Dieettiruokailunne

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Counani
  • Aloitettu Aloitettu
Tässä mun ruokavalio päivinä kun teen sekä aamulenkin että salitreenin.

Ateria1
Kananmuna 40g (kokonainen)
Kaurahiutaleet 70g
Piltti hedelmäsose 75g
Keittokinkku 3% 50g

Ateria2
1 purkki ehrmania
Oliiviöljy 5g
purkki ananasta (omassa mehussa)
Real-leipä 40g
Arla delite juusto 5% 20g
Suolakurkkuja 20g

Ateria3 (palautusjuoma)
Hera 50g
Malto 40g

Ateria4
Broilerin paistisuikaleet 90g
Tonnikala vedessä 20g
Riisi 70g
Rainbow chilikastike 40g
Saarioisen suvisalaatti 40g
Oliiviöljy 5g

Ateria5
Raejuusto 80g
Oliiviöljy 5g
Real-leipä 40g
Hera 20g

Ateria6
Broilerin paistisuikaleet 90g
Tonnikala vedessä 20g
Riisi 70g
Rainbow chilikastike 40g
Saarioisen suvisalaatti 40g
Oliiviöljy 5g

Ateria 7
Kananmuna 40g (kokonainen)
Tonnikala vedessä 140g
Oliiviöljy 10g

2610kcal

35/44/21 Pr/HH/R

Dieetti alkoi viikolla 11, paino pudonnut 98--> 91. tommosella ruokavaliolla oon vedelly,pieniä muutoksia teen kalorimäärään sen mukaan osuuko salipäivät ja aerobiset samalle päivälle,ja lepopäivinä kun en tee mitään tulee noin 1700kcal. Pyrin siihen että kaloreita tulisi 500kcal vähemmän kuin sen päivän kulutus.

Laittakaapa viisaammat neuvoa jos tuolta löytyy jotain korjattavaa.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Leelucky sanoi:
....
2610kcal

35/44/21 Pr/HH/R

Dieetti alkoi viikolla 11, paino pudonnut 98--> 91. tommosella ruokavaliolla oon vedelly,pieniä muutoksia teen kalorimäärään sen mukaan osuuko salipäivät ja aerobiset samalle päivälle,ja lepopäivinä kun en tee mitään tulee noin 1700kcal. Pyrin siihen että kaloreita tulisi 500kcal vähemmän kuin sen päivän kulutus.

Laittakaapa viisaammat neuvoa jos tuolta löytyy jotain korjattavaa.

Kovin vähän kaloreita mielestäni tuon kokoiselle kaverille..? Miten on lihat/voimatasot pysyneet, vaikka miinuksilla ollaan?

pollo sanoi:
Kovin vähän kaloreita mielestäni tuon kokoiselle kaverille..? Miten on lihat/voimatasot pysyneet, vaikka miinuksilla ollaan?

Lihoissa en oo huomannu että olis juurikaan lähteny painon pudotessa,voimatasot jopa nousi alussa,tällä hetkellä kovemmat kuin dieetin alussa. Teen edellen massahakusella tyylillä treenit,vaihtelen liikkeitä, toistomääriä yms. välillä vaan suoria sarjoja, välillä pakkotoistoja,pudotuksia jne.

Laskin peruskulutuksex n.2200kcal/päivä ja siitä toi -500kcal(tämä siis niinä päivinä kun en harrasta liikuntaa ollenkaan vaan pidän totaalilevon) ,jos tuntuu olo liian nälkäseltä niin lisään pikkusen kalorimäärää protskuissa ja rasvoissa.

Leelucky sanoi:
Laskin peruskulutuksex n.2200kcal/päivä ja siitä toi -500kcal(tämä siis niinä päivinä kun en harrasta liikuntaa ollenkaan vaan pidän totaalilevon) ,jos tuntuu olo liian nälkäseltä niin lisään pikkusen kalorimäärää protskuissa ja rasvoissa.

2200 kcal/päivä!?! Ja painat reilut 90 kg? Millä kaavalla pääsit tohon lukemaan? Meikä on 175 / 83 ja perusaineenvaihdunta ~1800 kcal, istumatyöstä ~500 kcal eli välipäivänä ~2300 kcal.

Perusaineenvaihduntalaskuri

Muita laskureita

Jkk sanoi:
2200 kcal/päivä!?! Ja painat reilut 90 kg? Millä kaavalla pääsit tohon lukemaan? Meikä on 175 / 83 ja perusaineenvaihdunta ~1800 kcal, istumatyöstä ~500 kcal eli välipäivänä ~2300 kcal.

Laskin yksinkertaisimmalla mahdollisella kaavalla painokiloX24 =2184kcal
Keho.net:in laskuri taas näyttää hieman päälle 2300kcal
Laskuri johon pääsee laittamistasi linkeistä (se alempi) näyttää yli 3200kcal

tiedä sit siitä mitä noista uskos,en mä tolla kalorimäärällä hirveessä nälässä kyllä oo ollu.

Kiitollinen oon kyllä kaikista neuvoista. Eka dieetti nääs menossa ja kokoajan sitä oppii jotain uutta ja parantelee sen mukaan.

Leelucky sanoi:
Laskuri johon pääsee laittamistasi linkeistä (se alempi) näyttää yli 3200kcal
Lol! Niinpä näyttää! Aika hanurista on tuon laskurin tulokset, sorry.

tiedä sit siitä mitä noista uskos,en mä tolla kalorimäärällä hirveessä nälässä kyllä oo ollu.
Kyllähän se on niin, että sinä olet itse oman kehosi paras asiantuntija. Jos tuloksia tulee halutulla tavalla niin silloinhan homma toimii! Tsemppiä vaan jatkossakin!

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom