Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Miten voi olla niin heikko itsekuri, ettei voi olla syömättä jotain helkkarin karkkeja? Itse en syö mitään karkkeja, en juo limsaa tms. eikä koskaan tee mieli mitään makeaa. Lähinnä oksettaa kun ajattelee sitä sokerin määrää :urjo:
Miten voi olla niin heikko itsekuri, ettei voi olla syömättä jotain helkkarin karkkeja? Itse en syö mitään karkkeja, en juo limsaa tms. eikä koskaan tee mieli mitään makeaa. Lähinnä oksettaa kun ajattelee sitä sokerin määrää :urjo:
Jaahas... en tiedä onko tämä oikea paikka mutta kun kaikki mahdolliset dieetit on (ruoat on punnittu, hiilarit laskettu, rasvat minimoitu, painonvartijat kokeiltu ;), jne...) mut mikään ei tunnu auttavan niin ajattelin josko täältä joku fiksu viitsisi ja osaisi mua auttaa. ja moni tuttuni on suositellut että täältä saisi hyviä vinkkejä.
elikkäs, ongelma on se että kiloja on tullut tässä 8 kk:n aikana yli kymmenen lisää... :curs: (joo tiedän). osa johtuu lääkkeistä mitä joudun syömään päivittäin (niissä on sivuvaikutuksena painonnousu) osa vuorotyöstäni ja SUURIN osa varmaankin siitä että mulla on tullut hirveä himo kekseihin/karkkeihin!
tätä painonnousua ennen painoni pysyi yli 2 vuotta samana (75kg/179cm, olin ihan tyytyväinen mutta tällä hetkellä painoa on 86kg!!!) riitti lenkkeily ja pyöräily. sitten se alkoi alkuvuodesta nousemaan (lääkkeet aloitin, makeanhimo nousi) ja nousu vaan tuntuu jatkuvan. salilla on tullut käytyä alkuvuosi mutta nyttemmin se on taas jäänyt kun polvi on *askana mutta tarkoitus olisi taas aloittaa kun polvi on tutkittu. lihaksia en tarvii mutta se rasvan polttaminen, kiinteytys ja painonlasku olisi se pääasia...
joten... jos jotain fiksumpaa ja ihanaa ihmistä kiinnostaa mua jelppiä niin oisin todella kiitollinen. ja myös kertokaa jos oon väärässä paikassa asiaani kertomassa. Kiitos!
<3 Suski
P.S. niin ja tohon piti vastata että seksihän on parasta jumppaa, se on kyllä tosi. tai noh, mun pitäisi sitten olla superhyvässä kunnossa kun sitä sais kyllä monta kertaa päivässä. hahaa! :dance:
Moro!
Tarttisin myös pakkilaisten apua. Eli siis mittani on 176/72 ja tarkotus olisi kiristellä hieman jotta saisi päkin näkyviin kunnolla kun alavatsa pömpöttää ikävästi. Käyn siis 4kertaa viikossa puntilla ja siihen päälle vielä n.3-4krt viikossa muuta liikuntaa. Nyt kuitenki kiristellessä on suolisto mennyt täysin jumiin. Ajattelin, että johtuuko tämä siitä etten saa tarpeeksi kuitua? Eli arkipäivä syömiseni menee näin:
06.30 kaurapuuro + lasillinen maitoa.
08.00 kahvi maidolla.
11.00 lämmin ruoka + puoli lautasellista salaattia, vettä, kahvi maidolla.
13.30 kahvi maidolla tai tee.
15.45 lämmin ruoka + puoli lautasellista salaattia, lasillinen maitoa.
19.00 omena tai ehramm funlightin kanssa.
21.00-22.00 Salipäivinä whey 80. Välipäivinä taas syöminen on loppunut 19.00.
Lämmin ruoka on siis perus terveellinen kotiruoka (peruna,riisi,pasta) en syö roskaruokia tai karkkia yms. Eli mitä olette mieltä tosta? Vatsa on menny jumiin ja vessassa pääsee käymään maksimissaan jokatoinen päivä.