Nyt täytyy kyllä sanoa että alkaa epäilyttää Trumpin mielenterveys.
Nyt vasta?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Trump claims without evidence that Biden controlled by people in 'the dark shadows'
The Fox News host interviewing the president said it sounded like he was promoting a conspiracy theory.www.nbcnews.com
Five bizarre moments from Trump's interview with Fox's Laura Ingraham
In a particularly odd Fox News interview, the president riffed on Biden’s ‘shadow people’ and compared police shootings to golfwww.theguardian.com
Nähtävästi koko haastis vielä tässä.
Tällaisilla "uutisilla"on viety jo kohta neljä vuotta.
Ymmärtäkää hyvät ihmiset; näitä "uutisia" rakennetaan ihan tarkoituksella niin, että uutisen luettua lukija ajattelee "onpa se hullu". Tämä on ihan päivittäinen Trump-uutisten tekijöiden modus operandi. Tähän he pyrkivät. Mitään taustoja puolesta ei valaista ollenkaan, päinvastoin pimitetään. Uutinen mitä itse asiassa tapahtui ei ole pointti, se on sivuseikka. Esim. kaikkein omalaatuisin lause otetaan kontekstista ja siitä tehdän otsikko josta tehdään sitten uutinen - ei itse asiasta - vaan uutinen siitä "kuinka hullu Trump on". Koska se on aina tavoite, ei todellinen uutisointi. Jatkuvasti rakennetaan tällaista keissiä Trumpia vastaan, se on se pointti. Ei uutisten asiallinen uutisointi.
Eihän näissä ollut mitään ihmeellistä. Joe Biden tukee avoimesti Antifaa. Tottakai pitää sanoa että Bidenia ohjaillaan sieltä Antifan mustista varjoista. Tämähän on kampanjan perusteema nyt.
Ja ihan varmasti Trumpin kampanjan sabotoijia on liikkeellä, koko ajanhan siellä on häiriköity ja pahimmillaan hakattu kannattajia.
Tuota golf-vertausta kauhistellaan. Trump sanoo että äijää olis voinut vähän painia maihin ja homma hanskassa helposti (ei siis puolusta poliisia, päinvastoin), että miksi menee ampumaan selkään, kun homma olis ollut helppo kuin metrin putti (taltuttaa epäilty muuten), mutta mokasi ampumalla.
Trump vertaa poliisimurhia golfin pelaamisen apua kauheaa se on hullu mä levitä jutun mun kaikille kavereille ja nekin näkee et trump on hullu jne.
Näin se henkilöä vastaan suunnattu propaganda toimii. This is how you do it. Hyvin on toiminut.
Tää on niin hassua, kun ajatellaan vaihtoehtoina olevan vain Trump tai totaalitäärinen kommunismi ja yhteiskuntajärjestyksen tuho. Eikö siihen väliin muka mahdu mitään?
Mua kanssa huvittaa miten valkoiset kapitalistit täällä puolustaa äärivasemmistolaista ja väkivalloin mustien asioita ajavaa BLM:ää ja Antifaa ja haukkuvat valkoisten arvojen ja menestymisen puolella olevaa Trumpia. Mutta kun tarpeeksi YLEä ja Hesaria lukee, niin näinhän siinä käy.
Tai sitten vain olet kuvitellut tuon äärivasemmiston puolustamisen.Mua kanssa huvittaa miten valkoiset kapitalistit täällä puolustaa äärivasemmistolaista ja väkivalloin mustien asioita ajavaa BLM:ää ja Antifaa ja haukkuvat valkoisten arvojen ja menestymisen puolella olevaa Trumpia. Mutta kun tarpeeksi YLEä ja Hesaria lukee, niin näinhän siinä käy.
Demokraattien pressoja jenkeissä on ollut iät ja ajat. Nytkö sellainen sitten romuttaisi Amerikan?Pohjimmiltaan kyse ei ole Trumpin fanittamisesta, vaan Amerikan tulevaisuudesta. Halutaanko lähteä demokraattien mukana yhä pidemmällä vasempaan ja romuttaa Amerikka, vai valita toinen tie?
Katoitko tuota Foxin haastattelua ollenkaan?
Tai sitten vain olet kuvitellut tuon äärivasemmiston puolustamisen.
Demokraattien pressoja jenkeissä on ollut iät ja ajat. Nytkö sellainen sitten romuttaisi Amerikan?
Katsoin nuo kohdat missä oli Bidenin "dark shadows"/Antifa juttu ja se golf vertaus. Eipä noissa mitään ihmeellistä ollut, vähän Trump retoriikkaa, mutta ajatuksen tasolla ei mitään mainostetua "hullua salaliittoteoriaa" tai "Trumpille poliisimurhat on vaan golf peliä". Tuossa golf vertauksessa itse asiassa kritisoi poliisin toimia ja oli sitä vastaan.
Eipä ainakaan minun elinaikani ole yksikään demokraattipresidentti ajanut valtiontaloutta tai pörssikursseja karille. Kuitenkin jostain mystisestä syystä halutaan uskotella, että Biden näin tekisi?
Molempien ehdokkaiden takana on valtavat määrät rahaa ja niistä halutaan pitää kiinni - ei tämä ole pelkästään demokraattien tai republikaanien ongelma. Biden on kuitenkin näistä kahdesta ehdokkaasta se ainoa,Tässä nyt on ne vaihtoehdot mitä on annettu: Trump tai Biden. En sanonut, että kaikki muuttuisi heti ja miten paljon lopulta muuttuisi, jos Biden valitaan. Tulevaisuutta on mahdoton ennustaa varmasti, mutta voidaan esittää eri ideologiset vaihtoehdot ja mitä niiden johdonmukaisesta solveltamisesta voisi seurata. Suuri Raha ja heidän intressinsä tässä vaikuttaa myös taustalla, eivätkä he omaa etuaan vastaan taistele, vaikka joukossa onkin vasemmistohenkisyyttä.
Mun mielestä kaikki rapakon takainen demagogia BLM:stä ja Antifasta on vain yritys lakaista aito yhteiskunnallinen ongelma poliittisen ideologian alle - köyhiä ja vähäosaisia tuolla mantereella riittää, joista suuri osa varsin vittuuntuneita osaansa.Vasemmistopohjaiset ääriliikeet, kuten BLM ovat joiltakin osin valmiita väkivaltaiseen vallankumoukseen yhteiskuntarakenteen ja kapitalismin tuhoamiseksi - joka ajatus on kommunismin perusteeseissä -,mutta koska kannatus ei ole ylittänyt kriittistä pistettä eikä maltillisempi enemmistö ole valmis väkivaltaiseen vallankumoukseen, niin BLM:n ja muiden hankeet jäävät vain paikallisiksi.
Trump claims without evidence that Biden controlled by people in 'the dark shadows'
The Fox News host interviewing the president said it sounded like he was promoting a conspiracy theory.www.nbcnews.com
Five bizarre moments from Trump's interview with Fox's Laura Ingraham
In a particularly odd Fox News interview, the president riffed on Biden’s ‘shadow people’ and compared police shootings to golfwww.theguardian.com
Nähtävästi koko haastis vielä tässä.
Demokraattien pressoja jenkeissä on ollut iät ja ajat. Nytkö sellainen sitten romuttaisi Amerikan?
Noissa Trumpin visioissa taisi olla taustalla joku face-viesti, josta mielikuvituksensa lähti laukalle. Itse en kyllä näe mitään hienoa hatusta temmottujen satujen käytämisessä vaalipuheissa. Tämäkin lienee ihan samaa sarjaa kuin Trumpin lupaama ”suuri ja kaunis yllätys”, jonka piti poistaa korona. Trumpin mukaan asiaa tutkitaan, mutta pidän hyvin todennäköisenä, että nämä tutkimukset, jos tutkimuksia ylipäätään edes on edes käynnissä, eivät tuo yhtään mitään tuloksia.Olen sitten ilmeisesti vähän simppeli, mutta mielestäni ihan ok haastattelu. Ei mitään hullun elkeitä, ainoastaan realisti. Olen samaa mieltä hyvin suurilta osin. Ja kyllä, katsoin koko haastattelun.
Pakko kysyä, kun tuo antifa on sulla mukana vähän jokaisessa viestissä, että missä Bidenmtukee avoimesti antifaa? Hiljattainhan Biden otti kantaa näin: Biden rolled out an even firmer statement on the violence on Sunday, calling the violence in Portland “unacceptable” and stating, “I condemn the violence unequivocally,” adding “whether on the left or the right.”Toivottavasti näin. Sellaiselta se vaan näyttää kun Trumpia vastaan ollaan ja ei ole mitään sanottavaa siihen, että BLM ja Antifa mellakoi ja ryöstelee ja Biden heitä avoimesti tukee.
Pakko kysyä, kun tuo antifa on sulla mukana vähän jokaisessa viestissä, että missä Bidenmtukee avoimesti antifaa? Hiljattainhan Biden otti kantaa näin: Biden rolled out an even firmer statement on the violence on Sunday, calling the violence in Portland “unacceptable” and stating, “I condemn the violence unequivocally,” adding “whether on the left or the right.”
Laita selaimeen: antifa.com