Donald Trump

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja makhak
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Nyt täytyy kyllä sanoa että alkaa epäilyttää Trumpin mielenterveys.








Nähtävästi koko haastis vielä tässä.


Tällaisilla "uutisilla"on viety jo kohta neljä vuotta.

Ymmärtäkää hyvät ihmiset; näitä "uutisia" rakennetaan ihan tarkoituksella niin, että uutisen luettua lukija ajattelee "onpa se hullu". Tämä on ihan päivittäinen Trump-uutisten tekijöiden modus operandi. Tähän he pyrkivät. Mitään taustoja puolesta ei valaista ollenkaan, päinvastoin pimitetään. Uutinen mitä itse asiassa tapahtui ei ole pointti, se on sivuseikka. Esim. kaikkein omalaatuisin lause otetaan kontekstista ja siitä tehdän otsikko josta tehdään sitten uutinen - ei itse asiasta - vaan uutinen siitä "kuinka hullu Trump on". Koska se on aina tavoite, ei todellinen uutisointi. Jatkuvasti rakennetaan tällaista keissiä Trumpia vastaan, se on se pointti. Ei uutisten asiallinen uutisointi.

Eihän näissä ollut mitään ihmeellistä. Joe Biden tukee avoimesti Antifaa. Tottakai pitää sanoa että Bidenia ohjaillaan sieltä Antifan mustista varjoista. Tämähän on kampanjan perusteema nyt.
Ja ihan varmasti Trumpin kampanjan sabotoijia on liikkeellä, koko ajanhan siellä on häiriköity ja pahimmillaan hakattu kannattajia.
Tuota golf-vertausta kauhistellaan. Trump sanoo että äijää olis voinut vähän painia maihin ja homma hanskassa helposti (ei siis puolusta poliisia, päinvastoin), että miksi menee ampumaan selkään, kun homma olis ollut helppo kuin metrin putti (taltuttaa epäilty muuten), mutta mokasi ampumalla.

Trump vertaa poliisimurhia golfin pelaamisen apua kauheaa se on hullu mä levitä jutun mun kaikille kavereille ja nekin näkee et trump on hullu jne.
Näin se henkilöä vastaan suunnattu propaganda toimii. This is how you do it. Hyvin on toiminut.
 
Tällaisilla "uutisilla"on viety jo kohta neljä vuotta.

Ymmärtäkää hyvät ihmiset; näitä "uutisia" rakennetaan ihan tarkoituksella niin, että uutisen luettua lukija ajattelee "onpa se hullu". Tämä on ihan päivittäinen Trump-uutisten tekijöiden modus operandi. Tähän he pyrkivät. Mitään taustoja puolesta ei valaista ollenkaan, päinvastoin pimitetään. Uutinen mitä itse asiassa tapahtui ei ole pointti, se on sivuseikka. Esim. kaikkein omalaatuisin lause otetaan kontekstista ja siitä tehdän otsikko josta tehdään sitten uutinen - ei itse asiasta - vaan uutinen siitä "kuinka hullu Trump on". Koska se on aina tavoite, ei todellinen uutisointi. Jatkuvasti rakennetaan tällaista keissiä Trumpia vastaan, se on se pointti. Ei uutisten asiallinen uutisointi.

Eihän näissä ollut mitään ihmeellistä. Joe Biden tukee avoimesti Antifaa. Tottakai pitää sanoa että Bidenia ohjaillaan sieltä Antifan mustista varjoista. Tämähän on kampanjan perusteema nyt.
Ja ihan varmasti Trumpin kampanjan sabotoijia on liikkeellä, koko ajanhan siellä on häiriköity ja pahimmillaan hakattu kannattajia.
Tuota golf-vertausta kauhistellaan. Trump sanoo että äijää olis voinut vähän painia maihin ja homma hanskassa helposti (ei siis puolusta poliisia, päinvastoin), että miksi menee ampumaan selkään, kun homma olis ollut helppo kuin metrin putti (taltuttaa epäilty muuten), mutta mokasi ampumalla.

Trump vertaa poliisimurhia golfin pelaamisen apua kauheaa se on hullu mä levitä jutun mun kaikille kavereille ja nekin näkee et trump on hullu jne.
Näin se henkilöä vastaan suunnattu propaganda toimii. This is how you do it. Hyvin on toiminut.

Katoitko tuota Foxin haastattelua ollenkaan?
 
