Off-topic 24h

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Semmoista sitten.

rigetti.webp

No siis joo, jos vakavasti puhutaan, niin oon jaksanu aina lukea vähän huonosti mitään toisten pillun ja ties minkä nuolemisjuttuja. Mutta se on mitä on, henk. koht ongelma kai lähinnä. Mitään palstapoliisia ei jaksa enää leikkiä :D muoks. tai otetaanpas tuo edellinen takas, kyllähän tuohon tuppaa tiettyä taipumusta olla ihan huomaamattaankin :D

---

Lipasto sen sijaan tilattu, että saa avaimet sun muut rojut eteisessä johkin. Jonkun pallin tarvittee vielä..
No kyllä saa tuomita, jos siltä tuntuu. Ja saa leikkiä palstapoliisia, jos on semmonen palstapoliisimainen päivä.

Jos kävis tuossa Triplassa viikolla elokuvissa, niin ilm. vaihtoehdot Gladiator II tai uusin Venom.. Kumpikaan ihan liikaa kyllä kiinnosta ja Gladiaattori varmaan turkasen pitkä, mutta tässä hotellin minihuoneessa leviää kyllä aika nopsaan pää, jos täällä vaan könöttää koko viikon. Keskiviikkona sentään se Alcest.
Sinne vaan hoodeille Itä-Pasilan puolelle takki auki huutelemaan. Saa live actionia.

Tai järkiversiona ihan vaan muutamalle paikallisten OG spurgujen kanssa. Saa näkemystä elämään.

En tosin ole käynyt Pasilassa 15+ vuoteen, mutta ei kai itä petä koskaan.

Hei Rolex - ihmiset. Nyt saisi tuon mun Yacht-Masterin rahalla.

Koska aion ostaa porssen ja on vähän edukkaampi kello kiikarissa.

katso liitettä 268785
Ei ole ottajia? Siinä on terästä, platinaa, hiton tarkka käynti. Rolex myy 13 tuhannella, jos jaksaa odottaa. Mä myyn edukkaammin.

Takuuta voimassa muistaakseni vielä 3v, nyt makuuasennosta ei tänään pysty enää käydä tarkistamassa.

PK-seudulla pääsee tekemään kaupat naamatusten.

Suositut

Back
Ylös Bottom