Doggcrapp Training System

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja pexxi
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Kuva kertokoon enemmän kuin tuhat sanaa:

64488d1294678943-doggcrapp-training-system-uria.jpg

Liitteet

• uria.webp
    uria.webp
    19,1 KB · Katsottu: 1 453
Tota noin, oon tähän nyt tutustunut hetken aikaa ja tarkoitus ois ottaa kokeiluun asti. Pari asiaa vaan jäänyt vähän auki vaikka kuinka olen yrittänyt etsiä, eli siis etureidet sekä selän paksuus liikkeet. Näissähän ei tehdä rest pausea, mutta tehdäänkö se ensimmäinen sarja failureen? Ja ton failuren jälkeen siis widowmakerit päälle. Onko noissa molemmissa tarkoitus sekä tossa ekassa brutaalissa 6-8 toiston sarjassa SEKÄ widowmakerissa ottaa nämä hemmetin kontrolloidut negatiiviset?

Ja viimeiseksi, jos ei tee restpausella noita muita liikkeitä vaan suorat sarjat (Dante kun laskee noi repsit 11-16 pintaan laskien yhteensä jokaisen toiston rest-pause tekniikassa eli esim. 9-tauko-4-tauko-2) niin tehdäänkö siinä yhdessä ainoassa sarjassa silloin toi 11-16 toistoa?

ite teen suorilla sarjoilla ja toistot 10-15 liikkeestä riippuen. widowmakerin teen pelkästään liikkeissä joissa käytän sitä ja liikkeissä joissa en 2x10-12 joissa molemmat sarjat viimeiseen onnistuneeseen toistoon asti, harvoin failureen. teen 2 sarjaa siis vain etu- ja takakyykyssä joissa en failureen mene.

Tota noin, oon tähän nyt tutustunut hetken aikaa ja tarkoitus ois ottaa kokeiluun asti. Pari asiaa vaan jäänyt vähän auki vaikka kuinka olen yrittänyt etsiä, eli siis etureidet sekä selän paksuus liikkeet. Näissähän ei tehdä rest pausea, mutta tehdäänkö se ensimmäinen sarja failureen? Ja ton failuren jälkeen siis widowmakerit päälle. Onko noissa molemmissa tarkoitus sekä tossa ekassa brutaalissa 6-8 toiston sarjassa SEKÄ widowmakerissa ottaa nämä hemmetin kontrolloidut negatiiviset?

Ja viimeiseksi, jos ei tee restpausella noita muita liikkeitä vaan suorat sarjat (Dante kun laskee noi repsit 11-16 pintaan laskien yhteensä jokaisen toiston rest-pause tekniikassa eli esim. 9-tauko-4-tauko-2) niin tehdäänkö siinä yhdessä ainoassa sarjassa silloin toi 11-16 toistoa?
Molemmat sarjat tehdään täysin loppuun saakka, mutta jos siinä 4-8 toiston setissä tiedät ettei seuraava toisto enää tule, niin ei sitä silloin kannata lähteä yrittämäänkään (widowmakeriinhan tämä ei päde, sillä hyvällä asenteella ja kivunsietokyvyllä voi tuplata toistomäärän). Suoritustyyli on molemmissa sarjoissa täysin normaali.

Ei, vaan silloin tehdään se ensimmäinen setti ihan normaalisti, eli 6-11 toistoa. Suosittelen kuitenkin pysymään tuolla toistohaarukan yläpäässä, sillä muutoin kokonaisrasitus voi jäädä liian pieneksi.

ite teen suorilla sarjoilla ja toistot 10-15 liikkeestä riippuen. widowmakerin teen pelkästään liikkeissä joissa käytän sitä ja liikkeissä joissa en 2x10-12 joissa molemmat sarjat viimeiseen onnistuneeseen toistoon asti, harvoin failureen. teen 2 sarjaa siis vain etu- ja takakyykyssä joissa en failureen mene.
Sittenpähän teet, mutta Danten ohjeistusta tuo ei käsittääkseni vastaa.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Itse olen ymmärtänyt DC suoritustyylin niin, että negatiiviset eivät ole korostetun hitaita vaan paino on koko ajan hallussa, eikä tehdä semmoista repivää vaan koko ajan pidetään kontrolli.

Itse olen ymmärtänyt DC suoritustyylin niin, että negatiiviset eivät ole korostetun hitaita vaan paino on koko ajan hallussa, eikä tehdä semmoista repivää vaan koko ajan pidetään kontrolli.

Niin no, ei korostetun hitaita mutta niin hitaita että missä vaiheessa vaan pystyttäisiin vaihtamaan liike positiiviseksi jos näin haluttaisiin. Mulle ne on aika korostetun hitaita verrattuna entiseen treenityyliin :D Ja jossakinhan Dave sanoi että 8 sec negatiiviset (johon toki korjas että 8 sec on siksi hyvä kun ihmiset tekee puolet tosta) joten jo 3-4 sekunnin negatiivinen on imo aika hidas.