Tää on niin hassua, kun ajatellaan vaihtoehtoina olevan vain Trump tai totaalitäärinen kommunismi ja yhteiskuntajärjestyksen tuho. Eikö siihen väliin muka mahdu mitään?

Tässä nyt on ne vaihtoehdot mitä on annettu: Trump tai Biden. En sanonut, että kaikki muuttuisi heti ja miten paljon lopulta muuttuisi, jos Biden valitaan. Tulevaisuutta on mahdoton ennustaa varmasti, mutta voidaan esittää eri ideologiset vaihtoehdot ja mitä niiden johdonmukaisesta solveltamisesta voisi seurata. Suuri Raha ja heidän intressinsä tässä vaikuttaa myös taustalla, eivätkä he omaa etuaan vastaan taistele, vaikka joukossa onkin vasemmistohenkisyyttä.

Vasemmistopohjaiset ääriliikeet, kuten BLM ovat joiltakin osin valmiita väkivaltaiseen vallankumoukseen yhteiskuntarakenteen ja kapitalismin tuhoamiseksi - joka ajatus on kommunismin perusteeseissä -,mutta koska kannatus ei ole ylittänyt kriittistä pistettä eikä maltillisempi enemmistö ole valmis väkivaltaiseen vallankumoukseen, niin BLM:n ja muiden hankeet jäävät vain paikallisiksi.

Kulttuurimarxistit toimivat taas hienovaraisemmin yhteiskunnan pintarakenteita vähitellen muuttaen, jolloin vallankumous tapahtuu huomaamatta, ikään kuin orwelilaisittain. Kriittitinen rotuteoria ja intersektionaalisuus ovat eräitä keskeisiä työkaluja hankkeen eteenpäin viemiseksi, kuten myös sananvapauden kaventaminen. Marxin&Engelsin teorian mukaan perinteinen yhdinperhe tulee myös hajoittaa, jos haluaa tuhota kapitalismin. Se nimittäin on kapitalismin ja kaikkien omistussuhteiden kulmakivi. No, perinteitsä ydinperhekäsitettä ollaan murtamassa, mutta siitä on vielä matkaa kapitalismin arkkuun laittamiseksi.Tämän suuntaiset pyrkimykset ovat kuitenkin käynnissä niin politiikassa kuin yliopistomaailmassakin, sekä Suomessa että Amerikassa. Suomi vaan tulee jälkijunassa.
 
Mua kanssa huvittaa miten valkoiset kapitalistit täällä puolustaa äärivasemmistolaista ja väkivalloin mustien asioita ajavaa BLM:ää ja Antifaa ja haukkuvat valkoisten arvojen ja menestymisen puolella olevaa Trumpia. Mutta kun tarpeeksi YLEä ja Hesaria lukee, niin näinhän siinä käy.

Ole sitä mieltä, että useimmat valkoiset kapitalistit eivät tunne lainkaan BLM:n -ideologiaa. Eikä valtamedia sitä kerro. Kyse ei siis ole vain mustista ahdingosta ja poliisiväkivallasta. Tämä on vain se tunteisiin vetoava huomiotriggeri, jolla kansanjoukot on saatu sympatiseeraamaan liikettä. BLM:n teoreettinen perusta ja kapitalismi ovat myös keskenään kaksi täysin vastakkaista teoriaa. Kukaan loogisesti ajatteleva kapitalisti ei voisi kannattaa BLM:sia. Mutta politiikka ja raha on sen verran merkillinen yhtälö, että määrätyisissä tilanteissa kuka tahansa voi kannattaa tai rahoittaa ketä tahansa. Näin myös BLM:n kohdalla. Aika merkittäviä rahoittajia sieltäkin löytyy taustalta.
 
Mua kanssa huvittaa miten valkoiset kapitalistit täällä puolustaa äärivasemmistolaista ja väkivalloin mustien asioita ajavaa BLM:ää ja Antifaa ja haukkuvat valkoisten arvojen ja menestymisen puolella olevaa Trumpia. Mutta kun tarpeeksi YLEä ja Hesaria lukee, niin näinhän siinä käy.
Tai sitten vain olet kuvitellut tuon äärivasemmiston puolustamisen.
 
