Donald Trump

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja makhak
  • Aloitettu Aloitettu
Kenoshan ampumis tapaus Kyle Rittenhouse. Älytön lokakampanja käynnissä median ja vasureiden toimesta.



Ihan ilman medioidenkin hötköilyjä tää on melko häiriintynyt tapaus - tää jota ammuttiin käteen, voi ihan yhtälailla vedota yrittäneensä puolustaa itseään ja muita asemieheltä.
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
No kun niitä ihmisiä täytyy auttaa, kun firmat ja autot poltetaan ja ulkona on välitön väkivallan uhka. Eikä demokraattiset päättäjät osaa muuta kuin miettiä mihin reikäään kansalaisten pitää ottaa lisää BLM:ää. Somebody has to step up.

Ei siellä ole kansalliskaarti ketään pamputtanut, lähinnä vaan suojaavat kohteita ja alueita läsnäolollaan.
Niin, ja mä kysyin, että kuinka kauan se kansalliskaarti siellä sitten partioisi? Vaaleihin asti vai seuraavat neljä vuotta? Siihenkö asti kunnes "Amerikka on taas suuri"? Ei sillä tavoin hoideta kuin oireita, eikä varsinaista ongelmien alkulähdettä.

Tuo antifa.com selaimeen -> menee Bidenin sivulle kertoo aika paljon.
Kunhan yrittävät trollata kampanjallaan. Varmaan pirusti naurattaa niitä, jotka ovat jääneet jalkoihin mellakoitsijoiden riehuessa.
 
Ihan ilman medioidenkin hötköilyjä tää on melko häiriintynyt tapaus - tää jota ammuttiin käteen, voi ihan yhtälailla vedota yrittäneensä puolustaa itseään ja muita asemieheltä.
Jos oot nähnyt niitä videoita tapahtumista ja tietää taustoja niin aika erikoinen kommentti.

Mites tää sankari? BLM huligaanien kanssa motarilla, auto ajaa keneenkään osumatta mellakoitsijoiden ohi ja tää vitun neropatti avaa tulen kun ei pysähtynyt ja vastaanottanut todennäköistä väki/ilkivaltaa. Kaiken huipuksi ei osunut autoon vaan kahteen huligaaniin 👍

a6gva.jpg

aurora-jeep-shooting-incident-03-gty-jef-200727_1595854159255_hpEmbed_3x2_992.jpg

a6gvn.jpg


Heitä nyt vielä analyysit miten tämä herrasmies vain huolehti tovereiden turvallisuudesta.
 
Jos oot nähnyt niitä videoita tapahtumista ja tietää taustoja niin aika erikoinen kommentti.
Mä olen nähnyt videoita tapahtumista ja sympatiani ovat tämän pojan puolella. Siinä on vaan se mutta, että näitä asioita ei ratkaista yt-videoiden perusteella, vaan lakituvassa ja näillä ammutuiksi tulleilla on/oli ihan yhtälainen oikeus puolustaa itseään - piti siitä tai ei.

Mites tää sankari?

Heitä nyt vielä analyysit miten tämä herrasmies vain huolehti tovereiden turvallisuudesta.
Eipäs ole aiemmin tullut vastaan, mutta onnistuipahan ainakin tekemään aserajoituksia kannattaville uutta propagandamateriaalia.
 
Niin, ja mä kysyin, että kuinka kauan se kansalliskaarti siellä sitten partioisi? Vaaleihin asti vai seuraavat neljä vuotta? Siihenkö asti kunnes "Amerikka on taas suuri"? Ei sillä tavoin hoideta kuin oireita, eikä varsinaista ongelmien alkulähdettä.

Kunhan yrittävät trollata kampanjallaan. Varmaan pirusti naurattaa niitä, jotka ovat jääneet jalkoihin mellakoitsijoiden riehuessa.

Siihen asti anarkisti riehuu, kun sen annetaan riehua. Luuletko ettei noi lähde kaduille kun tulee poliisiampuminen ja Biden on presidentti? Täytyis pikkuhiljaa saada noita väkivaltaisempia agitaattoreita telkien taakse ja muitakin pikkusen putkaan ja rikosrekisteriin. Ei nuo mitään jaloja aatteen puolustajia ole, vaan riehujia riehumisen vuoksi.

