Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Jumalaut kun rupee ärsyttämään. Huhti/toukokuu paikkeilla aloitin diettaamaan tuota vararengasta pois, paino putosi melko vauhdilla ja heinäkuussa vaaka näytti -23 kiloa.
No, tällä hetkellä amupaino 64,5 siinä pysyy hyvin, muttakun se ei riitä mä haluan vielä 3,5 kiloa pois. Se helvetin viimeinen 3,5 kiloa ei vaan tunnu lähtevän kirveelläkään. Ei niin millään.
Rupeen oleen jo niin äreä asian suhteen että meinas aamulla lähteä tefalin vaaka vauhdilla seinään. :curs:
Liikkumisesta ei pitäisi jäädä kiinni, juoksen lenkin 2 kertaa päivässä, aamulla ja töiden jälkeen illalla. Keskimäärin tulee juostua 5-6 päivänä viikossa about 10 km/päivä. Vaihtelevalla nopeudella eli joka päivä ei suinkaan rankkaa paahtamista, lisäksi uinti vaihtelevasti yleensä noin 3 kertaa viikossa, lisäksi pyörälenkit maastossa pari kertaa viikossa, vähän miten huvittaa ja fiiliksen mukaan, yleensä noin 10-15 km lenkki.
Ruokapuolta tutkailin tuossa ja kalorit jää kyllä aika reippaasti miinukselle mikäli ne oon suunnilleen oikein laskenut, vaikka tuntuu että oon koko aika syömässä. :D
Dear Eki, mitä teen???
Vinkkejä anybody?
Sanopa makroarvos ja kaloris/päivä.
En ole nyt käynyt laskemassa, kalorit menee varmaan 2000 kieppeillä näillä syömisillä.
Kävin vasta pari päivää sitten hakemassa keittö vaa´an, niin pitää alkaa punnitsemaan noi ruuat ja alkaa laskemaan tarkalleen. Ruoka kai se on mikä nyt mun dietissä tökkii.
...
Tulosta ei vaan synny, ainakaan mitään mitattavissa olevaa. Ideoita?
^ Elikkä täytyy sitten kiristää taas. Kumpi on kannattavampaa, syödä joka päivä perusruokavaliolla 1650 kcal ja pitää kerran viikossa lepopäivä, vai vaihdella kaloreita ja unohtaa lepopäivä (vaihteluiden kanssahan keskiarvo on 1800 kcal)? Kiitos!
Nuo sun hiilarikalorivaihtelut kuulosti järkeviltä, outo juttu ettei ole yhtään paino tippunut. Mikäs sun pituus ja paino on?
Kokeile ilman mitään lepopäiviä. Itselle ei toimi kun vasta muutaman kuukauden dieettailun jälkeen. !!!!RASVAA ainakin puolet lisää!!! Ei ihme ettei rasvaa pala. Hiilareita vaikka pois.
Sulla on ihan dieettioppikirjan mukaiset säädökset, hiilarit hitaita ja hyviä rasvoja.... Kaikki näyttää siis paperille juuri oikealle ainakin minun silmään.173/65. Perusruokavaliossa hiilihydraatit tulee pääasiassa aamupuurosta (45g kaurahiutale, 10g vehnälese) ja toisen aterian kanssa syön täysjyväriisi 50g/täysjyväpasta 50g/peruna 250g. Rasvaa lisään ruokaa siten että, lesitiiniä 10g, oliiviöljyä 10g ja 3 kpl omegaa. Eli mitenkäs näitä sitten kannattais venkslata? Kristalli kiittää edelleen!
Äläs jätä sitä suolaa pois, saat kovemmat treenit aikaseks ja lihaa palaa siten vähemmän.Täälä on dietin kanssa ongelma painon jumittaminen ja nyt nouseminenkin. Kulutus puoli ja ruokavalio kunnossa mutta lisäsin tosiaan tuon merisuolan mukaan hetki sitten ja tuntuu että paino vain nousi. Ihme hömppää. Luulisi että ei voi olla siitä tässä ongelmassa kyse. Hankala sanoa. Tai sitten kyse on jostain muusta. Nyt testaan jättää kokonaan tommoset lisä suolat pois ja katsoa mitä tapahtuu. +2kg paino noussut vaikka miinuksilla menty. weird shit..
Äläs jätä sitä suolaa pois, saat kovemmat treenit aikaseks ja lihaa palaa siten vähemmän.
Suola kerää kroppaan nestettä, joka tukee lihaksia, jolloin saat ns. enemmän vääntöä treeneihin.Miten suola auttaan pitämään treenin suoritustehoa yllä?