• Rekisteröidy ja osallistu keskusteluun. SHABOOM

Doggcrapp Training System

Liittynyt
3.4.2012
Viestejä
20
Erittäin toimiva tapa polttaa lihasta kun kortisolitasot ovat ylhäällä ja tyhjällä vatsalla muka-tehostuneempi rasvan palaminen on täysi myytti. Ehdottomasti ainakin se 30g heraa naamaan.
Katoppa se Skipin DVD-setti. Hän nimenomaan suosittaa tyhjällä pakilla aamuaerobiset, ja kaveri tekee tota ravintopuolta ammatikseen. Tosta asiasta on monta totuutta, jokainen tyylillään.
 
Liittynyt
10.5.2012
Viestejä
266
Noniin. Doggcrappia takana 2 blastia, yhteensä n. 12 viikkoa ja nyt on sitten aika vaihtaa ohjelmaa. Hyvin kyllä toimi ohjelma mutta mentaalitasolla tuo jatkuva failure/restpausevääntö syö kyllä miestä, samaten widowmakerit. Sitä paitsi 2. blastilla, jonka aikana myös opiskelut alkoi, ja lounas vaihtui amican scheissemättöön, loppui myös painon nousu.

Tuloksista sen verran, että reidenympärys kasvoi n. 3cm, samoin rinnanympärys. Olkavarsiin tuli n. 1,5cm, forkkuihin 1 cm. Satavarmasti otan tämän vielä käyttöön, tosin en vielä vähään aikaan :D
 
Liittynyt
9.8.2007
Viestejä
2 975
Noniin. Doggcrappia takana 2 blastia, yhteensä n. 12 viikkoa ja nyt on sitten aika vaihtaa ohjelmaa. Hyvin kyllä toimi ohjelma mutta mentaalitasolla tuo jatkuva failure/restpausevääntö syö kyllä miestä, samaten widowmakerit. Sitä paitsi 2. blastilla, jonka aikana myös opiskelut alkoi, ja lounas vaihtui amican scheissemättöön, loppui myös painon nousu.

Tuloksista sen verran, että reidenympärys kasvoi n. 3cm, samoin rinnanympärys. Olkavarsiin tuli n. 1,5cm, forkkuihin 1 cm. Satavarmasti otan tämän vielä käyttöön, tosin en vielä vähään aikaan :D
Millaset lähtötasot/mitat?
 
Liittynyt
4.11.2009
Viestejä
41
Miten on natikat vedelly noita Rest Pauseja? Onko ollu ongelmia palautumisessa tolla kaksjakosella Ma/Ke/Pe syklityksellä? Ite meinasin tossa ottaa käyttöön mut mietin miten kannattaa natun lähteä noita rest pauseja toteuttamaan. Kommentteja, kokemuksia??
 
Liittynyt
24.11.2005
Viestejä
4 580
Miten on natikat vedelly noita Rest Pauseja? Onko ollu ongelmia palautumisessa tolla kaksjakosella Ma/Ke/Pe syklityksellä? Ite meinasin tossa ottaa käyttöön mut mietin miten kannattaa natun lähteä noita rest pauseja toteuttamaan. Kommentteja, kokemuksia??
Hyvin palautuu, ei ongelmia.
 
Liittynyt
30.11.2007
Viestejä
5 148
Miten on natikat vedelly noita Rest Pauseja? Onko ollu ongelmia palautumisessa tolla kaksjakosella Ma/Ke/Pe syklityksellä? Ite meinasin tossa ottaa käyttöön mut mietin miten kannattaa natun lähteä noita rest pauseja toteuttamaan. Kommentteja, kokemuksia??
Itse sanoisin, että ehdottomasti mukaan. Jos tekisit vain yhden suoran sarjan ja painoja nostettaessa lopulta tekisit monissa liikkeissä kutosen sarjoja, niin se ei anna lähellekään maksimaalista kasvuärsykettä. Jos vain kykenee, niin tuskin staattiset pidotkaan ovat huono idea.
 

Markku Tikka

ProTrainer.fi
AMMATTILAINEN
Liittynyt
8.3.2007
Viestejä
3 363
Miten on natikat vedelly noita Rest Pauseja? Onko ollu ongelmia palautumisessa tolla kaksjakosella Ma/Ke/Pe syklityksellä? Ite meinasin tossa ottaa käyttöön mut mietin miten kannattaa natun lähteä noita rest pauseja toteuttamaan. Kommentteja, kokemuksia??
Teen RP:ssa ensin normaalit osasarjat ja viimeisen loppuun staattinen pito niin pitkään kuin pystyy ja vielä siihen päälle hidas alaslasku, jos treeniliike sellaisen sallii.

Paremmin näistä (natunakin) palautuu kuin 30 sarjan volyymitreenisessioista tai 5 päivänä viikossa treeneistä.
 
Liittynyt
28.1.2012
Viestejä
2 354
Saako tällä treenitavalla Colemanin massat kun tuo metodin keksijä niin kovaks tätä kehuu?
 
Liittynyt
4.11.2009
Viestejä
41
Onko porukka muuten vetäny DC:tä ihan dietilläki? Itellä vielä hetki kiristelyä edessä mutta suunnittelin jo DC:n aloittamista. Onko fiksua aloittaa miinuksilla?
 

PanostajaPena

Banned
Liittynyt
21.5.2011
Viestejä
2 411
No jos kuvittelet palautuvasi niin kokeile.. muista nyt kuitenki syödä +300g imeytyvää proteiinia päivittäin ja muutenkin noudatat tuota ravitsemusohjeistusta joka on aikamoinen kaikinosin.
 
Liittynyt
30.11.2007
Viestejä
5 148
Saako tällä treenitavalla Colemanin massat kun tuo metodin keksijä niin kovaks tätä kehuu?
Ei, DC on suunniteltu oman geneettisen potentiaalin saavuttamiseen mahdollisimman nopeasti. Ja Dante ei ole kertaakaan "kehunut" tai juurikaan edes mainostanut DC:tä, vaan ainoastaan raportoinut ohjelmalla saavutettuja tuloksia suorina faktoina. Häntä nimenomaan ärsyttää henkilöt, jotka treenaavat DC:llä vajaasta (alle 5v) "balls to the walls"-treenikokemuksesta huolimatta ja jotka eivät panosta koko elämäänsä kehonrakennukseen ja tee asioita täsmälleen kuten sovitaan. IFBB-Pro David Henrykin sai kosia Dantea useilla sähköpostiviesteillä, ennenkuin pääsi valmennukseen. Kannattaa muuten ehdottomasti lukea läpi, melko tuoretta tekstiä:

Some people are just losing the concept of DC training.
 

Markku Tikka

ProTrainer.fi
AMMATTILAINEN
Liittynyt
8.3.2007
Viestejä
3 363
Onko porukka muuten vetäny DC:tä ihan dietilläki? Itellä vielä hetki kiristelyä edessä mutta suunnittelin jo DC:n aloittamista. Onko fiksua aloittaa miinuksilla?
En minä ainakaan.

DC treenin toimivuuden koko perusta on sarjapainojen kokoaikainen kasvattaminen eli kun se yhdessä liikkeessä pysähtyy niin uutta tilalle. DC:llä pyritään maksimaaliseen voimatasojen kasvattamiseen (joskin toistoasteikolla 6-15 tai sinne päin, ei maksimiykkösissä) ja sitä kautta myös maksimaaliseen lihasmassan kasvattamiseen. Kumpikaan näistä ei dieetillä oikein ole mahdollista, vaan silloin pyritään lähinnä säilyttämään olemassa oleva lihasmassa ja saamaan treenillä riittävästi kulutusta aikaan ja siihen löytyy parempiakin treenityylejä kuin DC.

Jättäisin aloittamisen massakaudelle. Ja muutenkin minun mielestäni kovan intensiteetin ja matalan volyymin treenimetodit sopii erityisen hyvin juuri heti dieetin jälkeiseen aikaan, koska dieetillä yleensä treenataan ja liikutaan enemmän kuin normaalisti ja silloin DC tms. HIT-treeni mahdollistaa kehon palautumisen dieetin rasituksista, koska volyymi on pieni, mutta silti hyvän kehityksen koska intensiteetti on korkea.

Ja minun mielestäni naturaalitreenajat varsinkin saavat kyllä unohtaa nuo Danten todella korkeat proteiinimääräsuositukset. Kovat proteiinimäärät DC:llä perustuu siihen, että tämän tyylinen treeni aiheuttaa enemmän mikrovaurioita lihaksessa kuin "normaali" treenaaminen ja sitä kautta myös korjausmateriaalia tarvitaan enemmän, mutta ei nyt sentään mitään 4g/ kehonpainokg. Jopa DC:llä 2,5 - 3g proteiinia / kehonpainokg / vrk on varmasti tarpeeksi (ja tämänkin määrä on jo vahvasti varman päälle pelaamista).
 
Liittynyt
19.4.2011
Viestejä
1 444
Oonko nyt ymmärtäny väärin, jos ymmärsin että se 2-jakoinen dc treeni on edistyneimmille? Ja 1-jakoinen taas vähän enemmän dc-aloittelijalle? Ihan kun oisin täältä lukenut siitä jostain... Tuntuu vaan että noilla jenkkisivustoilla kaikki on 2 tai jopa 3 jakoisia.