...niin ja ei ole ollenkaan eripuran kylvämistä ja bensan heittämistä liekkeihin borderline äärivasemmiston terroristijärjestön kanssa vehtaaminen ihan virallisen kampanjan puitteissa? Ihan vaan harmitonta trollaamista? Juupa juu. :-)

Muistetaan aiemmin, varmasti ihmiset joiden auto paloi saatikka sattui jotain fyysistä harmia, niin ovat kiitollisia Bidenille vaalipäivänä kun Bidenin virallinen kampanjaväki lahjoittaa rikollisille takuurahoja:

Kyllähän Biden selkeästi haluaa tukea ja hyväksyä äärivasemmiston anarkistista toimintaa. Tämä on iso ase Trumpille vaalitaistelussa ja toimii nyt hyvin. Mun mielestä Biden tekee tossa ehdottoman väärin, nuo on ääriaineksia ja väkivaltaisia sellaisia, eivätkä kunnioita toisten ihmisten oikeuksia tai niistä välitä kun riehuvat.

Veikkaanpa muuten että Biden on vielä maksanut lisää tuosta nettisivusta.

Kyllä Biden ja demokraattien politiikka noista mellakoista isosti vastuussa, jos tää on se esimerkki mitä ne näyttää.
 
Siihen asti anarkisti riehuu, kun sen annetaan riehua. Luuletko ettei noi lähde kaduille kun tulee poliisiampuminen ja Biden on presidentti? Täytyis pikkuhiljaa saada noita väkivaltaisempia agitaattoreita telkien taakse ja muitakin pikkusen putkaan ja rikosrekisteriin. Ei nuo mitään jaloja aatteen puolustajia ole, vaan riehujia riehumisen vuoksi.
Ilmeisen kovassa taitaa näillä pormestareilla olla usko, että homma saadaan haltuun omin avuin. Tuskin kuitenkaan kukaan uskoo, että Bidenin astuessa valtaan maailma muuttuisi sormia napsauttamalla.

...niin ja ei ole ollenkaan eripuran kylvämistä ja bensan heittämistä liekkeihin borderline äärivasemmiston terroristijärjestön kanssa vehtaaminen ihan virallisen kampanjan puitteissa? Ihan vaan harmitonta trollaamista? Juupa juu. :-)
Ajattelin ensin tämän olleen jokin epäonnistunut yritys tavoitella ironiaa. Joudun miettimään uudelleen, kun nyt kerran täällä pakkiksellakin asti kauhistellaan, että "kattokaa nyt, Biden on antifan kannattaja" 🙂

Muistetaan aiemmin, varmasti ihmiset joiden auto paloi saatikka sattui jotain fyysistä harmia, niin ovat kiitollisia Bidenille vaalipäivänä kun Bidenin virallinen kampanjaväki lahjoittaa rikollisille takuurahoja:
Nusnus - takuita lätkäistään rikoksesta epäillyille. Ei tainnut kuitenkaan olla ihan loppuun asti mietittyä toimintaa näillä kampanjatyöntekijöillä, mutta aika amatöörejä tuntuvat olevan Trumpin vastaaviin verrattuna.

Kyllähän Biden selkeästi haluaa tukea ja hyväksyä äärivasemmiston anarkistista toimintaa. Tämä on iso ase Trumpille vaalitaistelussa ja toimii nyt hyvin. Mun mielestä Biden tekee tossa ehdottoman väärin, nuo on ääriaineksia ja väkivaltaisia sellaisia, eivätkä kunnioita toisten ihmisten oikeuksia tai niistä välitä kun riehuvat.
Tää on se perinteinen blame-game mikä pyörii - kun vetovastuussa demokraatti, niin kaikki kotimainen terrorismi on lähtöisin äärioikeistosta ja republikaanien vetovuorossa syytellään kommunisteja - tai antifa taitaa olla trendikkäämpi termi nykyään.


Veikkaanpa muuten että Biden on vielä maksanut lisää tuosta nettisivusta.
Ehkei sittenkään - Panamalle se on rekisteröity, sitä ennen Venäjälle. Tässähän on kaikki ainekset salaliittoon 🙂
 
Tää on se perinteinen blame-game mikä pyörii - kun vetovastuussa demokraatti, niin kaikki kotimainen terrorismi on lähtöisin äärioikeistosta ja republikaanien vetovuorossa syytellään kommunisteja - tai antifa taitaa olla trendikkäämpi termi nykyään.

Ehkei sittenkään - Panamalle se on rekisteröity, sitä ennen Venäjälle. Tässähän on kaikki ainekset salaliittoon 🙂

The big blame-game on syyttää Trumpia kaikesta. Tämä sun pitäisi varsin hyvin tietää. :-)

Se että ihan oikeasti äärivasemmisto polttaa, ryöstelee ja pahoinpitelee ei myöskään ole blame-gamea, vaan todellisuutta minkälaista harvemmin nähty edes USA:ssa. Sitä Biden ja Bidenin kampanja tukee.

Mitään salaliittoa tässä ei ole mun mielestä. Biden on avoimesti ääriliikkeen puolella. Sairasta se on ja siinä kaikki.
 
Älä nyt tartu yhteen sanaan ja ala sitten TAAS rakentamaan tota neuroottista keissiä mua vastaan. Sun viestillä ei ollu nyt mitään muuta tarkoitusta kuin hyökätä mua vastaan, kun hokasit voima ja väkivalta sanojen menneen ristiin. Hetken aikaa luulin että osaat käyttäytyä asiallisesti, mutta ei.

Voimalla uhkailu ja väkivalta on sama asia. Trump ei uhkaile voimalla, vaan käyttää näitä liittovaltion joukkoja suojaamaan tavallisia ihmisiä anarkisteilta, jotka uhkaavat heitä väkivallalla.

Täytyyhän presidentin jotain tehdä jos kansalaiset ovat tuollaisen sekoilun armoilla.
Se, että sinä muokkaat kirjoituksiani, ei ole minun vika. Sinä huutelit perusteettomasti, kuinka olen kuutamolla ja valtamedian narratiivin viemänä ja sen jälkeen valitat käytöksestä. Ei ole huonoa käytöstä korjata sinun tekemät valheelliset muunnokset kirjoituksistani. Kuka se puhuikaan jotain faktapohjasta... Ei vissiin päde ihan joka päivä tul faktojen pohjalta argumentointi.


En ihmettele yhtään sitä, miksi tuo sokea Trumpin fanittaminen on juttusi. Tuo on ihan samaa paskaa kuin Trumpinkin hölinät. Kannattais varmaan joskus ottaa katsoa vähän muutakin kuin Trumpin ylistämistä.
 
...miksi tuo sokea Trumpin fanittaminen...

Pohjimmiltaan kyse ei ole Trumpin fanittamisesta, vaan Amerikan tulevaisuudesta. Halutaanko lähteä demokraattien mukana yhä pidemmällä vasempaan ja romuttaa Amerikka, vai valita toinen tie?

BLM kulttuurimarxistisena ja äärivasemmistolaisena ideologiana on jo antanut, ja antaa myös suuntaviivoja sille mitä tuleman pitää (siinä määrin kun vasemmisto saa vielä enemmän jalansijaa). Amerikan nykyisen yhteiskuntajärjestyksen totaalinen romahduttaminen. Kaikki tämä informaatio on myös julkista tietoa heidän kommenteissaan ja kirjoituksissaan.

"Kommunistit pitävät halveksittavana salata mielipiteitään
ja aikomuksiaan. He selittävät avoimesti, että heidän päämääränsä
voidaan saavuttaa ainoastaan väkivaltaisesti kumoamalla
koko tähänastinen yhteiskuntajärjestys
" - Kommunistinen manifesti
 
Se, että sinä muokkaat kirjoituksiani, ei ole minun vika. Sinä huutelit perusteettomasti, kuinka olen kuutamolla ja valtamedian narratiivin viemänä ja sen jälkeen valitat käytöksestä. Ei ole huonoa käytöstä korjata sinun tekemät valheelliset muunnokset kirjoituksistani. Kuka se puhuikaan jotain faktapohjasta... Ei vissiin päde ihan joka päivä tul faktojen pohjalta argumentointi.


En ihmettele yhtään sitä, miksi tuo sokea Trumpin fanittaminen on juttusi. Tuo on ihan samaa paskaa kuin Trumpinkin hölinät. Kannattais varmaan joskus ottaa katsoa vähän muutakin kuin Trumpin ylistämistä.

Mä sanoin että ihmisiä viedään ja ovat kuutamolla, en sanonut että sinä. Eli sä valehtelet! Eiku vitsi.. Ei tätä enää.

Kyllä mä olen katsonut katsonut (niin kuin kaikki ovat) Trumpin jatkuvaa mollaamista ja asenteellista uutisointia. Eipä juuri muunlaista täällä olekaan. Yleensä meneekin juuri niin, että YLE uutisoi Trump teki väärin ja on hullu -uutisen ja sitten alan selvittämään mitä oikeasti sanottu ja tehty, tai sitten postailen tänne positiivista, koska sellaista ei meidän media uutisoi lähtökohtaisesti tai ainakin värittää ihan ihmeelliseksi sen.
Ja muistutuksena mun Trumpin puolustaminen lähti siitä, että amerikkalainen päämies kävi täällä ja sen kanssa juttelin asioista. Keski-ikäinen korkeakoulun käynyt hyvin palkattu maailmaa paljon kiertävä mies äänesti Trumpia ja sano että kaikki meidän perheessä äänesti Trumpia. Ei ollu lukutaidoton punaniska trailor-parkissa, missä YLE varmasti sen Trumpin pääkannatuksen on opettanut olevan.
 
Pohjimmiltaan kyse ei ole Trumpin fanittamisesta, vaan Amerikan tulevaisuudesta. Halutaanko lähteä demokraattien mukana yhä pidemmällä vasempaan ja romuttaa Amerikka, vai valita toinen tie?

BLM kulttuurimarxistisena ja äärivasemmistolaisena ideologiana on jo antanut, ja antaa myös suuntaviivoja sille mitä tuleman pitää (siinä määrin kun vasemmisto saa vielä enemmän jalansijaa). Amerikan nykyisen yhteiskuntajärjestyksen totaalinen romahduttaminen. Kaikki tämä informaatio on myös julkista tietoa heidän kommenteissaan ja kirjoituksissaan.

"Kommunistit pitävät halveksittavana salata mielipiteitään
ja aikomuksiaan. He selittävät avoimesti, että heidän päämääränsä
voidaan saavuttaa ainoastaan väkivaltaisesti kumoamalla
koko tähänastinen yhteiskuntajärjestys
" - Kommunistinen manifesti

Tää on niin hassua, kun ajatellaan vaihtoehtoina olevan vain Trump tai totaalitäärinen kommunismi ja yhteiskuntajärjestyksen tuho. Eikö siihen väliin muka mahdu mitään?
 
Nyt täytyy kyllä sanoa että alkaa epäilyttää Trumpin mielenterveys.








Nähtävästi koko haastis vielä tässä.
 
Viimeksi muokattu:



Nyt täytyy kyllä sanoa että alkaa epäilyttää Trumpin mielenterveys.








Nähtävästi koko haastis vielä tässä.


Mä kans katselin monttu auki tuota Ingrahamin haastattelua, mutta ajattelin jättää postaamatta tänne, kun se on vissiin sitä turhaa "henkilöön kiinni käyvää"-kommentointia. Ingraham yrittää tuossa vielä antaa Trumpille mahdollisuuden paikkailla sanomisiaan, mutta ei näemmä tajunnut.
 
Mä kans katselin monttu auki tuota Ingrahamin haastattelua, mutta ajattelin jättää postaamatta tänne, kun se on vissiin sitä turhaa "henkilöön kiinni käyvää"-kommentointia. Ingraham yrittää tuossa vielä antaa Trumpille mahdollisuuden paikkailla sanomisiaan, mutta ei näemmä tajunnut.

muokkasin pikkasen tota mun viestiä.poistin ton ekan videon ja lisäsin koko haastattelun
 
Pohjimmiltaan kyse ei ole Trumpin fanittamisesta, vaan Amerikan tulevaisuudesta. Halutaanko lähteä demokraattien mukana yhä pidemmällä vasempaan ja romuttaa Amerikka, vai valita toinen tie?

BLM kulttuurimarxistisena ja äärivasemmistolaisena ideologiana on jo antanut, ja antaa myös suuntaviivoja sille mitä tuleman pitää (siinä määrin kun vasemmisto saa vielä enemmän jalansijaa). Amerikan nykyisen yhteiskuntajärjestyksen totaalinen romahduttaminen. Kaikki tämä informaatio on myös julkista tietoa heidän kommenteissaan ja kirjoituksissaan.

"Kommunistit pitävät halveksittavana salata mielipiteitään
ja aikomuksiaan. He selittävät avoimesti, että heidän päämääränsä
voidaan saavuttaa ainoastaan väkivaltaisesti kumoamalla
koko tähänastinen yhteiskuntajärjestys
" - Kommunistinen manifesti

Mua kanssa huvittaa miten valkoiset kapitalistit täällä puolustaa äärivasemmistolaista ja väkivalloin mustien asioita ajavaa BLM:ää ja Antifaa ja haukkuvat valkoisten arvojen ja menestymisen puolella olevaa Trumpia. Mutta kun tarpeeksi YLEä ja Hesaria lukee, niin näinhän siinä käy.
 
Back
Ylös Bottom