Pohjimmiltaan kyse ei ole Trumpin fanittamisesta, vaan Amerikan tulevaisuudesta. Halutaanko lähteä demokraattien mukana yhä pidemmällä vasempaan ja romuttaa Amerikka, vai valita toinen tie?
Demokraattien pressoja jenkeissä on ollut iät ja ajat. Nytkö sellainen sitten romuttaisi Amerikan?
 
Katoitko tuota Foxin haastattelua ollenkaan?

Katsoin nuo kohdat missä oli Bidenin "dark shadows"/Antifa juttu ja se golf vertaus. Eipä noissa mitään ihmeellistä ollut, vähän Trump retoriikkaa, mutta ajatuksen tasolla ei mitään mainostetua "hullua salaliittoteoriaa" tai "Trumpille poliisimurhat on vaan golf peliä". Tuossa golf vertauksessa itse asiassa kritisoi poliisin toimia ja oli sitä vastaan.
 
Tai sitten vain olet kuvitellut tuon äärivasemmiston puolustamisen.

Toivottavasti näin. Sellaiselta se vaan näyttää kun Trumpia vastaan ollaan ja ei ole mitään sanottavaa siihen, että BLM ja Antifa mellakoi ja ryöstelee ja Biden heitä avoimesti tukee.
 
Demokraattien pressoja jenkeissä on ollut iät ja ajat. Nytkö sellainen sitten romuttaisi Amerikan?

Eipä ainakaan minun elinaikani ole yksikään demokraattipresidentti ajanut valtiontaloutta tai pörssikursseja karille. Kuitenkin jostain mystisestä syystä halutaan uskotella, että Biden näin tekisi?
 
Katsoin nuo kohdat missä oli Bidenin "dark shadows"/Antifa juttu ja se golf vertaus. Eipä noissa mitään ihmeellistä ollut, vähän Trump retoriikkaa, mutta ajatuksen tasolla ei mitään mainostetua "hullua salaliittoteoriaa" tai "Trumpille poliisimurhat on vaan golf peliä". Tuossa golf vertauksessa itse asiassa kritisoi poliisin toimia ja oli sitä vastaan.

No jos joku random-heppu tulisi bussissa viereen istumaan ja höpisisi tuollaisia, katsoisin varmaan aiheelliseksi teeskennellä kuuntelevani tai sitten jääväni seuraavalla pysäkillä pois. Presidentin jutellessa vastaavia tän kuitenkin pitäisi olla vakavasti otettavaa puhetta?
Se golf-vertaus oli mun mielestä kyllä vielä ihan ok:n rajoissa 🙂
 
Eipä ainakaan minun elinaikani ole yksikään demokraattipresidentti ajanut valtiontaloutta tai pörssikursseja karille. Kuitenkin jostain mystisestä syystä halutaan uskotella, että Biden näin tekisi?

Kyllähän se iso kysymys on siitä mennäänkö syvemmälle "suvaitsevaisuuden" maailmaan, syvemmälle mediakontrolliin ja sananvapauden rajoittamiseen ja open borders touhuun ja siihen kuinka paljon kaikki valkoiset on velkaa mustalle miehelle. Mielestäni velan määrä on $0,00.
Esimerkki Miamista toissakesältä:
Historian museossa mentiin hetken aikaa oppaan perässä. Nuorehko flikka osasi historian huonosti, mutta kun esitteli Haitilta tullutta pakolaisten/siirtolaisten purkkaria niin laukaisi ikimuistoiset sanat: "Tämän aluksen pakolaiset palautettiin Haitiin mikä on väärin. Haitissa on diktatuuri ja jokaisen pakolaisen sieltä pitäisi päästä Amerikkaan".
Historian museossa sain BLM politiikan miniluennon. Kiva.
Tää ajattelumalli yleistyy kovaa vauhtia edellä mainittujen mediakontrollin ja kaikkialle leviävän suvaitsevaisuuden mukana, joka on täysin irti maalaisjärjestä ja tilastotieteestä jne. Tätä kuitenkin demokraatit nykyään edustaa, enempi tai vähempi. Demokraateilla on sisäinen kamppailu myöskin, Joe&Kamala ovat konservatiivisempia, mutta demokraatit on eri asia kuin SDP, demokraatteihin ikään kuin kuuluu myös vasemmistoliitto ja vihreät (AOC ja Omar ym.) ja puolue menee siihen suuntaan.
Pörssikurssit ottaa jotain hittiä yritysveron noustessa 21%->28%. Ja sehän voi nousta enemmänkin + ovat suunnitelleet muitakin veroja esim. pörssikaupankäyntiin.
Trumpin kausi näin mun suomalaisen näkökulmasta oli varsin täydellinen, ei mitään pakolaiskriisejä oikeuttavia sotia Lähi-Itään + pörssikurssit noussu ihan sikana. Plus tietty tuo äärimmäisen virkistävä juttu meidän mediakontrollin keskelle, että uskaltaa olla suvaitsevaisuuden pakotusta vastaan, sanoo suorat sanat kaikille oli musta tai mies tai nainen tai jotain muuta sukupuolta. Toki persoona on överi, mut parempi kuin vasemmistovajari, joka asiakysymyksissä ja toteutuvassa politiikassa aiheuttaisi konkreettista haittaa.
 
