Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
-Marchi- sanoi:Omskakas, miltäs tuo minun dieettiruokavalioni näytti?
ps. onko paha, jos ottaa vaik 1/2 krt viikossa semmosen lidlistä saatavan ehrman dessert- suklaa vanukkaan? (äiti aina kantaa niitä samalla kun tuo maitorahkaakin.. muille veljille lähinnä) tuskinpa maailmaa kaataa?vai?
entäs lihapullat (kaupasta osetttavat tai itsetehdyt) voiko niitä syödä? Rasvaa tosin löytyy aika paljon niistä... :/
14.01.2005 10:01
Omskakas sanoi:Ihan ookoolta, mutta vielä siinä viilaamisen varaa on. Vaikea sanoa tarkkaan, kun useammalta aterialta puuttuu ruokien määrät. Mutta:
-Omega-3 rasvahappojen lähde puuttuu (rasvainen kala, kalaöljy, pellavansiemenöljy, ja jossain määrin myös rypsiöljy ja saksanpähkinät).
-Rasvan määrä voi olla muutenkin liian alhainen. Laske se. Voisit oikeastaan laskea (tai arvioida) samointein kuinka paljon saat muitakin makroravinteita päivässä.
-Ateriatiheyttä voisit hiukan lisätä 5:stä 6:een.
-Marchi- sanoi:Mikroravinteet?Siis ihan kaikki prodet/hiilarit jne. vai?
Auttaisiko asiaa, jos sipaisiin kalanmaksaöljyä vaikka joka ilta vähän nassuun?
Nyt on myös sillein, et PYRIN viimeisellä atrialla ottamaan vähän oliiviöljyä tms. geimeihin. Saksanpähkinät ei oikein uppoa, auttaako jos ostaa suolapähkinöitä :D
Omskakas sanoi:Kaupan lihapulliin en koskisi pitkällä tikullakaan. Itsetehdyt ovat parempi vaihtoehto, jos teet ne vaikka vähärasvaisesta nautajauhelihasta.
-Marchi- sanoi:Onks muuten joku saarioisten "roiskeläppä (:D) pizza IHAN paska välipala, kun laittaa tunaakin siihen päälle pikkasen...?
Tuo rasvan santi menee nytetn kyllä vaikeaksi. Mistä hitosta mä käyn sitä saamaan tarpeellisia määriä! Joka päivä 3 lohta vai? :S
Menen huomenna ostamaan kaupasta niitä saksanpähkinöitä, ni nään pystynkö niitä edes syömään...
lisäliha sanoi:Millasilla markoravinnejaoilla ihmiset täällä vetää vähähiilarisella dieetillä?
letalis sanoi:Melkeimpä offtopic, mutta selittäisikö joku mulle mikä valmispullissa on perustavanlaatuisesti vialla ilmeisten seikkojen lisäksi (tehty jauhamalla kaikista jämistä ja sisältävät jauhoa ja arominvahventeita).. muihin einesruokiin verrattuna makroravinnejakauma esim Saarioisten broilerpullissa on melko kohdallaan (100g): 200kcal, prot 14g, hh 12g (sokereita 1g), rasva 10g (tyyd.2,5g), suolaa 0.6g. Kyllä mä melkein ennemmin näitä popsin kuin vaikka roiskeläppä pitsaa jos eineksiin on turvauduttava.
-Marchi- sanoi:Onks muuten joku saarioisten "roiskeläppä (:D) pizza IHAN paska välipala, kun laittaa tunaakin siihen päälle pikkasen...?
Tuo rasvan santi menee nytetn kyllä vaikeaksi. Mistä hitosta mä käyn sitä saamaan tarpeellisia määriä! Joka päivä 3 lohta vai? :S
Menen huomenna ostamaan kaupasta niitä saksanpähkinöitä, ni nään pystynkö niitä edes syömään...
Gillyanne sanoi:Kun joku varauksettomasti ylistää Painonvartijoita, voi hänelle ystävälliseen sävyyn muistuttaa, että kyseessä ei suinkaan ole mikään yleishyödyllinen yhdistys, terveysinstanssi tms. vaan LIIKEYRITYS. Ja mikä olikaan liikeyrityksen tärkein tavoite? Jepjep, voiton tuottaminen... eikä suinkaan asiakkaiden pysyvä laihduttaminen (siis Paikkareiden kyseessä ollessa). Ja sen kyllä heidän ohjelmistaan huomaa :jahas:
lisäliha sanoi:Voi s****na! miten voi olla että viime keskiviikko aamuna paino oli 88.2 kg ja tänäaamuna 89.5 kg? EI ***** !*!*! "#¤"#!!! 2000 kcal oon menny(2500 punttipäivinä) proteiinia 2-3 g /kg hiilarit hiukan yli 100 g ja loput rasvasta (pääosin rypsiöljy). Aloitin siis vasta dieetin viime keskiviikkona, joten eikös nyt sen painon pitäisi juuri tippua nopeasti kun nesteet lähtee?
Timba79 sanoi:Miten olet suorittanut punnitukset? "Oikea" tapa on punnita itsensä aina aamulla heti kusella käytyään. Eli mitään ei ole syöty eikä juotu ennen punnitusta ja vaatetus on aina sama, muuten et luotettavia tuloksia saa. Paino nimittäin heittelee päivänmittaan helposti sen pari kiloa suuntaan tai toiseen.
fear sanoi:Pienen pieni morkkis hiipi hetkittäin kun toi mättöpäivä hirtti kiinni pariksi päiväksi mutta taas jatketaan.... :thumbs: