Dieettiongelmat 2008 tänne!

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Ärsyttää kun diettaaminen on niin hidasta, tekis mieli vaan olla 2 viikkoa dietillä, ja päästä tulokseen, mutta ei joutuu vähintä 2 KUUKAUTTA, ennen kuin jotain tulosta näkyy :jahas:

Nyt on dietti loppupuolellaan, jäljellä vielä tämä viikko. 7 viikkoa on diettiä takana, kyselisin vain että miltä tulokset vaikuttavat kokeneempien silmään. Ei välttämättä aivan kaikista luotettavimman vaa'an mukaan paino tippunut 96,1kg -> 88,8kg, rasvaprosentti 17,6% -> 14% (-4,5kg), veden osuus painosta tj. 60,1% -> 62,7% (-2,1kg). Tuon mukaan siis rasvoja ja vettä olisi lähtenyt 6,6kg, kun koko paino tippunut 7,3kg.

Ruokailut on välillä ollut miten sattuu, tosin uskoisin että lähes joka päivä miinuskaloreilla. Päätavoitteena oli läskien lähteminen vatsasta, mutta se nyt on tällä hetkellä se kohta josta tuntuu kaikista vähiten lähteneen. Tai ainakin on edelleen selvästi eniten jäljellä.

"Pöntön.." Kuulostaa sen verran painavalta, etten mä taida jaksaa raahata sitä töistä kotiin. :D :nolo:

Juu juu, reilummin kerralla. Kauhot vaan kotimatkalla siitä pöntöstä jauhoja niin kyllä jaksaa!:whip:
Tosin joku voi kyllä ihmetellä jos vedätät pitkin kyliä hirveen tonkan kanssa puolinaamaa jauhoista valkeana. :eek:

Juu juu, reilummin kerralla. Kauhot vaan kotimatkalla siitä pöntöstä jauhoja niin kyllä jaksaa!:whip:
Tosin joku voi kyllä ihmetellä jos vedätät pitkin kyliä hirveen tonkan kanssa puolinaamaa jauhoista valkeana. :eek:

Jooh, pitäiskö tota kokeilla. :hyper: Jos ne ylimääräiset kilotkin häviäis siinä samalla kuin itsestään. :whip:

Ajattelin kysellä sellaista, että onko mahdollista laihtua pudottamalla syöntiä rajusti(esim. Vesimelonia,puuroo ja mehukeittoja parin kuukauden ajan), mutta ei kuitenkaan kauhean paljon liikuntaa lisäämällä. Eli noin tunti per päivä jotain normaali liikuntaa, ja sitten "lopettaisi" melkeinpä syömisen.
Vettä toki monta litraa kiskasee alas per päivä.

No ei mitään järkee, koska ensin lähtee nesteet, sitten lihakset ja viimesenä läski jos lähtee. Kroppa menee tosi nopeesti "säästöliekille" eli aineenvaihunnan nopeus laskee rajusti. Ennemmin se runsasproteiininen 500-1000kcal miinuskaloreilla ruokavalio olis parempi. Ja varsinkin noi "kaalinlehtidieetit" jossa ollaan kokoajan nälässä lisää alttiutta sortua herkkuihin yms ja vituttaa koko ajan.

Katselin vähän eri diettireseptejä tästä äskettäin, mutta olisko jollain paria jotain tosi kovaa vinkkiä, jotka antavat ravintoa sekä eivät jätä nälkäistä tunnetta.

Mahdollisimman vähän hiilareita ylipäätänsä toimii mulla, eli low-carp (tai ketoilu). Ei ole samanlaista näläntunnetta mitä yleensä dietillä.

Itse itseäni lainaten:
Pistetään tämä nyt sitten tähän, kun noita laihdutustreadien määriä halutaan pitää pienenpänä. Toivottavasti tämän nyt joku asiantunteva huomaa ja viitsii kommentoida.:)

Eli aamupaino on 94,5 ja rasvaprosenttimittari näytti tuloksekisi 21,2 prossa läskiä, eli noin 20 kiloa. Vyötäryn ympärysmitta aamulla mitattuna kaikkein isoimmasta kohdasta on 105 senttiä. Vyötärön kohdalta oon aina silti ollu paksu, vaikka kuinka laiha muutoin olisinkin ollut, läskit tykkää olla siinä kohdalla.
Mikä on nyt realistinen tavoite? Jos laihdutan ja tiputan puolet tosta rasvakiloista pois tulee painokseni noin 84 kiloo, mutta paljonko silloin suurin piirtein on palanut lihastakin pois? Olisko mahdollista päästä 80 kilon lukemaan, että rasvaprossa olisi 10?
Ikääkin on jo yli 30 vee ja pituutta 180 senttiä ja natuna mennään.