Tässä nyt on ne vaihtoehdot mitä on annettu: Trump tai Biden. En sanonut, että kaikki muuttuisi heti ja miten paljon lopulta muuttuisi, jos Biden valitaan. Tulevaisuutta on mahdoton ennustaa varmasti, mutta voidaan esittää eri ideologiset vaihtoehdot ja mitä niiden johdonmukaisesta solveltamisesta voisi seurata. Suuri Raha ja heidän intressinsä tässä vaikuttaa myös taustalla, eivätkä he omaa etuaan vastaan taistele, vaikka joukossa onkin vasemmistohenkisyyttä.
Molempien ehdokkaiden takana on valtavat määrät rahaa ja niistä halutaan pitää kiinni - ei tämä ole pelkästään demokraattien tai republikaanien ongelma. Biden on kuitenkin näistä kahdesta ehdokkaasta se ainoa,
joka on julkistanut jonkinlaisen ohjelman, mitä tuleman pitää. Trump ei näin tehnyt, koska hän luottaa kuuluisaan perstuntumaansa. Ja ilmeisesti äänestäjienkin pitäisi hänen arvostelukykyynsä luottaa?

Vasemmistopohjaiset ääriliikeet, kuten BLM ovat joiltakin osin valmiita väkivaltaiseen vallankumoukseen yhteiskuntarakenteen ja kapitalismin tuhoamiseksi - joka ajatus on kommunismin perusteeseissä -,mutta koska kannatus ei ole ylittänyt kriittistä pistettä eikä maltillisempi enemmistö ole valmis väkivaltaiseen vallankumoukseen, niin BLM:n ja muiden hankeet jäävät vain paikallisiksi.
Mun mielestä kaikki rapakon takainen demagogia BLM:stä ja Antifasta on vain yritys lakaista aito yhteiskunnallinen ongelma poliittisen ideologian alle - köyhiä ja vähäosaisia tuolla mantereella riittää, joista suuri osa varsin vittuuntuneita osaansa.
 
Nyt täytyy kyllä sanoa että alkaa epäilyttää Trumpin mielenterveys.








Nähtävästi koko haastis vielä tässä.


Olen sitten ilmeisesti vähän simppeli, mutta mielestäni ihan ok haastattelu. Ei mitään hullun elkeitä, ainoastaan realisti. Olen samaa mieltä hyvin suurilta osin. Ja kyllä, katsoin koko haastattelun.
 
Demokraattien pressoja jenkeissä on ollut iät ja ajat. Nytkö sellainen sitten romuttaisi Amerikan?

Tämä "romuttaminen" voisi tarkoittaa melko radikaaleja muutoksia, joita on jo havaittavissa esim. demokraattien puolueohjelmassa 2020. Se kannattaa myös huomata, että demokraattien ohjemat ovat myös muuttuneet aikain saatossa. Nyt tilanne ei ole enää sama, kun esim. Clintonin aikana. Osittain Biden-Sanders liiton ansiosta demokraatit ovat nyt enemmän vasemmalla, kuin koskaan aiemmin. Jos Biden valitaan, niin vasemmiston taholta tulee myös kovat muutospaineet, juuri tuon Biden-Sanders liiton johdosta. Myös äärivasemmisto seisoo Bidenin takana - vaikka eivät pidä häntä riittävän radikaalina - koska Trump on PAKKO saada pois Pressan palliltaan!

