Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Vielä ei ole tarvinnut vaihtaa sarjapainojen kehityksen hidastumisen takia kuin yksi liike, eli 5 kk olen nyt alkuperäisillä liikevalinnoillani DC-ohjelmaa tahkonnut. Hommahan menee niin, että ohjelman runko ei muutu mihinkään; ainoastaan liikkeitä vaihdetaan silloin kun kehitys niissä loppuu.JSJ sanoi:Ootko Hulkki pitäny treeniohjelman samanlaisena mitä sun kotisivuillas lukee? Paljonko olet muuten ollut pluskaloreilla keskimäärin, onkos tullut laskettua?
Joona sanoi:Kauheen kokonen äijä kyllä on, pituutta 190cm
Itse en ainakaan ihan MM-kroppaa hae, mutta en kyllä pahaksenikaan pistäisi, vaikka tuon kokoisena joku aamu heräisin. Tavoitteena ja motivaation lähteenä tällä hetkellä oikeastaan vain kokeilla minkä verran saan kroppaan lihaa lätkittyä, ja kyllähän tässä vielä matkaa on ennenkuin alkaa kehitys hidastua kunnolla. Eli olisi mukava näyttää siltä että salilla on töitä tehty ja voimaakin olisi mukava saada mahdollisimman paljon.Wondadog sanoi:Hakeeko täällä oikeasti 99% näitä MM-jannujen möykkykroppia
Joona sanoi:Itse en ainakaan ihan MM-kroppaa hae, mutta en kyllä pahaksenikaan pistäisi, vaikka tuon kokoisena joku aamu heräisin. Tavoitteena ja motivaation lähteenä tällä hetkellä oikeastaan vain kokeilla minkä verran saan kroppaan lihaa lätkittyä, ja kyllähän tässä vielä matkaa on ennenkuin alkaa kehitys hidastua kunnolla. Eli olisi mukava näyttää siltä että salilla on töitä tehty ja voimaakin olisi mukava saada mahdollisimman paljon.
Wondadog sanoi:En tiedä enkö ole vain kokenut tällaista valaistumista, vai voiko nämä olla näin valtavia mieltymyseroja, mutta ajattelin tuossa olevan hyvä keho kunhan olkapäistä ottaa vähän pois ja latseista ja reisistä puolet...?
ljp sanoi:... ja sen jälkeen kuvassa olisikin rinta-hauis pelle.
Konna sanoi:Eikö tuolla kaverilla ole jotenkin liian lyhyet latsit? Torson alaosa näyttää meinaan aika hoikalta muuhun kokonaisuuteen nähden.
jarvis sanoi:Simmosta läksin arvuuttelemaan, jotta mahtaakos jollain oleen tallessa tuo cycles for pennies ketju?
Perkules kun tuonne animalkits.be:n sivuille ei näytä enää pääsevän...
No siinähän se onkelma onkin, kokeilin kumpaakin "cycle for pennies" ja "cycle on pennies" ja kaikki linkit johtavat lopulta sinne animalkits.be-sivulle.Konna sanoi:Googleta "cycle on pennies"...
Tuolta löytyy Word-dokumenttina: http://gardinertech.dyndns.org/~dan/dc.zipjarvis sanoi:No siinähän se onkelma onkin, kokeilin kumpaakin "cycle for pennies" ja "cycle on pennies" ja kaikki linkit johtavat lopulta sinne animalkits.be-sivulle.
Tuo animalkits.be ei ainakaan mun yhteydellä vastaa ensinkään, eli jää lukematta kyseinen ketju :(
Hulkki sanoi:Pientä mallia widowmaker-settiin: kyykky 218 lbs (noin 99 kg) x 98 toistoa
Kiitosh!Hulkki sanoi:Tuolta löytyy Word-dokumenttina: http://gardinertech.dyndns.org/~dan/dc.zip