Onko 2-jakoinen kuitenkin parempi, ja sillä kannattaisi alottaa?
 
Liittynyt
10.5.2012
Viestejä
266
1-jakoinen DC?? Nevah heard! 2-jakoinen on siis se "perus-DC" ja 3-jakoinen hyvin edistyneille suunnattu.
 
Liittynyt
19.4.2011
Viestejä
1 444
1-jakoinen DC?? Nevah heard! 2-jakoinen on siis se "perus-DC" ja 3-jakoinen hyvin edistyneille suunnattu.
Katos joo :D no nyt viimestää huomaa että se myöhään yölle lukeminen ei kannata...
 
Liittynyt
19.4.2011
Viestejä
1 444
Kokeilinkin tossa ekaa treeniä, (onpahan tulokset jossain tallessa kivan vertailun takia..)

vinopenkki 75kg RP 11
kapeepenkki 75kg RP 10
pystypunnerrus 35kg (tanko) RP 15
levee leuanveto 10kg RP 14
mave polvien alta 140kgx 12 ja 150kgx 9 SS

Mutta mitähän teen väärin kun esim vinopenkissä tuli ekassa sarjassa 8, 30 sec palautuksella 2 ja vikassa 1.

Teenkö ekan sarjan jopa liian loppuun kun edes 30 sec palautuksella ei tule 2 enempää? :O
 
Liittynyt
17.1.2013
Viestejä
317
Ikä
25
Mutta mitähän teen väärin kun esim vinopenkissä tuli ekassa sarjassa 8, 30 sec palautuksella 2 ja vikassa 1.

Teenkö ekan sarjan jopa liian loppuun kun edes 30 sec palautuksella ei tule 2 enempää? :O
Suunnilleen noin sen pitääkin mennä.
 
Thread starter Samankaltaiset keskustelut Forum Replies Date
German Volume Training vai DoggCrapp Treeni 3
Vatsan sijoitus DoggCrappiin Treeni 1
Neck Training Treeni 2
Fortitude training Treeni 7
Reverse pyramid training artikkeli, optimaalisin tapa lisätä voimaa/massaa? Treeni 7
MI40 Training program Treeni 16
Päivitetty hit - high intensity training Treeni 63
Street training paikat! Treeni 3
Serge Nubret Pump Training Treeni 38
RPT - Reverse Pyramid Training Treeni 65
PHAT ja German Volume Training Treeni 496
Pro-Pain Mike O'Hearn's Power Bodybuilding 12 Week Training Program Treeni 18
HIIT - High Intensity Interval Training Treeni 3
Time/Volume training Treeni 9
GST - Growth Stimulus Training Treeni 1
Iso 7x + Iron arms (isometric training) Treeni 1
Max OT training Treeni 44
High Volume Tier Training Treeni 9
Hardcore Training Treeni 18
The Hardcore Training Treeni 11
Essentials of Weightlifting and Strength Training Treeni 0
Controlled Fatigue Training (CFT) Treeni 1
Complex-training Treeni 23
Arnoldin Basic Training Program Treeni 6
Pyramid training Treeni 15
Bodyweight training Treeni 1
Escalading Density Training - EDT Treeni 47
Julien Greaux:n 15min curcuit training käsille Treeni 10
Crosstraining - yhdistelmätreenejä Treeni 94
Escalating Density Training, EDT Treeni 1
Maximum fibre recruiment training Treeni 4
Static Contraction Training / Staattinen supistustreeni Treeni 11
Strong as an Oak: an authoritative retrospective of Arnold Schwarzenegger's training Treeni 43
Low Volume, Progressive Intensity Training Treeni 7
Ronnie Coleman Training, nutrition, supplement questions forum Treeni 4
5x5 On Steroids: Enter Cluster Training Treeni 7
Power Factor Training Treeni 5
Arnold Schwarzenegger's Terminator 3 Training Program Treeni 46
tonys training system... mitä mieltä??? Treeni 23
Kaatsu (low-intensity resistance training with restricted muscular venous blood flow) Treeni 25
Inspiraatio Greatest Training Stylest Treeni 0
S225T "Greatest training style.." Treeni 29
SEAL workout training Treeni 70
After Training Treeni 24
Power Factor Training Treeni 4
Supertrainingin ISBN Treeni 1
OVT eli Optimized Volume Training Treeni 7
Strength Training Anatomy Treeni 7
US Navy Seal training program Treeni 13
Functional training Treeni 1
Samankaltaiset keskustelut


















































Ylös