Jahas, tää ohjelma vaatii näköjään ihan tosissaan kivunsietokykyä jos haluaa vetää failureen asti ja venytellä. Tein ton B treenin tänään ja ei helvetti kun itku meinaa tulla sitä hauista veivatessa ja melkeen toivoo että toivottavasti seuraava ei enää tule ylös :D venyttely oli vielä tuplasti pahempaa. Etureisille tein 20 takakyykkyä, ens kerralla näköjään enemmän rautaa jos haluaa sen failuren saada, se venytys ei vaan tuntunut oikein missään.

Jahas, tää ohjelma vaatii näköjään ihan tosissaan kivunsietokykyä jos haluaa vetää failureen asti ja venytellä. Tein ton B treenin tänään ja ei helvetti kun itku meinaa tulla sitä hauista veivatessa ja melkeen toivoo että toivottavasti seuraava ei enää tule ylös :D venyttely oli vielä tuplasti pahempaa. Etureisille tein 20 takakyykkyä, ens kerralla näköjään enemmän rautaa jos haluaa sen failuren saada, se venytys ei vaan tuntunut oikein missään.
Ei se 20 toistoa ole mikään kiveenhakattu luku widowmakerin pituudeksi.. Olisit tehny enemmän jos olis menny, sarja aivan loppuun asti. Jos meinaa itku hauiskäännöissä tulla nii noi widowmakerit voi olla jo aika tuskallisia :D

Ei se 20 toistoa ole mikään kiveenhakattu luku widowmakerin pituudeksi.. Olisit tehny enemmän jos olis menny, sarja aivan loppuun asti. Jos meinaa itku hauiskäännöissä tulla nii noi widowmakerit voi olla jo aika tuskallisia :D

Joo voin kuvitella sen, noissa kyykyissä alkaa tuleen vaan saatanan huono olo ja huimaamaan :D Kaikenkaikkiaan ei oikeen tunutunut että meni perille tää treeni, mutta selvinnee huomenna onko lihaskipuja ollenkaan (ainakin ton A treenin jälkeen ojentajat ja latsit ollut kipeemmät ku pitkään aikaan).

Jostain muistan lukeneeni, että venytyksiä ei olisi pakko tehdä heti treenatun lihasryhmän jälkeen? Itsellä tahtoo esim. rinnan venyttäminen viedä paukut olkapää- ja ojentajaliikkeistä. Eli ilmeisesti olisi ihan ok tehdä ensiksi liikkeet rinnalle, olkapäille ja ojentajille ja vasta tämän jälkeen käydä venytykset läpi tyyliin rinta, olka ja ojentaja?

Jostain muistan lukeneeni, että venytyksiä ei olisi pakko tehdä heti treenatun lihasryhmän jälkeen? Itsellä tahtoo esim. rinnan venyttäminen viedä paukut olkapää- ja ojentajaliikkeistä. Eli ilmeisesti olisi ihan ok tehdä ensiksi liikkeet rinnalle, olkapäille ja ojentajille ja vasta tämän jälkeen käydä venytykset läpi tyyliin rinta, olka ja ojentaja?

Vastaan itse itselleni :D Eli lueskelin IntenseMusclea ja siellähän se todettiin ExtremeStretching -threadissa, että näin on ihan ok toimia.

Miten DC:tä olis paras clusterfuckata käsien kasvatukseen? Meinaan, mulla laahaa jo nyt kädet jäljessä ihan selvästi muuta yläkroppaa (tai sitte mulla ei rasva kerry käsiin, jota en kyllä uskois) ja mitä oon lueskellut niin kokemuksien mukaan tää ohjelma kasvattaa isoja lihasryhmiä paremmin kuin pieniä. Ja en tosiaan haluais että tää ero vaan pahenee.

Käsien rasitusta voit lisätä, valitsemalla dipin yhdeksi rintaliikkeeksi ja pinnapystypunnerruksen otsan päältä yhdeksi olkapääliikkeeksi. Selän leveys liikkeet voit vaihtaa vastaotteella tehtäviin ja vaihtaa kaikki forkkuliikkeet hammerkääntöihin. Näin voit moninkertaistaa käsien saaman rasituksen, bastardoimatta ohjelmaa vielä yhtään!

Ensimmäisenä ei yleensä kannata lähteä miettimään niitä clusterfuck-vaihtoehtoa, etenkään kun et vielä ilmeisesti ole ohjelmalla kovin pitkään treenannut.

Hmm totta, ojentajilla mulla nyt ei niin hätää ole, aina olleet paljon edellä hauiksia. Muutenkin ottavat aikalailla hittiä kaikissa rintaliikkeissäkin, mutta noi muut pitää laittaa listalle.

Back
Ylös Bottom