Tämän hetken tilanne on 11 viikkoa diettiä takana ja 10 kiloo aamupainosta pois ja noin 10 senttiä vyötärön ympärysmitasta. Rasvaprossasta ei ole tietoa, mutta vatsapalikkoja ei ainakaan näy. Mutta sellaiset pystyviivat näkyy kyllä jännitettäessä.
Treenipainot on pysyny kutakuinkin samoina. Punnerrusliikkeissä kyllä pelkään et maksimi ykkönen on tullut alaspäin. Jalat taasen tuntuis vain voimistuneen. Vetoliikkeet pysyny samoina, mitä nyt leukoja menee paritoistoa enenmän:)

Hauiksen ympärysmitta tipahtanut noin puoltoista senttiä:(, kaippa sitä rasvaa käsissäkin hiukan on ollu.
Nyt miettii seuraavaa siirtoa, pitäisikö dietata lisää vai alkaa taas hankkiin massaa lisää? yhtään heikommaksi ei haluaisi tulla.
Mitä mieltä yleensä ottaen ootte tästä dietin yrityksestäni? En tunne oikein ketään, johon voisin verrata edes "saavutustani".

Käyttääkö kukaan dietillä cheatti/mässypäivänä maltoa tankkaukseen? Onko siinä mitään järkeä käyttää sitä apuna?

Ei ole minusta järkeä, mässypäivänä on kaikin puolin järkevämpää syödä se hyvästä ruuasta tai vaikka karkista jos ei muuta keksi... malto vs. karkki.. joo ei ole vaikea valita :)

Mitähän hyviä välipaloja olisi leivän lisäksi? Tulee varmaan syötyä liikaa ruisleipää kun syön sitä aamulla puuron kanssa, lounaalla ja päivällisellä... Ja jos iskee nälkä noiden ruokailujen välissä/illalla niin yleensä tulee syötyä vielä lisää leipää. Aamulla menee yleensä vain yksi palanen, mutta muulloin syön molemmat puolet kerralla, joten hiilihydraatteja tulee varmaan liikaa. Maitorahkaa voisi varmaan ainakin kokeilla.

Mitähän hyviä välipaloja olisi leivän lisäksi? Tulee varmaan syötyä liikaa ruisleipää kun syön sitä aamulla puuron kanssa, lounaalla ja päivällisellä... Ja jos iskee nälkä noiden ruokailujen välissä/illalla niin yleensä tulee syötyä vielä lisää leipää. Aamulla menee yleensä vain yksi palanen, mutta muulloin syön molemmat puolet kerralla, joten hiilihydraatteja tulee varmaan liikaa. Maitorahkaa voisi varmaan ainakin kokeilla.

Koitappas välillä välipalaksi raejuustoa tai rahkaa. Haulla löytäis paljon noita "välipalavinkkejä".

Perkuleen dieetit alkaa nyppiä pikkuhiljaa. Pakko oli pitää väliviikkoa kun 4 viikkoa dieetillä ja tuntui, että mitään ei tapahtunut. Paino nöpöttää jämptisti 56 kilossa vaikka päällä seisoisi. Kalorilaskuria olen käyttänyt juurikin sen takia, koska tämä ongelma on ollut ennenkin, että paino ei yksinkertaisesti putoa. Joitakin senttejä lähti kyllä, mutta ihmettelen silti suuresti painon pysymistä lähes samassa näin pitkiä aikoja. Kalorilaskurinkin mukaan, nyt minun kuuluisi painaa 54 kiloa, mutta kappas vaan. Kiltisti olen viikolla pysynyt -1000-500 kcal miinuksen puolella ja viikonloppuisin välillä olen syönyt suunnilleen kulutuksen verran. Yhtenä päivänä meni yli kulutuksen poikkeuksellisesti. Makrot on olleet mitä täydellisemmät, protsku ja rasva ykkösenä, hiilareista olen vähentänyt löysät pois.

En ymmärrä missä vika? Olen alkanut jo epäillä e-pillereitä, sillä syön Diane Nova merkkistä, joka taitaa ollan markkinoiden vahvin yhdistelmäpilleri. Itseäni en huijaa, se on varma. Myöskään vähempää en voi syödä, enkä myöskään enempää, sillä sitäkin on kokeiltu. Ei auta.

Pitääkö alkaa hifistelemään?

käytätkö paljon mausteita ja suolaa? voisko ne olla syynä kilojen jemmaamiseen?
Silti mitä se siihen liittyisi.. Jos painoa todella lähtisi niin mitä väliä nesteillä on jos rasva palaa pois? Samahan se mulle on lähteekö nesteet vaiko eikö. Luulisi silti painon alenevan.

Syön kyllä paljon suolaa ja mausteita koska on melkeempä pakko, muuten kyllä kroppa on ihan kipsissä. Tulee hikoiltua paljon. Toisinaan taas dieetillä ruuan määrä on huomattavan pieni ja vähähiilarinen, joten silti ihmettelen että miten sitä suolaa eksyisi niin hirveästi ruokavalioon.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom