Mulla alkoi juuri dieetin seitsemäs viikko. Ruokailu on:
- Puoli pakettia Real täysjyväleipää, 100g vähärasvaista kalkkunaa, margariinia, kahvia
- Tölkki rahkaa
- Joku mikroateria, 300 - 450kcal, yritän valita sellaisia jossa paljon proteiinia, vähän rasvaa
- Tölkki rahkaa
- Treenin jälkeen 2-3dl greippi tai appelsiinimehua + pari banaania (vain ma, ke, pe)
- kolme paistettua munaa + purkki tonnikalaa, paistettu oliiviöljyssä (tästä poikkeuksia usein)
Ruokailut 3h välein. Tarkoitus on saada 30/40/30 P/HH/R, käytännössä prosentit heittelee 30-40/30-40/15-30 välillä. Kalorieita tulee jotain 1800-2000.
Pituus 181cm, paino nyt aamuisin noin 81kg (kotona oleva vaaka tosin voi näyttää mitä sattuu). Tarkempia lukemia olen ottanut maanantai-iltaisin salilla. Alkupaino oli siellä 89.5, muutokset per viikko ovat olleet -1.9, -1.3, +0.4, -2.2, -0.5. Sixpäkkiä ei näy, mutta jotenkuten erottaa missä ne vatsalihakset ovat. Kylkiluutkin ovat tulleet vähän näkyviin.
Diettaaminen ei ole tuntunut mitenkään työläältä, ja tulokset ovat mielestäni ihan hyviä. Peilistä olen itse huomannut pieniä muutoksia vasta pari viimeistä viikkoa. "Ennen"-kuvat jäi ottamatta, mikä on vähän sääli. Ensi kerralla laitan A4-alastonkuvan peilin viereen vertailua varten.