Näkökulma: USA:n demokraateilta jyrkkä käännös vasemmalle

" Koko ohjelman ydin on valtiollisen pakotuksen ja byrokraattisen sääntelyn lisäämisessä, veronkorotuksilla ja velalla kustannetuissa uusissa etuisuus- ja tukiohjelmissa sekä etnisten ja seksuaalisten vähemmistöjen voimauttamisessa"

Eli periaatteessa Euroopassa ja Amerikassa on sama kehitys. Eurooppa tulee vain jäljessä. Jos kannattaa vaikka Marin hallitusta ja Ohisalon maahanmuutto- ja pakolaispolitiikkaa sekä feminististä intersektionaalisuutta, niin voi myös yhtä hyvin kannattaa Bidenin demokraattien politiikkaa. Kaikkihan nämä ovat myös Amerikan tuliaisia, josta myös vihervasemmisto on ottanut mallia.

Myös 1965 alkanut Amerikan suopea maahanmuuttopolitiikka tulee olemaan entistä avarampaa ja globaalisempaa monikulttuurisuuspolitiikkaa: tulevaisuuden Amerikka kuuluu kaikille (kuten piskuinen Suomikin!).

" Maahanmuuttajien perheenjäsenten maahantulolle asetetut esteet poistetaan ja islamilaisista maista ja Afrikasta tulevien sekä seksuaalisiin vähemmistöihin kuuluvien maahanmuuttoa edistetään. Maahan otettujen turvapaikanhakijoiden määrää lisätään 700 prosenttia."

Myös Black Lives Matter tukee Bidenin valintaa, vaikka häntä ei liikkeen parissa pidetä riittävän radikaalina. Biden itse tukee myös BLM:ätä.

Black Lives Matter Co-Founder Alicia Garza Says Joe Biden Is 'Far Away' From Changes Democratic Voters Want

Why Black Lives Matter could put Biden in the White House

Mutta jos BLM ei saa mitä haluaa, niin seuraa tupenrapinat. :sneaky:

Black Lives Matter: "Olemme koulutettuja marxisteja ja poltamme maan tasalle tämän järjestelmän!"

”Menemme ja räjäytämme maat, ja korvaamme niiden johtajat haluamillamme johtajilla. Niinpä kuka tahansa amerikkalainen syyttääkään meitä väkivallasta, hän on erittäin kaksinaamainen", BLM:n New Yorkin osaston johtohahmo Hawk Newsome uhosi viitaten väitteeseensä, että koko Amerikka "on rakennettu väkivallalle".
 
Olen sitten ilmeisesti vähän simppeli, mutta mielestäni ihan ok haastattelu. Ei mitään hullun elkeitä, ainoastaan realisti. Olen samaa mieltä hyvin suurilta osin. Ja kyllä, katsoin koko haastattelun.
Noissa Trumpin visioissa taisi olla taustalla joku face-viesti, josta mielikuvituksensa lähti laukalle. Itse en kyllä näe mitään hienoa hatusta temmottujen satujen käytämisessä vaalipuheissa. Tämäkin lienee ihan samaa sarjaa kuin Trumpin lupaama ”suuri ja kaunis yllätys”, jonka piti poistaa korona. Trumpin mukaan asiaa tutkitaan, mutta pidän hyvin todennäköisenä, että nämä tutkimukset, jos tutkimuksia ylipäätään edes on edes käynnissä, eivät tuo yhtään mitään tuloksia.
 
Toivottavasti näin. Sellaiselta se vaan näyttää kun Trumpia vastaan ollaan ja ei ole mitään sanottavaa siihen, että BLM ja Antifa mellakoi ja ryöstelee ja Biden heitä avoimesti tukee.
Pakko kysyä, kun tuo antifa on sulla mukana vähän jokaisessa viestissä, että missä Bidenmtukee avoimesti antifaa? Hiljattainhan Biden otti kantaa näin: Biden rolled out an even firmer statement on the violence on Sunday, calling the violence in Portland “unacceptable” and stating, “I condemn the violence unequivocally,” adding “whether on the left or the right.”
 
Pakko kysyä, kun tuo antifa on sulla mukana vähän jokaisessa viestissä, että missä Bidenmtukee avoimesti antifaa? Hiljattainhan Biden otti kantaa näin: Biden rolled out an even firmer statement on the violence on Sunday, calling the violence in Portland “unacceptable” and stating, “I condemn the violence unequivocally,” adding “whether on the left or the right.”

Laita selaimeen: antifa.com
 
Back
Ylös Bottom