia tai laukkua ei ole paikalta ilmeisesti löytynyt), siis reilun sadanmetrin päähän tapahtumapaikasta, eikä yksikään viranomainen huomaa mitään.
Sama tyyppi oli myös etäisyysmittarin kanssa nähty poliisin toimesta aiemmin porttien luona mittailemassa mistä poliisi ilmoittikin yleisesti. Sitten koittivat seurata sitä, mutta se katosi sitten yleisön sekaan ilmestyen sitten katolle myöhemmin :D

En mä tiedä mutta vittu jos vastaisin jostain turvallisuudesta ja minulle tulisi tieto että joku tyyppi mittaile etäisyyksiä lavalle niin kestäisinkö paineen siitä, että tietäisin lähimpien talonkattojen olevan suojaamattomia. Toisekseen miten kestäisin sen kun myöhemmin näillä katoilla kerrotaan jonkun tyypin ryömivän kiväärin kanssa minuutteja ennen ampumista...

Kaikki tietää kyllä mikä ilmeinen selitys tälle kaikelle hulluudelle tässä on
Laittaisin itsekin tuota DEI hireä ihan vitusti tällaiseen kokonaisuuteen, koska näkyvänä epäkohtana antaisi pontta näille "virheitä tehtiin lol" tekosyille
 
Viimeksi muokattu:
Onhan tämä aika huikea keissi, tuo ampuja oli siis myös joutunut jättämään autonsa aika kauas ampumapaikasta, ja kävellyt sen rakennuksen luokse toisessa kädessä tikkaat (jotka oli käynyt juuri aiemmin ostamassa) ja toisessa kädessä rynkky (mitään asepussia tai laukkua ei ole paikalta ilmeisesti löytynyt), siis reilun sadanmetrin päähän tapahtumapaikasta, eikä yksikään viranomainen huomaa mitään.
Pakko oikaista ihmettelyäsi sen verran, että kyseessä on "open carry"-osavaltio, jolloin kokonaan näkyvissä olevan aseen kantaminen julkisilla paikoilla on perustuslain suojaamaa toimintaa.
 
Back
Ylös Bottom